Langista Opublikowano 3 Marca 2023 Opublikowano 3 Marca 2023 Oni by wszędzie nowe śruby dawali, byle ASO zarobiło. Jaki tam masz moment dokręcenia tych podpór?
Skowrix Opublikowano 3 Marca 2023 Opublikowano 3 Marca 2023 Widzę, że do 1.8t idą te same, ja składałem na starych i wszystko działa
troleslaw Opublikowano 3 Marca 2023 Opublikowano 3 Marca 2023 Jeszcze nie wiem, robotę planuje dopiero na drugą połowę kwietnia, teraz zbieram części i informacje.
slawomir273 Opublikowano 12 Czerwca Opublikowano 12 Czerwca Mogę o propozycję rozrządu kompletnego do ALT.
AndrzejK. Opublikowano 12 Czerwca Opublikowano 12 Czerwca NTN/SNR , był zakładany fabrycznie na pierwszy montaż (oczywiście logo paska zmienione na OOOO). Zakładałem ten zestaw osobiście i powiem, że porządny to produkt, jezdzi bezawaryjnie. Uprzedzając Twoje potencjalne następne pytanie pompę wody polecam Hepu.
Anelson Opublikowano 12 Czerwca Opublikowano 12 Czerwca Wymieniałem kilkukrotnie rozrząd w ALT (auto ma 335 tys km, a mam je od 116 tys km)- 1 raz był Continental z hepu, reszta zawsze snr/ntn na pompie hepu. I powiem tak - za każdym razem po 60-70 tys km pasek wyglądał jak nowy, osprzęt też. Wszystko made in italy - gdy widziałem już paski Continental made in China. Odpowiedź nasuwa się sama w mojej ocenie - snr/ntn opiera się na rozwiązaniach dayco - przyznaje się do tego na swojej stronie internetowej. Do tego snr robi bardzo solidne poloski - w bardzo solidnej cenie. W przeciwieństwie do własnie skf chociażby który żąda dużo więcej. Snr/ntn klasa sama w sobie . Bardzo solidnie to wszystko wygląda. Oby nam się nie popsula ta cudna francusko-japonska firemka, która oferuje super jakościowe części w bardzo rozsądnych pieniądzach. Pozdrawiam
AndrzejK. Opublikowano 12 Czerwca Opublikowano 12 Czerwca (edytowane) 4 minuty temu, Anelson napisał(a): opiera się na rozwiązaniach dayco Dokładnie, pasek w tym zestawie to Dayco, czyli solidny produkt często niedoceniany na rzecz innych bardziej "medialnych" firm z których jakością jest różnie, ale to każdy osobiście wybiera na co się decyduje. Edytowane 12 Czerwca przez AndrzejK.
AndrzejK. Opublikowano 13 Czerwca Opublikowano 13 Czerwca (edytowane) Przykładowe namiary; allegro.pl ALLEGRO.PL allegro.pl ALLEGRO.PL Ja taki zestaw zakładałem i jestem zadowolony i polecam, jednak co Ty wybierzesz to już indywidualna Twoja decyzja. Edytowane 13 Czerwca przez AndrzejK.
Elendir Opublikowano 15 Lipca Opublikowano 15 Lipca Panowie zapominało mi się wymienić rozrząd a 10 lat minęło Teraz mechanik zaśpiewał 1600 z robocizną drogo nie drogo ?:) Wrocław .
przem8 Opublikowano 15 Lipca Opublikowano 15 Lipca No, przyjedź do lublina to za 900 zrobisz z częściami.
AndrzejK. Opublikowano 16 Lipca Opublikowano 16 Lipca W dniu 15.07.2024 o 10:03, Elendir napisał(a): Panowie zapominało mi się wymienić rozrząd a 10 lat minęło Teraz mechanik zaśpiewał 1600 z robocizną drogo nie drogo ?:) Wrocław . Zestaw rozrządu NTN/SNR montowany na pierwszy montaż (oczywiście był wtedy z logo oooo ) z hydraulicznym napinaczem ( wg. mnie najlepsza opcja) koszt około 250zł za kompletny zestaw, pompa wody hepu ( jakość bdb) około 150zł i tyle z kosztów, no może jeszcze pasek osprzętu i nowy płyn do układu chłodzenia jak robisz sobie sam, a jak zlecasz taką usługę mechanikowi to sam oceń czy kwota zaproponowana przez mechanika jest godna uwagi.
Anelson Opublikowano 16 Lipca Opublikowano 16 Lipca W 380 zl jakoś zestaw z pompą hepu. 400 zł robocizna albo nawet kapkę mniej u mnie. Jakoś tak to wychodziło. Nawet udało mi się w mniej niż 700 zl razem u znajomego mechanika u którego robię różne rzeczy zrobić ostatnio. Robiłem rozrząd w dwóch zaufanych miejscach 3/4 razy. 1600 wg mnie zdecydowanie za drogo. Myślę że za tyle byłbym w stanie zmienić też łańcuch z napinaczem, a może niewiele więcej dokładając z racji już rozebranego częściowo auta uszczelniacze zaworowe 😁. Kwestia komu zlecasz i jak mocno ręczysz za jego umiejętności - serwisu/mechanika oraz jak rozległa jest wasza znajomość, nasze ALT to konstrukcje tak znane, że jest coraz więcej ludzi którzy ogarniają i bardziej trudne rzeczy w tych silnikach. Trzymam się zaufanych miejsc i ludzi. I gdy gdzieś robię stosunkowo dużo rzeczy eksploatacyjnych to przy wymianie np. rozrządu w stawce robocizny jestem miło.zaskoczony
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się