Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJL] Jaszczurowy dyliżans na flatach z jęzorem :P ==>> Sprzedam


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

jara mnie strasznie ten licznik :kox:

Opublikowano

Powiem Ci, że zastanawiałem się chyba 2 minuty :P i cieszę się, że nie dłużej, bo pewnie ktoś by podkupił...
Siadł idealnie... Rozwiązałem tym manewrem kilka problemów, łącznie z dziwnym zachowaniem oświetlenia wewnątrz :)
Na dodatek kupiłem już z ramkami :D Auto od razu z 5 lat młodsze :D Polecam!

Opublikowano

no licznik zrobił robotę :D też bym taki wpakował ale mam ropniaka :decayed:

Opublikowano

no licznik zrobił robotę :D też bym taki wpakował ale mam ropniaka :decayed:

Ty już lepiej nie kombinuj Alan :D

Opublikowano

Podkręciło by się na pompie żeby kręcił do 7tys/min i by był oryginał :banan:

Opublikowano

Faktycznie mamy bardzo podobne fury : D nawet set zimowy identyczny poza kolorem :>

Jaką mocą dysponuję Audi teraz?

Swoją drogą ile wciąga Ci lpg?

Opublikowano

Moc bez zmian jeszcze :P
Seria z pewnymi ubytkami, ale to chyba przez zmianę suszarki bez zmiany wtrysków i programu.

Ogólnie dawno nie sprawdzałem spalania, bo miałem problemy z wydechem i z olejem z odmy oraz czujnikiem położenia wału.

Teraz porobione już, to mogę zacząć badać spalanie na nowo.

Przed awariami spalanie średnie było na poziomie 12,5-13l/100km, przy pałowaniu od 13l w górę :P


Z ostatnich "atrakcji" u mnie w karawanie.

Naprawiałem pompkę centralnego zamka. Stara już nie wytrzymała i wirniczek rozsypał się w proszek :]
Przeszczepiłem kompresorek z Audi 100. Kosztowało mnie to ok. 40zł i 20 minut pracy.

Wymienione też dwa lewe górne wahacze.

Zrobiony przegląd (bixy przeszły bez problemu), OC opłacone.
Czekam teraz na cieplejsze dni, żeby zacząć modzić.

Tutaj jeszcze filmik z małego ślizganka jak jeszcze śnieg leżał :]

Z rzeczy aktualnie do zrobienia:

Wymiana uszczelki reduktora plus przegląd LPG.

Zamontowanie DRL-a do końca.

Zamontowanie czujnika ciśnienia oleju.

PS. Podpowie ktoś w którym miejscu jest najlepiej zrobić dziurkę na ten czujnik dla wskaźnika ciśnienia oleju ?
Może ktoś już montował u siebie i ma jakieś foto.

będę wdzięczny :hi:


Inspiracja na pomalowanie setu zimowego :D

http://306team.pl/forum/download.php?id=15245

http://306team.pl/forum/download.php?id=15246

Opublikowano (edytowane)

w podstawie masz wypustek jakby na otwor pod kolejny czujnik ta ze bez podstawki da rade to zmontowac, ewentualnie jak bedzie malo miejsca mozesz wkrecic przewod hamulcowy i na nim zamontowac czujnik, przez adapter zenski m10x1 z obu stron, ja tak mam

i nie kupuj autogaugana bez steppera bo te czujniki zanizaja cisnienie na rozgrzanym

Edytowane przez pioteros
Opublikowano

Masz jakieś fotki, albo numery co do tej pompki trzeba kupić?

Opublikowano (edytowane)

Ja kupowałem pompkę z audi 100, taką jak ta:

http://allegro.pl/pompka-zamka-centralnego-audi-100-c3-i5068936858.html

Przekładałem cały kompresorek z wirnikiem.

Ze starego tylko obciąłem ten krociec co w obudowę wchodzi i połączyłem wężykami z tej kupionej.

Fot nie robiłem, bo na forum już są... nic się w zasadzie nie różniło.

http://a4-klub.pl/index.php?/topic/268066-naprawa-pompki-centralnego-zamka/

http://a4-klub.pl/index.php?/topic/217294-pompka-centralnego-zamka/

Jedynie z kupionego kompresorka wychodzi drugi wężyk, na trójniku, ale wystarczy go zaślepić i jest git.

Po dłuższej przerwie mały update tematu :P

Niestety bez zdjęć, bo nie mam okazji żeby coś ładnego sieknąć.

Setup letni założony już od marca, wpadł też stanik na maskę.

W miniony weekend podłączyłem DRL-a wreszcie.

Wziąłem się też za regenerację reduktora, ale nie znam rezultatów, bo czekam na dostawę czujnika temp., który rozwaliłem :P

W najbliższych planach wymiana rzeczy eksploatacyjnych typu filtry i olej.

Przymierzam się znowu do montażu FMIC-a, chyba za dwa tygodnie cały weekend na to przeznaczę i nie skończę, dopóki nie założę.

Jak się uda, to może korektę lakieru zrobię i będą jakieś foty. Jest też pomysł na felgi, ale to jeszcze TOP SECRET :D

PS. Panowie jaki upgrade hebli tylnych mogę u siebie zrobić ? Czy nie ma sensu ? Chyba zbliża się wymiana i może bym coś poszukał lepsiejszego...

Edytowane przez j4s2c2vr
Opublikowano

269 mam bo linek nie musiałem wymieniać

Zaciski jarzma od passata w8 lub s6 c5 plus adaptery na przewód m10 na m12

Klocek j.w. i tarcze a8 d2 LIFT 22mm grubość

Opublikowano

Piter sypnij jakimiś numerami części czy coś na privie, albo linkami najlepiej, bo nie potrafię nic znaleźć...

Opublikowano

No no, żałuję że wczoraj nie mogłem osobiście obejrzeć auta :) praktycznie identyczna jak moja-z serii :) no i mam nadzieję że kierownica będzie służyła :)

Opublikowano

Myślałem, że Twój temat gdzieś zobaczę, ale coś znaleźć nie mogę :(

Opublikowano

Nie szukaj bo nie znajdziesz :) jeszcze za wcześnie żeby się chwalić swoją niunią. Doprowadzę ją do ładu to wtedy wrzucę, a narazie do wglądu tylko na żywo :)

Można będzie się ustawić na zapoznanie, bo chętnie Twoją na żywo obejrzę, bo masz parę gratów nad którymi myślę do siebie, a chętnie bym zobaczył jak to wygląda u kogoś innego :)

A poza tym za***ista sztuka ta Twoja :)

Opublikowano

A to miło, że się też komuś oprócz mnie podoba :D

Opublikowano

numerami ci nie sypne bo nikt pry sprzeday zaciskow nimi nie operuje

szukaj rzeczy dokladnie jakie ci napisalem, tarcze koniecznie polift, bo przedliftowe tez mialy taka srednice ale mialy inna wysokosc i byly 2mm ciensze

Opublikowano (edytowane)

Kilka fotek z nowości:


t_20150510_195412_187.jpg
http://306team.pl/forum/download.php?id=15584

t_20150510_195204_174.jpg

http://306team.pl/forum/download.php?id=15585

t_20150510_125826_170.jpg
http://306team.pl/forum/download.php?id=15586

t_20150505_173238_158.jpg
http://306team.pl/forum/download.php?id=15587

t_20150505_173223_850.jpg
http://306team.pl/forum/download.php?id=15588



PS. Podczas spontanicznego spotu z Houdinnim, okazało się, że gwintem muszę zakręcić, bo przód jednak wyżej o 1cm stoi niż tył.... nie wiem jak to się stało... muszę się przyjrzeć sprawie :P

Edytowane przez j4s2c2vr
Opublikowano

Tak sobie myślałem, że może jak graty wyjmiesz graty z bagażnika, to może będzie równo siedziało :)

Opublikowano

nie będzie, za twardy zawias jest :P
ja się boję, że mocowania amorów tylnych mogą o sobie tak przypominać też... :P

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...