Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[b5,5 AVF q++] Project B5 S-line


Kowi87

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 5.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

tak wiec mocowania w sedanie wygladaja tak

IMG_0133.jpg

IMG_0136.jpg

tak wyglądają mocowania w avancie poliftowym

Polift.jpg

Jak to pogodzić??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak wiec mocowania w sedanie wygladaja tak

http://s11.postimage.org/81eoiip42/IMG_0133.jpg

http://s11.postimage.org/piisdmpwi/IMG_0136.jpg

tak wyglądają mocowania w avancie poliftowym

http://i1246.photobucket.com/albums/gg604/Kowi87/Schematy/Polift.jpg

Jak to pogodzić??

wywalasz bolec w miejscu na foto wstawiasz ucho , tylko przedluzyc je musisz chyba bo ori bedzie za krotkie bo masz inaczej scianke wyprofilowana i boczek, boczek tniejsz pod ucho

Polift.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trza to przyspawać jakos czy jak?
nie wiem jak tam w polifcie to wyglada ale chyab tak, moze by sie udalo jakos przestrzelic i srubami zlapac nie wiem
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto odebrane z warsztatu, podsumowując kupiłem cały używany wał napedowy, bo wymiana podpory z alegro nie zdała egzaminu na dłuższą mete:whistling: rozkręcony wał złożony na znaki to juz widocznie nie to co wał wyważony:whistling: teraz auto normalnie jeżdzi jak kiedys bez żadnych wibracji:banan:

A jakie miałeś wibracje ? U mnie po wymianie tych silentbloków od dyfra mam odczuwalne takie jakby " drżenie " blachy :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto odebrane z warsztatu, podsumowując kupiłem cały używany wał napedowy, bo wymiana podpory z alegro nie zdała egzaminu na dłuższą mete:whistling: rozkręcony wał złożony na znaki to juz widocznie nie to co wał wyważony:whistling: teraz auto normalnie jeżdzi jak kiedys bez żadnych wibracji:banan:

A jakie miałeś wibracje ? U mnie po wymianie tych silentbloków od dyfra mam odczuwalne takie jakby " drżenie " blachy :facepalm:

wibracje były pomiedzy 1800 a 2000 obr lekko odczuwalne, cos jakby dwumas padał, póxniej te wibracje przeniosły sie na tylny naped, od niskich obrotów tak jak byś jechał po prążkowanej drodze:facepalm:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto odebrane z warsztatu, podsumowując kupiłem cały używany wał napedowy, bo wymiana podpory z alegro nie zdała egzaminu na dłuższą mete:whistling: rozkręcony wał złożony na znaki to juz widocznie nie to co wał wyważony:whistling: teraz auto normalnie jeżdzi jak kiedys bez żadnych wibracji:banan:

A jakie miałeś wibracje ? U mnie po wymianie tych silentbloków od dyfra mam odczuwalne takie jakby " drżenie " blachy :facepalm:

wibracje były pomiedzy 1800 a 2000 obr lekko odczuwalne, cos jakby dwumas padał, póxniej te wibracje przeniosły sie na tylny naped, od niskich obrotów tak jak byś jechał po prążkowanej drodze:facepalm:

Mam to samo z tą prążkowaną drogą..i odczuwalne jest to nawet na pedale sprzęgła, gazu ( moje sprzęgło jest nowe ) :facepalm: Po wymianie silentbloka na tyle tak się zrobiło..więc nie wiem czy atakować podporę wału czy resztę silentbloków..bo to drżenie mnie wykończy :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panie to sie nasila, zaczynało sie minimalnie, ustępowało całkowicie przy jezdzie powyzej 2,5tys obr, przewaznie przy zwalnianiu do 30km/h odczuwalne było, póxniej już zaczeło wchodzić na większe prędkosci, aż w końcu w ogóle rzucało budą:facepalm: a jak załozyłem uzywke wał to jak ręka odjął

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak..ale z kupnem wału to też ruletka :kwasny:

ja zaryzykowałem, kosztowało mnie to tyle co kupno raz kolejny podpory, gdybyś sie zdecydował to są 3 rodzaje, pod 6ke pod 5ke i pod automat:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kowi - może głupia sugestia ws. tych drgań - masz wszystkie opony tej samej firmy i o tym samym rozmiarze?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kowi - może głupia sugestia ws. tych drgań - masz wszystkie opony tej samej firmy i o tym samym rozmiarze?

tak

problem juz rozwiązałem winna była zbyt sztywna podpora wału:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to spoko, a jakieś mody mechaniczne jeszcze planujesz?

jesli by turbo pękło, w końcu hybryda tfu tfu to zmienie na BRD i dam większy mapsensor, tylko niewiem czy to warte nawet przy wymianie wtrysków ładować grubą kase dla moze 20km:whistling:

Bo tak jak sobie podliczałem niedawno to musiałbym:

- wymienic turbo - koszt 1000-1300 w przypadku jak by sie moje wysrało to ile na nim urwe 250zł przy wymianie??

- wymienic mapsensor - 100zł

- zrobić dolot - materiał mam, spawanie - 50-150zł zalezy od dnia

- sprzedać wtryski

- kupić wtryski 230 - 1100zł

- zrobic korekte - 200-600zł

- zmienic srzęgło, bo obecne daje sie we znaki juz

tak wiec 3koła trzeba mieć nie licząc sprzęgła i innych przypałów które będą napewno, dokładam 1,5koła i mam kompletnego AVF z robotą robie program i mam w pupie wszystko:whistling: i tak nie będzie jechał i tak:facepalm:

tak wiec za tą kase mam Airride i fun z jazdy i reakcji otoczenia:grin: po swoich przezyciach z tym parchem, mam juz dosć dłubanin, lepiej myśleć o swapie w ostatecznosci

teraz zamierzam tym sobie poprostu jeżdzić

no tyle:decayed::jerk:

---------- Post dopisany 23-05-2012 at 16:59 ---------- Poprzedni post napisany 22-05-2012 at 22:32 ----------

Dzień kolejny dłubaniny

Drzwi wróciły na auto:whistling:

E-1.jpg

F.jpg

Spasowanie progów

H.jpg

listwa docięta do samej kraedzi listw alu na progu, po przyklejeniu progu będzie zlicowana z tą listwą, z zewnatrz nic nie będzie widać:decayed:

Załozenie błotnika,

I.jpg

J.jpg

jednak kolor jest nieco jasniejszy, ale niechce mi sie juz rzeżbić, moze w póxniejszym czasie zrobi sie malowanie z odcinka na drzwiach i błotniku by to ścieniować:whistling:

Pozatym złożona do kupy tylna klapa, do wymiany klamki i potrzebne wtyczki do nich:facepalm: narazie bez tapicerki bede jeżdził do czasu aż nie zrobie tych klamek, otwiera sie z pilota całe szczęście:grin:

G.jpg

Poprawiłem dystanse głosników teraz trzymają sie sztywno, dospawane mcowania do blachy drzwi, dzieki temu jest od spodu do czego przyczepić:hi:

W piatek kolejny etap:whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja polecam gtb22 :) Cena ta sama co BRD.

Jak juz wpadną wszelkie przejściówki na rynek by była P&P to pomyśle o niej, o ile do tego czasu nie zmienie na PB:evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak paczę na te progi i jakoś nie jestem przekonany:eusathink:

trochę widać te alu wstawki na progach, poza tym pewnie cały czas będą upierdolone jak stół u Durczoka:kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...