Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Chip tuning Audi A4 B8 2.0 TDI CR


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czy vcdsem sprawdzę czy w caga jest wgrane dieselgate ?

Opublikowano

Dzień dobry

Chce zrobic chip a4 cagc mam na oku 3 tunerów w mojej okolicy : SynekTune ,Emsetup , Kreator mocy. Czy możecie mi powiedzieć czy ktoś was robił u nich swoją b8 i poleca któregoś??

Pozdrawian

Opublikowano

Dzisiaj byłem umówiony na mapę mojego auta 143km, lecz po przyjeździe do specjalisty i pierwszym hamowaniu okazało się że mapa już siedzi.

Auto kupione z Niemiec. 

Miłe zaskoczenie ?

IMG_20210122_134112.jpg

Opublikowano (edytowane)

3,5 roku użytkowałem 2.0tdi cagc (120hp). Dziwiłem się, że to w miarę jedzie... Dopiero kolejny właściciel poinformował mnie po jakimś czasie, że był program na 175 xd

Edytowane przez Lukas_sc
Bład w kodzie silnika
Opublikowano
W dniu 22.01.2021 o 14:23, Lukas_sc napisał:

3,5 roku użytkowałem 2.0tdi cglc (120hp). Dziwiłem się, że to w miarę jedzie... Dopiero kolejny właściciel poinformował mnie po jakimś czasie, że był program na 175 xd

CGLC ma w seri 177

Opublikowano

Pomyłek. CAGC

Opublikowano

Witam, 

Pytanko - czy ktoś z Was robił program w 2.0 TDI CAHA z wgranym dieselgate? Jestem ciekawy jak wyglada seria na hamowni z tą "fabryczną korektą"...

Jakieś doświadczenia?

Opublikowano
W dniu 12.04.2021 o 23:17, Mateo_1988 napisał:

Witam, 

Pytanko - czy ktoś z Was robił program w 2.0 TDI CAHA z wgranym dieselgate? Jestem ciekawy jak wyglada seria na hamowni z tą "fabryczną korektą"...

Jakieś doświadczenia?

U mnie seria miała 175km i 370Nm

Opublikowano

Jestem po hamowni i strojeniu. Seria kiepska, niby ślad tylko po aktualizacjach serwisowych dieselgate... spadki mocy i skoki nm. Po naprawie i powrocie do serii 169km i 385nm. Po strojeniu 204/428. Wrażenie meega pozytywne. Bez porównania!

Opublikowano
58 minut temu, Mateo_1988 napisał:

Jestem po hamowni i strojeniu. Seria kiepska, niby ślad tylko po aktualizacjach serwisowych dieselgate... spadki mocy i skoki nm. Po naprawie i powrocie do serii 169km i 385nm. Po strojeniu 204/428. Wrażenie meega pozytywne. Bez porównania!

Co go bolało ?

Opublikowano
W dniu 26.04.2021 o 01:45, Dev napisał:

Co go bolało ?

Przy ok 2600 do 2800 obrotów miał duży spadek mocy i momentu, następnie moment wzrastal az do 425nm przy ok 3200 obr. Ślad w sterowniku tylko po aktualizacjach...

Opublikowano
W dniu 26.04.2021 o 08:03, firefighter79 napisał:

Jaki masz przebieg autka? 

211 tys km

Opublikowano

Ogólnie skrzynia dl 382 przyjmuje max 400 nm, po chipie wiadomo NM wzrastają czy skrzynia to wytrzyma na dłuższą metę? 

Opublikowano

S-tronic nie lubi jeździć na granicy wytrzymałości. 

Opublikowano

Witam,

Poszukuje tunera w okolicach Piotrków Tryb lub Częstochowa co zmodyfikował by mapę w Seat Exeo 2011r. 2.0tdi o mocy 143KM. Auto oryginalne 300tys. km.

Nie oczekuje nie wiadomo jakich parametrów po modzie ale czy jest szansa na 180KM i moment w okolicach 400Nm?

 

 

Opublikowano (edytowane)

Do odważnych świat należy! Przy 300 kkm robić program to jak sex bez gumy.:doh:

Następny post będzie -Pomocy, auto nie pali i dymi!

Edytowane przez Muskel1
Opublikowano
Godzinę temu, Muskel1 napisał:

Do odważnych świat należy! Przy 300 kkm robić program to jak sex bez gumy.:doh:

Następny post będzie -Pomocy, auto nie pali i dymi!

Obstawiam że większość TDI ma magiczny przebieg przy kupnie 180tys :) 

Zawsze myślałem że TDI kupuje się aby jeździć i robić km a nie po to aby przejechać w roku 5tys. km.

Akurat jestem osobą która jeździ autem nie przebiegiem...

Wcześniejsze auto zapewne będzie miało już 500tys km 1.9TDI AFN po chipie i jeździ do tej pory bez najmniejszego problemu.

 

Opublikowano

Nie porównuj kolego 1,9 Do współczesnych CR. Te pierwsze były robione z dużym zapasem i na wieczność. Przebiegi rzędu 400-500 kkm to była normalka. Współczesne jednostki przy 300 kkm już są mocno wyeksploatowane. Zrób mu program i szukaj nowej jednostki:hi:

Opublikowano
31 minut temu, Muskel1 napisał:

Nie porównuj kolego 1,9 Do współczesnych CR. Te pierwsze były robione z dużym zapasem i na wieczność. Przebiegi rzędu 400-500 kkm to była normalka. Współczesne jednostki przy 300 kkm już są mocno wyeksploatowane. Zrób mu program i szukaj nowej jednostki:hi:

Nie porównuje tylko nie każde auto z przebiegiem 300k km musi być od razu gruzem :) 

Na wieczność to były D w Mercach :) 1.9 też miały swoje bolączki przeważnie pod koniec produkcji.

Z drugiej strony kto nie ryzykuje ten nie ma zabawy.

No nic nie o to tutaj chodzi aby dochodzić co i jak ile wytrzymuje ani ile wytrzyma tylko czy w tych okolicach jest ktoś kto ma pojęcie o tym co robi.

Pozdrawiam

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...