Tabasko Opublikowano 19 Marca 2013 Autor Opublikowano 19 Marca 2013 Myślę, że OK. Mniej na mieście na pewno nie zejdziesz. W sumie to nie ważne ile spali, liczy się przyjemność z jazdy :-) Tak, ta przyjemnośc jest duża przy tankowaniu 115 zł = 360 km :-)
D4NTE Opublikowano 29 Marca 2013 Opublikowano 29 Marca 2013 Powiem wam że mój 2.0 Alt pali podobnie jak wasze 1.8 po mieście ok. 13 litrów teraz w zimie. W lecie 11- 12. Mam instalacje BRC sequent, przejechane mam jak na razie na niej ponad 12 tys km. Pozdrawiam Wysłane z mojego GT-I9300
Ar2r Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Opublikowano 11 Kwietnia 2013 No moja trochę więcej pali bo na 40l robie 270km (robiłem 310) po mieście, ale prawdopodobnie coś nie tak jest z przepływką... Ogólnie z instalacją zero problemu
edekxp Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Opublikowano 11 Kwietnia 2013 No moja trochę więcej pali bo na 40l robie 270km (robiłem 310) po mieście, ale prawdopodobnie coś nie tak jest z przepływką... Ogólnie z instalacją zero problemu Trochę sporo pali Ostatnio mierzyłem swoim i 400km zrobiłem na 45 litrach, jazda 30% miasto 70% poza, ale nie autostrada
Ar2r Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Opublikowano 12 Kwietnia 2013 No niestety dużo - wcześniej palił ładnie - w trasie to pali 10 a w mieście ok 14... ale mówię muszę zobaczyć przepływomierz czy nie jest brudny bo VAG nic nie pokazuje a instalka jest skalibrowana...
Tabasko Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 12 Kwietnia 2013 po jakimś czasie jazdy na lpg powiem tak. Na 45 l robię zakre 360-400 km, jazda mieszana.
rookie5 Opublikowano 27 Kwietnia 2013 Opublikowano 27 Kwietnia 2013 po jakimś czasie jazdy na lpg powiem tak. Na 45 l robię zakre 360-400 km, jazda mieszana. U mnie jest identycznie. Ja tankuje zazwyczaj 42 - 46 L i robie ok. 360 km z czego wiekszosc jest to trasa. Mam ciezką noge wiec nie zaluje gazu. Na trasie spokojnie przy 120 km/h. Silniczek BFB podkręcony został do 183 KM/290 Nm (Quattro) i jezdzi sie bardzo przyjemnie. Witam.U mnie ten sam silnik AVJ 1.8T Quattro, instalacja na Stagu i wtryski Hana, butla do pełna 43-44l. Lata na gazie rewelacyjnie. Samo miasto wychodzi 13l, średnio na butli ok. 320-340 km. Ostatnio jak przeliczyłem wychodzi ok 34zł/100km. Także uważam, że całkiem spoko. Jakbyś miał jakieś pytania odnośnie auta w przyszłości to pisz śmiało, mam nadzieję że można liczyć z twojej strony również na ewentualną pomoc :-) Pozdro No mi na takim samym zestawie łyka 1-2 litr więcej tylko mam silnik BFB kręcony na 187KM Piotrek, nie masz problemu z reduktorem ?? Chodzi mi o od 3-ego biegu w góre, powyzej 3,5 tys. obr./min, że tak jakby dostawal za malo gazu i sie dławił.
Sieni Opublikowano 20 Maja 2013 Opublikowano 20 Maja 2013 po jakimś czasie jazdy na lpg powiem tak. Na 45 l robię zakre 360-400 km, jazda mieszana. U mnie jest identycznie. Ja tankuje zazwyczaj 42 - 46 L i robie ok. 360 km z czego wiekszosc jest to trasa. Mam ciezką noge wiec nie zaluje gazu. Na trasie spokojnie przy 120 km/h. Silniczek BFB podkręcony został do 183 KM/290 Nm (Quattro) i jezdzi sie bardzo przyjemnie. Witam.U mnie ten sam silnik AVJ 1.8T Quattro, instalacja na Stagu i wtryski Hana, butla do pełna 43-44l. Lata na gazie rewelacyjnie. Samo miasto wychodzi 13l, średnio na butli ok. 320-340 km. Ostatnio jak przeliczyłem wychodzi ok 34zł/100km. Także uważam, że całkiem spoko. Jakbyś miał jakieś pytania odnośnie auta w przyszłości to pisz śmiało, mam nadzieję że można liczyć z twojej strony również na ewentualną pomoc :-) Pozdro No mi na takim samym zestawie łyka 1-2 litr więcej tylko mam silnik BFB kręcony na 187KM Piotrek, nie masz problemu z reduktorem ?? Chodzi mi o od 3-ego biegu w góre, powyzej 3,5 tys. obr./min, że tak jakby dostawal za malo gazu i sie dławił. Ja mam podobny problem ale jeszcze nie znalazłem rozwiązania. Zazwyczaj dzieje się to na 4 biegu w okolicach 2500 - 3000 obrotów kiedy próbuje wyprzedzać. Samochód tak jakby się dławił przez 2- 3 sekundy, szarpie nim następnie puszcza i idzie :/ Nie dzieje się tak zawsze no ale denerwuje mnie to. Mam jeszcze kontrolkę po tym na zegarze "elektronika silnika". Jestem po wymianie cewek i świec. Pozdro
rookie5 Opublikowano 23 Maja 2013 Opublikowano 23 Maja 2013 po jakimś czasie jazdy na lpg powiem tak. Na 45 l robię zakre 360-400 km, jazda mieszana. U mnie jest identycznie. Ja tankuje zazwyczaj 42 - 46 L i robie ok. 360 km z czego wiekszosc jest to trasa. Mam ciezką noge wiec nie zaluje gazu. Na trasie spokojnie przy 120 km/h. Silniczek BFB podkręcony został do 183 KM/290 Nm (Quattro) i jezdzi sie bardzo przyjemnie. Witam.U mnie ten sam silnik AVJ 1.8T Quattro, instalacja na Stagu i wtryski Hana, butla do pełna 43-44l. Lata na gazie rewelacyjnie. Samo miasto wychodzi 13l, średnio na butli ok. 320-340 km. Ostatnio jak przeliczyłem wychodzi ok 34zł/100km. Także uważam, że całkiem spoko. Jakbyś miał jakieś pytania odnośnie auta w przyszłości to pisz śmiało, mam nadzieję że można liczyć z twojej strony również na ewentualną pomoc :-) Pozdro No mi na takim samym zestawie łyka 1-2 litr więcej tylko mam silnik BFB kręcony na 187KM Piotrek, nie masz problemu z reduktorem ?? Chodzi mi o od 3-ego biegu w góre, powyzej 3,5 tys. obr./min, że tak jakby dostawal za malo gazu i sie dławił. Ja mam podobny problem ale jeszcze nie znalazłem rozwiązania. Zazwyczaj dzieje się to na 4 biegu w okolicach 2500 - 3000 obrotów kiedy próbuje wyprzedzać. Samochód tak jakby się dławił przez 2- 3 sekundy, szarpie nim następnie puszcza i idzie :/ Nie dzieje się tak zawsze no ale denerwuje mnie to. Mam jeszcze kontrolkę po tym na zegarze "elektronika silnika". Jestem po wymianie cewek i świec. Pozdro Dla mnie mechanik wymienił reduktor na mocniejszy ( do 300 KM ) i teraz lata jak na benzynce. Pojezdzimy, zobaczymy.
Sieni Opublikowano 24 Lipca 2013 Opublikowano 24 Lipca 2013 a mi udało się rozwiązać problem inaczej. Przy redaktorze jest trujnik przez który przepływa płyn chlodniczy w celu podgrzania gazu. Jakiś czas temu zauważyłem ubytek płynu który był spowodowany przez ten trujnik właśnie ponieważ był on wykonany z plastiku i pod wpływem temp odokształcal się. Mechanicy mocniej go scisneli co zmniejszyło fi tego trujnika i powodowało owe problemy (szarpanie przy przyspieszaniu, kontrolna żółta silnika). po zmianie na metalowy o takiej samej średnicy fi16 problem ustal. Może komuś to pomoże w przyszłości rozwiązać podobny problem. Pozdrawiam!
Tabasko Opublikowano 24 Lipca 2013 Autor Opublikowano 24 Lipca 2013 a mi udało się rozwiązać problem inaczej. Przy redaktorze jest trujnik przez który przepływa płyn chlodniczy w celu podgrzania gazu. Jakiś czas temu zauważyłem ubytek płynu który był spowodowany przez ten trujnik właśnie ponieważ był on wykonany z plastiku i pod wpływem temp odokształcal się. Mechanicy mocniej go scisneli co zmniejszyło fi tego trujnika i powodowało owe problemy (szarpanie przy przyspieszaniu, kontrolna żółta silnika). po zmianie na metalowy o takiej samej średnicy fi16 problem ustal. Może komuś to pomoże w przyszłości rozwiązać podobny problem. Pozdrawiam! Szarpanie to miales tylko na LPG czy na benzynie tez?
barb123 Opublikowano 27 Lipca 2013 Opublikowano 27 Lipca 2013 a mi udało się rozwiązać problem inaczej. Przy redaktorze jest trujnik przez który przepływa płyn chlodniczy w celu podgrzania gazu. Jakiś czas temu zauważyłem ubytek płynu który był spowodowany przez ten trujnik właśnie ponieważ był on wykonany z plastiku i pod wpływem temp odokształcal się. Mechanicy mocniej go scisneli co zmniejszyło fi tego trujnika i powodowało owe problemy (szarpanie przy przyspieszaniu, kontrolna żółta silnika). po zmianie na metalowy o takiej samej średnicy fi16 problem ustal. Może komuś to pomoże w przyszłości rozwiązać podobny problem. Pozdrawiam! Co to jest trUjnik ?
tomekSSK Opublikowano 14 Października 2013 Opublikowano 14 Października 2013 a mi udało się rozwiązać problem inaczej. Przy redaktorze jest trujnik przez który przepływa płyn chlodniczy w celu podgrzania gazu. Jakiś czas temu zauważyłem ubytek płynu który był spowodowany przez ten trujnik właśnie ponieważ był on wykonany z plastiku i pod wpływem temp odokształcal się. Mechanicy mocniej go scisneli co zmniejszyło fi tego trujnika i powodowało owe problemy (szarpanie przy przyspieszaniu, kontrolna żółta silnika). po zmianie na metalowy o takiej samej średnicy fi16 problem ustal. Może komuś to pomoże w przyszłości rozwiązać podobny problem. Pozdrawiam! Co to jest trUjnik ? MEGAPOL - samochodowe instalacje gazowe - LPG - auto gaz - autogaz
barb123 Opublikowano 14 Października 2013 Opublikowano 14 Października 2013 to są trujnki tak ? chyba nie zrozumiales aluzji
MrSylwek1981 Opublikowano 23 Grudnia 2013 Opublikowano 23 Grudnia 2013 Witam! Ja dziś pierwszy dzień na gazie jeżdżę,motor AVJ, instalacja stag4Plus ,listwa jakaś czerwona ale nie znam się muszę popatrzeć w papiery,muszę przyznać że pierwsze wrażenia z jazdy znakomite ,brak różnicy między benzyną a gazem i na stacji też miło płacić mniej ,a i wyniosła mnie instalka 2.500zł. Pozdrawiam !
darko Opublikowano 23 Grudnia 2013 Opublikowano 23 Grudnia 2013 ta czerwona listwa to zapewne Valteki-zapytaj gazownika czy za dopłatą możesz wymienić na Hany czy Barracudy,bo zapewne w niedługim czasie mogą zacząć się problemy z pracą silnika,do jakiegoś małego nie wymagającego auta ta listwa może jest wystarczająca ale nie do 1,8T,są to jedne z gorszych wtryskiwaczy na rynku, co za reduktor wsadzili do auta,instalacja założona chyba po taniości,na gazie oszczędza się po montażu a nie na montażu
MrSylwek1981 Opublikowano 23 Grudnia 2013 Opublikowano 23 Grudnia 2013 Reduktor zwie się AC typ RO1 model 150 ,zdaje się że listwa to właśnie czerwony Valtek coś wspominał jeszcze o jakichś większych dyszach ,mam spotkanie z gazownikiem zaraz po świętach to jeszcze dopytam .Dzięki za info darko będę rozkminiał ten temat listwy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się