Kowi87 Opublikowano 11 Października 2011 Autor Opublikowano 11 Października 2011 Ja wymieniajac rozrząd to wymieniam #1. pasek rozrzadzu Continental CT945 #2. pasek klimatyzacji Continental 4PK855 #3. pasek wieloklinowy Continental 5PK1592 #4. rolka paska rozrzadu Ruville 55415 #5. rolka paska rozrzadu Ruville 55426 #6. rolka paska klimatyzacji Ruville 55464 #7. rolka paska wieloklinowego Ruville 55462 #8. pompa wody Ruville 65470 #9. plyn chlodniczy Febi 1,5L - 23,85 zl x2 #10. simmeringi Victor Reinz 81-19299-10 22J 32x47x10 x2 To sie udało kupić w bardzo dobrej cenie, z wachaczami nie przekroczyłem tysiaka
a4-freunde Opublikowano 11 Października 2011 Opublikowano 11 Października 2011 jurto sobie sprawdze w aso... a moze mi ktos podpowie poza aso mozna gdzies cos takiego kupic
Mario82A4 Opublikowano 11 Października 2011 Opublikowano 11 Października 2011 No to prawie kapitalka , ja narazie zbieram na sprzęgło bo coś niedomaga , ale rozrząd na pierwszym miejscu , swoją drogą ile powinno sie robić AFN na rozrządzie ? Bo słyszałem że 90 , u nas nie ma pompy wody na rozrządzie i dlatego większy przebieg
Michał Opublikowano 11 Października 2011 Opublikowano 11 Października 2011 No to prawie kapitalka , ja narazie zbieram na sprzęgło bo coś niedomaga , ale rozrząd na pierwszym miejscu , swoją drogą ile powinno sie robić AFN na rozrządzie ? Bo słyszałem że 90 , u nas nie ma pompy wody na rozrządzie i dlatego większy przebieg 60-90tys z tym że dla spokojności skłaniałbym się ku tej pierwszej liczbie
Gracjan Opublikowano 11 Października 2011 Opublikowano 11 Października 2011 No to prawie kapitalka , ja narazie zbieram na sprzęgło bo coś niedomaga , ale rozrząd na pierwszym miejscu , swoją drogą ile powinno sie robić AFN na rozrządzie ? Bo słyszałem że 90 , u nas nie ma pompy wody na rozrządzie i dlatego większy przebieg 60-90tys z tym że dla spokojności skłaniałbym się ku tej pierwszej liczbie Dokładnie, 60tyś będzie najbezpieczniej
Kowi87 Opublikowano 11 Października 2011 Autor Opublikowano 11 Października 2011 jurto sobie sprawdze w aso... a moze mi ktos podpowie poza aso mozna gdzies cos takiego kupic tu sprawdź http://sklep.gajos.com.pl/sklep/ No to prawie kapitalka , ja narazie zbieram na sprzęgło bo coś niedomaga , ale rozrząd na pierwszym miejscu , swoją drogą ile powinno sie robić AFN na rozrządzie ? Bo słyszałem że 90 , u nas nie ma pompy wody na rozrządzie i dlatego większy przebieg 60-90tys z tym że dla spokojności skłaniałbym się ku tej pierwszej liczbie Dokładnie, 60tyś będzie najbezpieczniej ja zmieniam aktualnie po przebiegu 52tys ale to dlatego że gdzieś płyn spierdziela i są podejrzenia pompy wody :gwizdanie: zresztą całość to całość, będe miał spokój bedzie mozna sie skupić na innych modach, a nie ekspluatacji jeszcze tylko ta yepana uszczelka mnie zastanawia :gwizdanie:
a4-freunde Opublikowano 11 Października 2011 Opublikowano 11 Października 2011 dzieki za info i stronke
Kowi87 Opublikowano 11 Października 2011 Autor Opublikowano 11 Października 2011 dzieki za info i stronke poza aso to tylko używka ciezko dostepna :gwizdanie: albo napisz do F1młody, sprzedawał taki komplet dosc długo, aż w końcu załozył do siebie, ale mozę odsprzeda
MARCIN607 Opublikowano 11 Października 2011 Opublikowano 11 Października 2011 Kowi jak masz spalanie?? od razu powiem że jest to dla mnie b. ważna sprawa ponieważ gdyż dużo jeżdzę a może będę zmieniał auto a że inne niż a4 ni wchodzi w grę i że zakochałem sie w Q to musi być a4 w Q
Kowi87 Opublikowano 11 Października 2011 Autor Opublikowano 11 Października 2011 Kowi jak masz spalanie?? od razu powiem że jest to dla mnie b. ważna sprawa ponieważ gdyż dużo jeżdzę a może będę zmieniał auto a że inne niż a4 ni wchodzi w grę i że zakochałem sie w Q to musi być a4 w Q ze spalaniem to róznie u mnie czasem 6,5 czasem pod 10 podchodzi, ale średnia to jakieś 7,5, ogólnie mało nie pali to bydle ;(
OGr Opublikowano 11 Października 2011 Opublikowano 11 Października 2011 to już chyba lepiej ATJ-ta szukać tylko ciężko ze znalezieniem ;-)
dante0018 Opublikowano 11 Października 2011 Opublikowano 11 Października 2011 Chyba masz za ciężką noge
Kowi87 Opublikowano 11 Października 2011 Autor Opublikowano 11 Października 2011 Chyba masz za ciężką noge też tak mysle Ale w sumie ma co jechać i co toczyc bo Q + lacze 225 jednak swoje robi :gwizdanie:
puertoss Opublikowano 12 Października 2011 Opublikowano 12 Października 2011 Ja wymieniajac rozrząd to wymieniam #1. pasek rozrzadzu Continental CT945 #2. pasek klimatyzacji Continental 4PK855 #3. pasek wieloklinowy Continental 5PK1592 #4. rolka paska rozrzadu Ruville 55415 #5. rolka paska rozrzadu Ruville 55426 #6. rolka paska klimatyzacji Ruville 55464 #7. rolka paska wieloklinowego Ruville 55462 #8. pompa wody Ruville 65470 HEPU #9. plyn chlodniczy Febi 1,5L - 23,85 zl x2 HEPU #10. simmeringi Victor Reinz 81-19299-10 22J 32x47x10 x2 erling To sie udało kupić w bardzo dobrej cenie, z wahaczami nie przekroczyłem tysiaka :tongue4: :tongue4: [br]Dopisany: 12 Październik 2011, 06:18_________________________________________________upsss... jeden koncentrat dostałeś
Kowi87 Opublikowano 12 Października 2011 Autor Opublikowano 12 Października 2011 Puertoss masz czas do piatku dawaj dzisiaj na spota
I r o Opublikowano 12 Października 2011 Opublikowano 12 Października 2011 Kowi mam czysto retoryczne pytanie, dlaczego pasek ct945, a nie ct867
Kowi87 Opublikowano 12 Października 2011 Autor Opublikowano 12 Października 2011 Kowi mam czysto retoryczne pytanie, dlaczego pasek ct945, a nie ct867 podobno wzmocniony, takie info kiedys dostałem od Rtockiego, i tak kupuje juz drugi raz
I r o Opublikowano 12 Października 2011 Opublikowano 12 Października 2011 a ja właśnie myślałem, że to ct867 jest wzmocniony i zalecany do Q może i się myliłem :gwizdanie: a tak poza tym, to orientujesz się czy do avg takie same graty idą jak do afn ?
Kowi87 Opublikowano 12 Października 2011 Autor Opublikowano 12 Października 2011 a ja właśnie myślałem, że to ct867 jest wzmocniony i zalecany do Q może i się myliłem :gwizdanie: a tak poza tym, to orientujesz się czy do avg takie same graty idą jak do afn ? raczej to samo, mój niczym sie nie rózni od AVG, swego czasu nawet kupowałem czesci pod to oznaczenie, bo byłem przekonany ze mam AVG
lapek85 Opublikowano 12 Października 2011 Opublikowano 12 Października 2011 odnośnie paska to ja się nauczyłęm, że można wkłądać wszystko poza BOSCHEM dwa nbowe paski, każdy piszczał i wymieniałem rolkę, napinacz i nic nie pomagało, dlatego moim zdaniem jak najdalej od tej firmy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się