Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[b5,5 AVF q++] Project B5 S-line


Kowi87

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 5.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Kowi przemysl to bo dodatkowo Czorny pisal ze po montazu 320 zmienia sie et i kolo wychodzi na zewnatrz!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kowi przemysl to bo dodatkowo Czorny pisal ze po montazu 320 zmienia sie et i kolo wychodzi na zewnatrz!

u niego jeszcze miejsca w ciul z przodu :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki Krzyśku za rozpiske :hi: szafa u mnie felga ma et45 bazowo wiec nie ma problemu, et32 letnie robilo mialo centymetr do rantu blotnika jeszcze przy prostych kolach, jak dalem et25 to dopiero równo stalo. Troche drogi gips ten swap na 321mm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki Krzyśku za rozpiske :hi: szafa u mnie felga ma et45 bazowo wiec nie ma problemu, et32 letnie robilo mialo centymetr do rantu blotnika jeszcze przy prostych kolach, jak dalem et25 to dopiero równo stalo. Troche drogi gips ten swap na 321mm

no trochę jeszcze bedziesz musiał włożyć, ale przynajmniej potem droga otwarta do większego rozmiaru :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kowi czekaj z tymi 321, moze ja bede zmienial na wiekszy hebel.

co do 225x35 nie bedzie troche lipa z przodu na 8J?


Pakuj 225/35, całkiem wysoki profil ale jeszcze wygląda i nadaje się na daily ;)

ranty juz odkryje z tylu a na przod dalbym 215x35

Przy Q chyba szkoda kombinować, i lepiej wrzucić wszystkie 225/35

zapomnialem o tym, sam do siebie teraz kupilem 4 takie same balony

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kowi czekaj z tymi 321, moze ja bede zmienial na wiekszy hebel.

co do 225x35 nie bedzie troche lipa z przodu na 8J?

Pakuj 225/35, całkiem wysoki profil ale jeszcze wygląda i nadaje się na daily ;)

ranty juz odkryje z tylu a na przod dalbym 215x35

Przy Q chyba szkoda kombinować, i lepiej wrzucić wszystkie 225/35

zapomnialem o tym, sam do siebie teraz kupilem 4 takie same balony
On ma 8,5J powinno spoko siąść
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kowi ja mam też gwint z przodu od b5. Po 2 podkładki na jedną stronę widelek i siedzi git:wink: A wahacz jakbyś chciał z ms kosztuje około 80zl do b6. Tańszy niż ten z b5:decayed:

Tapnięte z SGS5

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kowi czekaj z tymi 321, moze ja bede zmienial na wiekszy hebel.

co do 225x35 nie bedzie troche lipa z przodu na 8J?

Pakuj 225/35, całkiem wysoki profil ale jeszcze wygląda i nadaje się na daily ;)

ranty juz odkryje z tylu a na przod dalbym 215x35

Przy Q chyba szkoda kombinować, i lepiej wrzucić wszystkie 225/35

zapomnialem o tym, sam do siebie teraz kupilem 4 takie same balony
On ma 8,5J powinno spoko siąść

chyba ze tak, a myslalem ze 8J. na 8,5J fajnie 215 siada :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kowi nie zakladaj tego gownianego zacisku, syf straszny. Wahacz prosty od B6 na maly sworzeń. Sprawdz czy przegub z Twojego auta pasuje do piasty w zwrotnicy.

jexeli bedziesz zakladac nowe łożyska do zwrotnic to koniecznie daj piasty do tokarza, one sa cieńsze od tych z B5 i czesto gwinty sa poprzeciagane a same miejsca styku tarczy z piasta nierowne.

założysz new tarcze a po 3-4tysiacach bedzie g.... biło

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kowi ja tez sie zastanawiam jaka opone zarzucic na 9,5". Tyle, ze ja mam 4x9,5.. narazie wybor na cos z tych : 215/35, 225/35, 215/40, 205/40 ale te ostatnie raczej nie :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Narazie urządzam swoje biuro, nie ma człowiek czasu na auto... zamówiłem uszczelniacze dyferencjału, mozę w piatek trafią na auto, problem z czujnikiem pedału hamulca dalej nie ogarniety, od listopada w zasadzie nie mam w ogóle czasu na nic w sprawach auta :kwasny: felgi chyba siąde i zamówie, bo zaraz luty marzec i zacznie sie :decayed:


9.5_215_40_R18_Achilles_ATRSport_4.jpg

9.5_215_40_R18_Nankang_2.jpg

chyba odpowiednio


9.5_215_35_R18_Falken_452.jpg

chociaż 225.35 też całkiem spoko

9.5_225_35_R18_Falken_FK452_5.jpg

9.5_225_35_R18_2.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

druga opcja bardziej mi sie podoba.

Edytowane przez xBladex
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

225/35 będzie git, dla auta które codziennie robi nie mało kilometrów a wygląd i tak będzie spoko :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kowi, ogarnąłeś skrzynie w Tiguanie ?

W poniedzialek kupiłem Tiga 2012r 2.0tdi 4Motion. 7-bieg DSG, bixy i masę inny pierdółek.

Szukalem ze szklanym dachem ale nie trafilem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kowi, ogarnąłeś skrzynie w Tiguanie ?

W poniedzialek kupiłem Tiga 2012r 2.0tdi 4Motion. 7-bieg DSG, bixy i masę inny pierdółek.

Szukalem ze szklanym dachem ale nie trafilem.

tak dali rade wymienic ten olej w skrzyni, 5 z7 butelek litroywch oleju poszło, dyfer nie robiony, mam problem z adaptacją bixenonu, cały czas swieci sie bład AFS odnosnie oświetlenia, przestał działac test samopoziomu, tak pozatym wszystko ok sie wydaje. przyspieszenie w ~8s do setki wiec z silnikiem wszystko ok, całe szczęście :)

Teraz chce sprawdzic jakiej średnicy jest "ołówek" jak 77mm to bedzie zmiana na 100mm przy wymianie oleju silnika, noi z tym dyfrem jeszcze zostanie

Przyszły graty

11001882_774718095931363_265057114929708

supersport po reanimacji na beton i skróceniu, nawet ugiać nie moge

524219_774705669265939_78164656805898412

Edytowane przez Kowi87
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...