junior_tdi Opublikowano 21 Maja 2012 Opublikowano 21 Maja 2012 Tytuł tematu masz za***isty a te fotele robia robotę, nad czym się tu zastanawiasz
Kowi87 Opublikowano 21 Maja 2012 Autor Opublikowano 21 Maja 2012 tak wiec mocowania w sedanie wygladaja tak tak wyglądają mocowania w avancie poliftowym Jak to pogodzić??
mrogal Opublikowano 21 Maja 2012 Opublikowano 21 Maja 2012 tak wiec mocowania w sedanie wygladaja takhttp://s11.postimage.org/81eoiip42/IMG_0133.jpg http://s11.postimage.org/piisdmpwi/IMG_0136.jpg tak wyglądają mocowania w avancie poliftowym http://i1246.photobucket.com/albums/gg604/Kowi87/Schematy/Polift.jpg Jak to pogodzić?? wywalasz bolec w miejscu na foto wstawiasz ucho , tylko przedluzyc je musisz chyba bo ori bedzie za krotkie bo masz inaczej scianke wyprofilowana i boczek, boczek tniejsz pod ucho
mrogal Opublikowano 21 Maja 2012 Opublikowano 21 Maja 2012 trza to przyspawać jakos czy jak? nie wiem jak tam w polifcie to wyglada ale chyab tak, moze by sie udalo jakos przestrzelic i srubami zlapac nie wiem
Reggi Opublikowano 22 Maja 2012 Opublikowano 22 Maja 2012 Auto odebrane z warsztatu, podsumowując kupiłem cały używany wał napedowy, bo wymiana podpory z alegro nie zdała egzaminu na dłuższą mete:whistling: rozkręcony wał złożony na znaki to juz widocznie nie to co wał wyważony:whistling: teraz auto normalnie jeżdzi jak kiedys bez żadnych wibracji:banan: A jakie miałeś wibracje ? U mnie po wymianie tych silentbloków od dyfra mam odczuwalne takie jakby " drżenie " blachy
Kowi87 Opublikowano 22 Maja 2012 Autor Opublikowano 22 Maja 2012 Auto odebrane z warsztatu, podsumowując kupiłem cały używany wał napedowy, bo wymiana podpory z alegro nie zdała egzaminu na dłuższą mete:whistling: rozkręcony wał złożony na znaki to juz widocznie nie to co wał wyważony:whistling: teraz auto normalnie jeżdzi jak kiedys bez żadnych wibracji:banan: A jakie miałeś wibracje ? U mnie po wymianie tych silentbloków od dyfra mam odczuwalne takie jakby " drżenie " blachy wibracje były pomiedzy 1800 a 2000 obr lekko odczuwalne, cos jakby dwumas padał, póxniej te wibracje przeniosły sie na tylny naped, od niskich obrotów tak jak byś jechał po prążkowanej drodze:facepalm:
Reggi Opublikowano 22 Maja 2012 Opublikowano 22 Maja 2012 Auto odebrane z warsztatu, podsumowując kupiłem cały używany wał napedowy, bo wymiana podpory z alegro nie zdała egzaminu na dłuższą mete:whistling: rozkręcony wał złożony na znaki to juz widocznie nie to co wał wyważony:whistling: teraz auto normalnie jeżdzi jak kiedys bez żadnych wibracji:banan: A jakie miałeś wibracje ? U mnie po wymianie tych silentbloków od dyfra mam odczuwalne takie jakby " drżenie " blachy wibracje były pomiedzy 1800 a 2000 obr lekko odczuwalne, cos jakby dwumas padał, póxniej te wibracje przeniosły sie na tylny naped, od niskich obrotów tak jak byś jechał po prążkowanej drodze:facepalm: Mam to samo z tą prążkowaną drogą..i odczuwalne jest to nawet na pedale sprzęgła, gazu ( moje sprzęgło jest nowe ) Po wymianie silentbloka na tyle tak się zrobiło..więc nie wiem czy atakować podporę wału czy resztę silentbloków..bo to drżenie mnie wykończy
Kowi87 Opublikowano 22 Maja 2012 Autor Opublikowano 22 Maja 2012 panie to sie nasila, zaczynało sie minimalnie, ustępowało całkowicie przy jezdzie powyzej 2,5tys obr, przewaznie przy zwalnianiu do 30km/h odczuwalne było, póxniej już zaczeło wchodzić na większe prędkosci, aż w końcu w ogóle rzucało budą a jak załozyłem uzywke wał to jak ręka odjął
Kowi87 Opublikowano 22 Maja 2012 Autor Opublikowano 22 Maja 2012 No tak..ale z kupnem wału to też ruletka ja zaryzykowałem, kosztowało mnie to tyle co kupno raz kolejny podpory, gdybyś sie zdecydował to są 3 rodzaje, pod 6ke pod 5ke i pod automat:wink:
dejf Opublikowano 22 Maja 2012 Opublikowano 22 Maja 2012 Kowi - może głupia sugestia ws. tych drgań - masz wszystkie opony tej samej firmy i o tym samym rozmiarze?
Kowi87 Opublikowano 22 Maja 2012 Autor Opublikowano 22 Maja 2012 Kowi - może głupia sugestia ws. tych drgań - masz wszystkie opony tej samej firmy i o tym samym rozmiarze? tak problem juz rozwiązałem winna była zbyt sztywna podpora wału:wink:
dejf Opublikowano 22 Maja 2012 Opublikowano 22 Maja 2012 No to spoko, a jakieś mody mechaniczne jeszcze planujesz?
Kowi87 Opublikowano 23 Maja 2012 Autor Opublikowano 23 Maja 2012 No to spoko, a jakieś mody mechaniczne jeszcze planujesz? jesli by turbo pękło, w końcu hybryda tfu tfu to zmienie na BRD i dam większy mapsensor, tylko niewiem czy to warte nawet przy wymianie wtrysków ładować grubą kase dla moze 20km:whistling: Bo tak jak sobie podliczałem niedawno to musiałbym: - wymienic turbo - koszt 1000-1300 w przypadku jak by sie moje wysrało to ile na nim urwe 250zł przy wymianie?? - wymienic mapsensor - 100zł - zrobić dolot - materiał mam, spawanie - 50-150zł zalezy od dnia - sprzedać wtryski - kupić wtryski 230 - 1100zł - zrobic korekte - 200-600zł - zmienic srzęgło, bo obecne daje sie we znaki juz tak wiec 3koła trzeba mieć nie licząc sprzęgła i innych przypałów które będą napewno, dokładam 1,5koła i mam kompletnego AVF z robotą robie program i mam w pupie wszystko:whistling: i tak nie będzie jechał i tak:facepalm: tak wiec za tą kase mam Airride i fun z jazdy i reakcji otoczenia:grin: po swoich przezyciach z tym parchem, mam juz dosć dłubanin, lepiej myśleć o swapie w ostatecznosci teraz zamierzam tym sobie poprostu jeżdzić no tyle:decayed: ---------- Post dopisany 23-05-2012 at 16:59 ---------- Poprzedni post napisany 22-05-2012 at 22:32 ---------- Dzień kolejny dłubaniny Drzwi wróciły na auto:whistling: Spasowanie progów listwa docięta do samej kraedzi listw alu na progu, po przyklejeniu progu będzie zlicowana z tą listwą, z zewnatrz nic nie będzie widać Załozenie błotnika, jednak kolor jest nieco jasniejszy, ale niechce mi sie juz rzeżbić, moze w póxniejszym czasie zrobi sie malowanie z odcinka na drzwiach i błotniku by to ścieniować Pozatym złożona do kupy tylna klapa, do wymiany klamki i potrzebne wtyczki do nich:facepalm: narazie bez tapicerki bede jeżdził do czasu aż nie zrobie tych klamek, otwiera sie z pilota całe szczęście:grin: Poprawiłem dystanse głosników teraz trzymają sie sztywno, dospawane mcowania do blachy drzwi, dzieki temu jest od spodu do czego przyczepić W piatek kolejny etap:whistling:
slavko87 Opublikowano 23 Maja 2012 Opublikowano 23 Maja 2012 progi zrobily robote, odrazu inaczej furka sie prezentuje
slepy Opublikowano 23 Maja 2012 Opublikowano 23 Maja 2012 ten błotnik to w choooj jaśniejszy:decayed:
Kowi87 Opublikowano 23 Maja 2012 Autor Opublikowano 23 Maja 2012 Ja polecam gtb22 Cena ta sama co BRD. Jak juz wpadną wszelkie przejściówki na rynek by była P&P to pomyśle o niej, o ile do tego czasu nie zmienie na PB:evil:
Michał Opublikowano 23 Maja 2012 Opublikowano 23 Maja 2012 tak paczę na te progi i jakoś nie jestem przekonany:eusathink: trochę widać te alu wstawki na progach, poza tym pewnie cały czas będą upierdolone jak stół u Durczoka:kwasny:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się