Trader1991 Opublikowano 28 Maja 2017 Opublikowano 28 Maja 2017 @killlerDzieki za info. Jak bede wymienial za okolo 30k km to na pewno dam jakiemus magikowi poleconemu przez forum.Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
Kary Opublikowano 30 Maja 2017 Opublikowano 30 Maja 2017 U mnie kompletny rozrząd z pompą na SKF 650 zł - wymiana co 90kkm.
misha1982 Opublikowano 4 Czerwca 2017 Opublikowano 4 Czerwca 2017 600-650pln od sprzedawców z forum ( z pompą of course)
audiabk Opublikowano 4 Czerwca 2017 Opublikowano 4 Czerwca 2017 Jest możliwość kupić nowy łańcuch i napinacz poza aso?.
jareek87 Opublikowano 30 Czerwca 2017 Opublikowano 30 Czerwca 2017 Wczoraj zmieniany rozrząd w ALT: -Zestaw Contitech (Continental) z pompą i zwykłym napinaczem - 460zł - Pasek wielorowkowy osprzętu silnika Continental 6PK1590 - 50zł Robocizna jeszcze nie wiem bo znajomy mechanik i dopiero rozmowa przed nami. W każdym bądź razie bez zdejmowania przodu. Jestem biedniejszy o 1L JeamBeama bo się założyłem, że będzie musiał zdjąć
Sulfur Opublikowano 30 Sierpnia 2017 Opublikowano 30 Sierpnia 2017 Dzisiaj stwierdziłem że chyba jednak wcześniej wymię rozrząd (miałem to robić w lutym-kwietniu) - dla świętego spokoju. Przede wszystkim słychać jakiś dźwięk (np. na biegu jałowym), mechanik w serwisie mi mówił że to prawdopodobnie napinacz (jaki niedosłyszałem albo nie sprecyzował - sam już nie pamiętam). Słychać go delikatnie w tle - nikt mi nie kazał panikować ale i tak mam już w głowie 6 000 czarnych scenariuszy. Tak więc interesowała by mnie wymiana rozrządu + pompy wody. Jakie elementy najlepiej dobrać i gdzie kupić żeby się nie naciąć? Budżet ostatnio mam wykastrowany więc tym mniejsze obciążenie tym lepiej - ale jak ma to być zrobione porządnie to jakoś przeboleję. - Pasek rozrządu x1 - Rolka napinacza x1 - Rolka kierunkowa x1 - Pompa wody x1 - Napinacz paska x1 Jest chyba jeszcze jakiś łańcuszek i ślizg... Myślałem o czymś takim zestawie GATES'a (rozrząd) + pompa HEPU. Co do reszty nie mam pojęcia. Coś jeszcze powinienem wymienić? Wolę to zrobić porządnie za 1 zamachem i potem mieć święty spokój. Jeżeli piszę jakoś niespójnie to przepraszam, wróciłem z roboty i ledwo się trzymam a powoli muszę zacząć ogarniać temat...
tracer123 Opublikowano 3 Września 2017 Opublikowano 3 Września 2017 (edytowane) "kończący" się rozrząd zaczyna hałasować? mam zrobione ponad 80tys km w 3 lata przy katowaniu i wydaje mi się że rozrząd w czasie jazdy huczy. do dolski zjadę w listopadzie i nie wiem czy nie zacząć "oszczędzać" auta tz max 3500rpm. mam teraz chyba zestaw boscha. Edytowane 3 Września 2017 przez tracer123
Wandej Opublikowano 12 Września 2017 Opublikowano 12 Września 2017 W dniu 2017-09-03 o 09:54, tracer123 napisał: "kończący" się rozrząd zaczyna hałasować? mam zrobione ponad 80tys km w 3 lata przy katowaniu i wydaje mi się że rozrząd w czasie jazdy huczy. do dolski zjadę w listopadzie i nie wiem czy nie zacząć "oszczędzać" auta tz max 3500rpm. mam teraz chyba zestaw boscha. Rolki mogą huczeć ale raczej się tak nie dzieje. Prędzej padnie pasek niż rolki. Ile byś obrotów nie miał jak będzie na wykończeniu to strzeli. W dniu 2017-08-30 o 23:49, Sulfur napisał: Dzisiaj stwierdziłem że chyba jednak wcześniej wymię rozrząd (miałem to robić w lutym-kwietniu) - dla świętego spokoju. Przede wszystkim słychać jakiś dźwięk (np. na biegu jałowym), mechanik w serwisie mi mówił że to prawdopodobnie napinacz (jaki niedosłyszałem albo nie sprecyzował - sam już nie pamiętam). Słychać go delikatnie w tle - nikt mi nie kazał panikować ale i tak mam już w głowie 6 000 czarnych scenariuszy. Tak więc interesowała by mnie wymiana rozrządu + pompy wody. Jakie elementy najlepiej dobrać i gdzie kupić żeby się nie naciąć? Budżet ostatnio mam wykastrowany więc tym mniejsze obciążenie tym lepiej - ale jak ma to być zrobione porządnie to jakoś przeboleję. - Pasek rozrządu x1 - Rolka napinacza x1 - Rolka kierunkowa x1 - Pompa wody x1 - Napinacz paska x1 Jest chyba jeszcze jakiś łańcuszek i ślizg... Myślałem o czymś takim zestawie GATES'a (rozrząd) + pompa HEPU. Co do reszty nie mam pojęcia. Coś jeszcze powinienem wymienić? Wolę to zrobić porządnie za 1 zamachem i potem mieć święty spokój. Jeżeli piszę jakoś niespójnie to przepraszam, wróciłem z roboty i ledwo się trzymam a powoli muszę zacząć ogarniać temat... Pasek contitech ,Rolki i napinacz hydro SNR i pompa Hepu. Rozrząd nie hałasuje. W ALT nie hałasuje również łańcuch łączący wałki z tyłu silnika(ten właśnie super mechanik to stwierdził) tylko wariator wałka rozrządu. Łańcuch i napinacz możesz wymienić dla świetego spokoju ale to koszt rzędzu 1000PLN w górę
Turc Opublikowano 18 Października 2017 Opublikowano 18 Października 2017 Witam, Planuje wymienić rozrząd nowo zakupionej B7. Przebieg niby oryginalny 167tys. (2005r) rozrząd do wymiany ze względu na to, że nie wiem kiedy to bylo robione wcześniej. Moje pytanie: - Czy ktoś z forumowiczów sprzedaje kompletny rozrząd do 2.0 ALT? I jaka cena? - Czy coś jeszcze warto wymienić gdy rozrząd będzie wymieniany? - Jak ocenić czy łańcuch i napinacz z tyłu do wymiany i jaki jest koszt? - Filtry wszystkie KNECHT rozumiem? - Nie mam pojęcia jaki olej wlać - ostatnio lałem Motula do poprzedniego auta i nie narzekałem. Tylko jest tego sporo. Proszę o poradę, z góry dzięki
staszek_kolasa Opublikowano 19 Października 2017 Opublikowano 19 Października 2017 Napisz do kolegi Wandej. Najlepsze części w super cenie.
error32856 Opublikowano 19 Października 2017 Opublikowano 19 Października 2017 idź do sklepu motoryzacyjnego i zamówisz co tam trzeba, za części do rozrządu dałem 600zl (pasek rozrządu Gatesa, rolka napinająca SKF, napinacz hydrauliczny wraz z rolka prowadząca febi, pompa wody rouvil, i pasek osprzetu Gatesa), łańcuch i napinacz ocenisz dopiero po zdjęciu pokrywy zaworów tu dodatkowo koszt uszczelki 65zł Elring, nie wiem czy jest sens to robić jeśli masz oryginalny przebieg, Ja u siebie niedawno wymieniałem uszczelkę pokrywy zaworowej- napinacz i łańcuch przy 220tys w bardzo dobrej kondycji.
Kamil Kupiec Opublikowano 27 Listopada 2018 Opublikowano 27 Listopada 2018 Witam wszystkich. Czy taki ROZRZĄD będzie dobry do A4B6 ALT avant? Z góry dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam
AndrzejK. Opublikowano 29 Listopada 2018 Opublikowano 29 Listopada 2018 Tak. Jedynie pompę wody brałbym inną. P.S. Rodzaj karoserii nie ma tu żadnego znaczenia.
adam.kamil Opublikowano 25 Lutego 2019 Opublikowano 25 Lutego 2019 A ja się zastanawiam nad komplet skf czy komplet ina czy conti + pompa ina. Ktoś doradzi??
AndrzejK. Opublikowano 25 Lutego 2019 Opublikowano 25 Lutego 2019 Generalnie jest tak,że teraz zestawy rozrządu są bardzo zbliżone jakościowo, a najważniejszą kwestią jest jakość montażu. Co do konkretnego wyboru to główną rolę odgrywa bardziej przyzwyczajenie do danego producenta i większość opinii w necie powielanych po wielokroć..... Więc co wybierzesz to będzie dobrze, ważne by nie było no name i właściwy człowiek do montażu i tyle. Na marginesie dodam,że ja nie wybrałbym żadnych części z tych, które wymieniłeś....
adam.kamil Opublikowano 25 Lutego 2019 Opublikowano 25 Lutego 2019 Dzięki wielkie. Ostatnio zakładałem skf, więc najbliżej mi do tego kompletu. 48 minut temu, AndrzejK. napisał: Na marginesie dodam,że ja nie wybrałbym żadnych części z tych, które wymieniłeś.... A zatem jaki byś polecił?
Anelson Opublikowano 25 Lutego 2019 Opublikowano 25 Lutego 2019 1 minutę temu, adam.kamil napisał: Dzięki wielkie. Ostatnio zakładałem skf, więc najbliżej mi do tego kompletu. A zatem jaki byś polecił? Pompę załóż Hepu. :). Reszta wedle uznania. Ja polecam conti pasek, rolki ina albo snr - 70 tys i bez żadnych oznak zużycia. Teraz mam zestaw snr-ntn plus pompa hepu. W obecnym pasek jest dayco. We wcześniejszym to było conti plus ina rolki. Na tym obecnym już przejechałem 30tys km. Jest okej. Ważny jest zaufany warsztat, mechanik i lepiej normalnie zapłacić bo więcej niż 200-250zl nikt cię nie skasuje raczej :), chyba że będziesz chciał przy okazji wymienić płyn chlodniczy czy coś jeszcze będziesz robił. . Ja dwa razy w tym samym warsztacie robiłem zaprzyjaźnionym i wszystko jest okej.
AndrzejK. Opublikowano 25 Lutego 2019 Opublikowano 25 Lutego 2019 2 godziny temu, adam.kamil napisał: A zatem jaki byś polecił? No dokładnie jak poprzednik - pompa wody Hepu + zestaw rozrządu wg. uznania, byle markowy. Nie wiem czy wiecie, ale wbrew opiniom na pierwszy montaż fabrycznego rozrządu szedł zestaw SNR + pasek Dayco, a nie jak często jest pisane,że to INA....
MaTeo85 Opublikowano 26 Lutego 2019 Opublikowano 26 Lutego 2019 200-250zl za wymianę rozrządu? To chyba u jakiegoś Janusza co w garażu pod blokiem robi. Dwa lata temu robiłem w Szczecinie to każdy mechanior wołał 450zł. Za to ori zestaw paska wraz z pompą wody miałem za 550zł.
Kamil Kupiec Opublikowano 26 Lutego 2019 Opublikowano 26 Lutego 2019 Ja w styczniu zostawiłem u mechanika 1400 zł za rozrząd + termostat.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się