j4s2c2vr Opublikowano 4 Listopada 2014 Autor Opublikowano 4 Listopada 2014 Powiem Ci, że zastanawiałem się chyba 2 minuty i cieszę się, że nie dłużej, bo pewnie ktoś by podkupił...Siadł idealnie... Rozwiązałem tym manewrem kilka problemów, łącznie z dziwnym zachowaniem oświetlenia wewnątrz Na dodatek kupiłem już z ramkami Auto od razu z 5 lat młodsze Polecam!
Al@n Opublikowano 5 Listopada 2014 Opublikowano 5 Listopada 2014 no licznik zrobił robotę też bym taki wpakował ale mam ropniaka
misiek95 Opublikowano 5 Listopada 2014 Opublikowano 5 Listopada 2014 no licznik zrobił robotę też bym taki wpakował ale mam ropniaka Ty już lepiej nie kombinuj Alan
Al@n Opublikowano 6 Listopada 2014 Opublikowano 6 Listopada 2014 Podkręciło by się na pompie żeby kręcił do 7tys/min i by był oryginał
waasik Opublikowano 14 Listopada 2014 Opublikowano 14 Listopada 2014 Faktycznie mamy bardzo podobne fury : D nawet set zimowy identyczny poza kolorem :> Jaką mocą dysponuję Audi teraz? Swoją drogą ile wciąga Ci lpg?
j4s2c2vr Opublikowano 23 Lutego 2015 Autor Opublikowano 23 Lutego 2015 Moc bez zmian jeszcze Seria z pewnymi ubytkami, ale to chyba przez zmianę suszarki bez zmiany wtrysków i programu. Ogólnie dawno nie sprawdzałem spalania, bo miałem problemy z wydechem i z olejem z odmy oraz czujnikiem położenia wału. Teraz porobione już, to mogę zacząć badać spalanie na nowo. Przed awariami spalanie średnie było na poziomie 12,5-13l/100km, przy pałowaniu od 13l w górę Z ostatnich "atrakcji" u mnie w karawanie. Naprawiałem pompkę centralnego zamka. Stara już nie wytrzymała i wirniczek rozsypał się w proszek :]Przeszczepiłem kompresorek z Audi 100. Kosztowało mnie to ok. 40zł i 20 minut pracy. Wymienione też dwa lewe górne wahacze. Zrobiony przegląd (bixy przeszły bez problemu), OC opłacone.Czekam teraz na cieplejsze dni, żeby zacząć modzić. Tutaj jeszcze filmik z małego ślizganka jak jeszcze śnieg leżał :] Z rzeczy aktualnie do zrobienia: Wymiana uszczelki reduktora plus przegląd LPG. Zamontowanie DRL-a do końca. Zamontowanie czujnika ciśnienia oleju. PS. Podpowie ktoś w którym miejscu jest najlepiej zrobić dziurkę na ten czujnik dla wskaźnika ciśnienia oleju ?Może ktoś już montował u siebie i ma jakieś foto. będę wdzięczny Inspiracja na pomalowanie setu zimowego http://306team.pl/forum/download.php?id=15245 http://306team.pl/forum/download.php?id=15246
pioteros Opublikowano 23 Lutego 2015 Opublikowano 23 Lutego 2015 (edytowane) w podstawie masz wypustek jakby na otwor pod kolejny czujnik ta ze bez podstawki da rade to zmontowac, ewentualnie jak bedzie malo miejsca mozesz wkrecic przewod hamulcowy i na nim zamontowac czujnik, przez adapter zenski m10x1 z obu stron, ja tak mami nie kupuj autogaugana bez steppera bo te czujniki zanizaja cisnienie na rozgrzanym Edytowane 23 Lutego 2015 przez pioteros
Kowi87 Opublikowano 24 Lutego 2015 Opublikowano 24 Lutego 2015 Masz jakieś fotki, albo numery co do tej pompki trzeba kupić?
j4s2c2vr Opublikowano 5 Maja 2015 Autor Opublikowano 5 Maja 2015 (edytowane) Ja kupowałem pompkę z audi 100, taką jak ta: http://allegro.pl/pompka-zamka-centralnego-audi-100-c3-i5068936858.html Przekładałem cały kompresorek z wirnikiem. Ze starego tylko obciąłem ten krociec co w obudowę wchodzi i połączyłem wężykami z tej kupionej. Fot nie robiłem, bo na forum już są... nic się w zasadzie nie różniło. http://a4-klub.pl/index.php?/topic/268066-naprawa-pompki-centralnego-zamka/ http://a4-klub.pl/index.php?/topic/217294-pompka-centralnego-zamka/ Jedynie z kupionego kompresorka wychodzi drugi wężyk, na trójniku, ale wystarczy go zaślepić i jest git. Po dłuższej przerwie mały update tematu Niestety bez zdjęć, bo nie mam okazji żeby coś ładnego sieknąć. Setup letni założony już od marca, wpadł też stanik na maskę. W miniony weekend podłączyłem DRL-a wreszcie. Wziąłem się też za regenerację reduktora, ale nie znam rezultatów, bo czekam na dostawę czujnika temp., który rozwaliłem W najbliższych planach wymiana rzeczy eksploatacyjnych typu filtry i olej. Przymierzam się znowu do montażu FMIC-a, chyba za dwa tygodnie cały weekend na to przeznaczę i nie skończę, dopóki nie założę. Jak się uda, to może korektę lakieru zrobię i będą jakieś foty. Jest też pomysł na felgi, ale to jeszcze TOP SECRET PS. Panowie jaki upgrade hebli tylnych mogę u siebie zrobić ? Czy nie ma sensu ? Chyba zbliża się wymiana i może bym coś poszukał lepsiejszego... Edytowane 5 Maja 2015 przez j4s2c2vr
pioteros Opublikowano 5 Maja 2015 Opublikowano 5 Maja 2015 269 mam bo linek nie musiałem wymieniać Zaciski jarzma od passata w8 lub s6 c5 plus adaptery na przewód m10 na m12 Klocek j.w. i tarcze a8 d2 LIFT 22mm grubość
j4s2c2vr Opublikowano 6 Maja 2015 Autor Opublikowano 6 Maja 2015 Piter sypnij jakimiś numerami części czy coś na privie, albo linkami najlepiej, bo nie potrafię nic znaleźć...
Houdini Opublikowano 6 Maja 2015 Opublikowano 6 Maja 2015 No no, żałuję że wczoraj nie mogłem osobiście obejrzeć auta praktycznie identyczna jak moja-z serii no i mam nadzieję że kierownica będzie służyła
j4s2c2vr Opublikowano 6 Maja 2015 Autor Opublikowano 6 Maja 2015 Myślałem, że Twój temat gdzieś zobaczę, ale coś znaleźć nie mogę
Houdini Opublikowano 6 Maja 2015 Opublikowano 6 Maja 2015 Nie szukaj bo nie znajdziesz jeszcze za wcześnie żeby się chwalić swoją niunią. Doprowadzę ją do ładu to wtedy wrzucę, a narazie do wglądu tylko na żywo Można będzie się ustawić na zapoznanie, bo chętnie Twoją na żywo obejrzę, bo masz parę gratów nad którymi myślę do siebie, a chętnie bym zobaczył jak to wygląda u kogoś innego A poza tym za***ista sztuka ta Twoja
j4s2c2vr Opublikowano 6 Maja 2015 Autor Opublikowano 6 Maja 2015 A to miło, że się też komuś oprócz mnie podoba
pioteros Opublikowano 6 Maja 2015 Opublikowano 6 Maja 2015 numerami ci nie sypne bo nikt pry sprzeday zaciskow nimi nie operujeszukaj rzeczy dokladnie jakie ci napisalem, tarcze koniecznie polift, bo przedliftowe tez mialy taka srednice ale mialy inna wysokosc i byly 2mm ciensze
j4s2c2vr Opublikowano 11 Maja 2015 Autor Opublikowano 11 Maja 2015 (edytowane) Kilka fotek z nowości:http://306team.pl/forum/download.php?id=15584 http://306team.pl/forum/download.php?id=15585 http://306team.pl/forum/download.php?id=15586 http://306team.pl/forum/download.php?id=15587 http://306team.pl/forum/download.php?id=15588PS. Podczas spontanicznego spotu z Houdinnim, okazało się, że gwintem muszę zakręcić, bo przód jednak wyżej o 1cm stoi niż tył.... nie wiem jak to się stało... muszę się przyjrzeć sprawie Edytowane 11 Maja 2015 przez j4s2c2vr
Houdini Opublikowano 11 Maja 2015 Opublikowano 11 Maja 2015 Tak sobie myślałem, że może jak graty wyjmiesz graty z bagażnika, to może będzie równo siedziało
j4s2c2vr Opublikowano 11 Maja 2015 Autor Opublikowano 11 Maja 2015 nie będzie, za twardy zawias jest ja się boję, że mocowania amorów tylnych mogą o sobie tak przypominać też...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się