Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Cena rozrządu b6 1.9 TDI 131 KM.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ta ciekawość może Cię zaskoczyć :) w ASO liczą jak za zborze, a nie koniecznie zawsze jest to usługa warta swojej ceny,

byłem na wymianie serwisowej cewek w ASO i z moje wrażenie było takie że chłopaki się uczą ,

wiadomo nie wszyscy, ale jak tam wolę sam lub zaufany warsztat robiący rozrządy na co dzień i zapewne będzie to przynajmniej połowa tego co biorą w ASO.

Opublikowano

KRK - Wymiana rozrządu ok 370zl (1,9TDI PD).

W sumie pierwszy serwis po zakupie, olej, filtry wszystkie, rozrząd ori, pompa ori, pasek rolka napinacz mikro ori - jakieś 1800zl

ten napinacz paska mikro z gratami robi prawie 500zl...

Opublikowano

1800zł no tak wychodzi -Ja placiłem 1700zł -ale masz spokój i wiesz co założyłeś .

Ceny tajli do audi są zawyżone - kolega za taki sam zestaw do Opla Vectry z 2005/120ps - zapłacił z montażem ok 650-700zł -

No ale OOOO to nie Opel.

Opublikowano

Miałem awx z 2004roku i pierwszy rozrząd był robiony przy 120tys km w serwisie w belgii.

Opublikowano
Przyzwoity mechanik bierze mniej więcej połowę wartości części jest to uczciwy układ.

Więc zależy czy wymieniasz z pompą wody czy jeszcze coś dodatkowo będzie robił, ale nie powinna to być kwota wyższa niż 350zł ( cena rozrządu z pompą na INA ok 700zł)

To co sugerujesz to nie jest wcale uczciwy układ. Wszystko zależy, ile czasu trzeba poświęcić na daną czynność i jak mechanik ceni godzinę swojej pracy. W przeciwnym wypadku musiałby brać kilka złotych za wymianę części wartej kilkanaście pierdzieląc się przy samochodzie cały dzień bo ciężko się do elementu dobrać. W tym czasie mógłby za te sugerowane przez ciebie 350 obskoczyć rozrząd w jakimś innym aucie.

Co do części z ASO... zanim kupicie tam części żeby je na własną rękę wymienić to się dopytajcie o gwarancję. Bo polityka VW jeszcze jakis czas temu była taka, że albo kupujesz w ASO i robisz w ASO albo masz części praktycznie bez gwarancji. ASO nie bierze odpowiedzialności za to, co nie było montowane u nich. Czyli macie drogie klamoty bez jakiejkolwiek szansy na reklamację. To lepiej kupić dobre części gdzie indziej i pojechać do zaufanego mechanika. Poza tym ASO dla utrzymania gwarancji wymaga przeglądów. Sprawdźcie to sobie lepiej przed zakupem żeby skuchy nie było.

Opublikowano

@ up marekg

Cały wątek jest o kosztach wymiany rozrządu, a nie jakiś innych pierdulek....

I tylko w kwestii rozrządu jest moja wypowiedź!!

I to jest bardzo uczciwy układ, W KWESTII WYMIANY ROZRZADU :banghead:

Wysyłane z mojego v6 za pomocą Tapatalk 2

Opublikowano

A ja znowu słyszałem w serwisie że pierwszy po 120kkm a następne co 90kkm albo 2 lata?

Opublikowano
A ja znowu słyszałem w serwisie że pierwszy po 120kkm a następne co 90kkm albo 2 lata?

i dobrze słyszałeś, wg mnie zmiana z 90 na 120tkm nastąpiła po zmienieniu napinacza wielorowkowego :wink:

Opublikowano

Nie co dwa lata,a co pięć lat.

Opublikowano

Mi w serwisie powiedzieli że co 120000 km albo 8 lat w zależności co pierwsze, serwis daje na to gwarancje pod warunkiem kontroli wizualnej w serwisie co 3 lata.

Opublikowano

Witajcie,

Panowie podpowiedzcie jakie części do wymiany rozrządu kupić do 1.9 TDI A4 B6 z 2002 (Vin podaje rok modelowy 2003) ręczna skrzynia 5 biegów? Przebieg 247 tysięcy.

Dzięki.

Opublikowano

Witajcie,

Panowie podpowiedzcie jakie części do wymiany rozrządu kupić do 1.9 TDI A4 B6 z 2002 (Vin podaje rok modelowy 2003) ręczna skrzynia 5 biegów? Przebieg 247 tysięcy.

Dzięki.

Hej!
W moim AWX były wymieniane następujące części:
-pasek rozrządu
-rolka napinająca
-rolka prowadząca
-napinacz hydrauliczny (tłumik drgań paska)
-pompa wody
Opublikowano

zapomniałes o:

- pasek klimatyzacji

- rolka napinacza paska klimatyzacji ( nie wymieniajcie całego napinacza bo jest to kawałek metalu do którego przykreca sie rolkę i naciąga recznie)

- napinacz paska alternatora (nie żałujcie kasy tanie chinskie zamienniki padają po 0,5 roku, polecam INA)

- pasek alternatora

- niektórzy mechanicy przy przebiegach ok 300tysi wymieniają tez uszczelniacz wału i wałka rozrządu, czy słusznie nie wiem, ja nie wymieniałem.

Opublikowano

ja placilem w strzelcach opolskich za: pasek rozrzadu, dwie rolki, pompe, pasek wielorowkowy, robocizne, okolo 800zl.

Opublikowano

czyli za robote zapłaciłes tyle co za graty.

Opublikowano

Ja za rozrząd w AVF płaciłem w ASO 700 zł za wszystko z pompa wody ale zdawałem starą pompę wody. Za wymianę chcieli 900 zł wiec wymieniłam sam i gra :)

Opublikowano

u któregoś z kolegow forumowych , kupiłem cały zestaw do AVF za 520pln nowy ,oryginalny.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...