pablo15005 Opublikowano 22 Lipca 2016 Opublikowano 22 Lipca 2016 Kowi gdzie kupowales nakretki? Na alledrogo dorwie sie nowki ori czy tylkk od producenta? Na alegro u oficjanego dystrybutora, od czasu do czasu mają te nakrętki, na zamówienie jest drogo, bo wysyłka z niemiec liczona jest po 100zł, moje trafiły sie luzem ze stanu magazynowego Kupowałem z tego samego zrodla co Kowi. Aktualnie lezakuja nie uzywane nie ma kiedy zmienic choc stare dobre aby jeden zabek wyszczerbiony...
Jachyr Opublikowano 22 Lipca 2016 Opublikowano 22 Lipca 2016 Witam. Widze kolego ze masz na amortyzatorach poliuretan. Gdzie go kupowałeś i czy masz zrobione 4 amorki tak czy tylko przód? Wdzieczny bym byl za podanie rozmiaru tylnych tulei na górę i dół. Pozdrawiam
Kowi87 Opublikowano 23 Lipca 2016 Autor Opublikowano 23 Lipca 2016 Witam. Widze kolego ze masz na amortyzatorach poliuretan. Gdzie go kupowałeś i czy masz zrobione 4 amorki tak czy tylko przód? Wdzieczny bym byl za podanie rozmiaru tylnych tulei na górę i dół. Pozdrawiam kupowałem wałki na alegro fi40 z usługą przewiercenia. Miałem to założone na poprzednich amorach i powiem szczerze że twardy poliuretan jest masakryczny, strasznie tym autem trzesie, jest efekt piłeczki, teraz mam połowe krótszy odbój KW i klipsy z poli, mysle że to ograniczy to podskakiwanie auta
Kowi87 Opublikowano 25 Lipca 2016 Autor Opublikowano 25 Lipca 2016 (edytowane) Wtryski jeszcze u pompiarza, jutro odbiór 2 kompletów, a tymczasem silnik sie uzbraja Podłaczenie pod boost w zegarach też juz wyprowadzony Edytowane 25 Lipca 2016 przez Kowi87
Arturoo Opublikowano 25 Lipca 2016 Opublikowano 25 Lipca 2016 Masz cierpliwość do niej Przyganiał ....[emoji14]
Kowi87 Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 1 Sierpnia 2016 (edytowane) jak tam Kowi jakieś postępy? Powoli zmierzaja ku końcowi Silnik w czwartek został odpalony, wtryski wyregulowane 0,250 i 0,240 na cisnienia 220/340, dzisiaj walczyliśmy z odmą, dolot FMIC pomalowany srebrzanką dospawane nowe mocowania, wymienione wszystkie GBSy. Zostało skręcić dolot ogarnać gadźety pod maską i ustawic dawki paliwa. Licznik zmieniony, immo zaadptowane z 2 kluczykami, zostało powyprowadzać reszte kabli do czujników i powyłaczać monity sensorów. Mała ro***erducha przez wyprowadzenie sygnałów do drzwi, narazie temat stwarza problemy, jeden pin pokazuje lewe tylne i prawe przednie drzwi... tak wiec nie działa to jak trzeba... Korekta przebiegu też zrobiona, jej wyswietlanie wymagało odpiecia aku, ogarniete comanderem Ale kwestie drzwi zostawiamy na koniec jak juz reszta monitów zgaśnie Edytowane 1 Sierpnia 2016 przez Kowi87
Lolek Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Opublikowano 2 Sierpnia 2016 może akurat do piatku będzie gotowe co ciekawego kombinujesz z odma?
Kowi87 Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Licznik ogarniety, wiazka od faziego działa bardzo dobrze tak wiec polecam gdyby ktos robił przeszczep licznika, ja robiłem z fis przedliftowego do fis poliftowego. Cała kabelkologia sie zmieściła, wszystkie wiazki wyprowadzone tam gdzie trzeba. Najwiecej jeb.a.nia było z podłaczeniem krańcówek, ale udało sie, licznik wyswietla poprawnie wszystkie otwarte drzwi. Swap miski olejowej też działa, sensor zgasł. wężyki doładowania doprowadzone do licznika ale jeszcze nie stestowane czy wyswietlają własciwe parametry. Vfiz odpalony, trzeba teraz go tylko ustawić by wyswietlał to co chce. test zegarów działa, ale nabija chyba kilometry, to jeszcze kwestia do sprawdzenia.. Sterownik zamontowany w trytasystemie USB do aktualizacji wyprowadzone do bezpieczników, teraz zostało ten śmietnik posprzątać
cys Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Czemu tylko prędkościomierz? Kwestia ustawień?
Kowi87 Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Czemu tylko prędkościomierz? Kwestia ustawień? Tego jeszcze niewiem, jutro cos wiecej będzie mi wiadomo czy da sie ustawic obrotomierz, czy to kwestia softu To kwestia softu, w nowszych aktualizacjach będzie i obrotomierz testował
Kowi87 Opublikowano 7 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 7 Sierpnia 2016 no, a co z małymi wskazówkami? w zasadzie małe mnie nie interesują, nie zwracasz na nie uwagi gdyskupisz sie na obrotmierzu i prędkosciomierzu, tak wiec w zasadzie nie są potrzebne, czy wykonalne, pewnie tak. Narazie po przeszczepie licznika mam problem ze wskazaniami temp oleju (lewy wskażnik). Do auta trafiła wkońcu tapicerka tylnej klapy, od zlotu A4 OEM2013 nie miałem jej założónej. Porządek w klapie wykonany. W piatek była naprawa przesuwania foteli, strasznie ciezko działało, winne temu były stare ślizgi - zamówione nowe w ASO ~14zł/szt. Zrobilismy też porządek z wiazką pod nogami do dodatkowych przycisków. Jutro wylatuje zamek drzwi kierowcy, wpada klamka bez zamka, nowy zawias drzwi, mała modyfikacja wydechu i pare gadzetów z nowszych aut zaadotujemy. Moze w piatek odbiore
Grzesiek1985 Opublikowano 7 Sierpnia 2016 Opublikowano 7 Sierpnia 2016 Co się dzieje ze wskazaniami oleju?? Jakie objawy???
Kowi87 Opublikowano 7 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 7 Sierpnia 2016 wskażnik stoi w miejscu, jutro podłącze kompa i zobaczymy czy są wskazania i jak sie mają do licznika
Grzesiek1985 Opublikowano 7 Sierpnia 2016 Opublikowano 7 Sierpnia 2016 A ten czujnik w misce masz ori???
Kowi87 Opublikowano 7 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 7 Sierpnia 2016 A ten czujnik w misce masz ori??? tak podpięte pod fabryczny, luzem mam zamiennik ten co kupiłem, najwyzej przełoży sie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się