Hans47 Opublikowano 30 Marca 2013 Opublikowano 30 Marca 2013 A skad mozesz wiedziec ze amorki sa ok ? Koledzy mowia ze np na stacji te badania sa o kant d*py umnie niby tez 67% a telepie ja wahadlowiec podczas staru na orbite.
edekxp Opublikowano 30 Marca 2013 Opublikowano 30 Marca 2013 A skad mozesz wiedziec ze amorki sa ok ? Koledzy mowia ze np na stacji te badania sa o kant d*py umnie niby tez 67% a telepie ja wahadlowiec podczas staru na orbite. O właśnie u mnie stare miały 72% Diagnosta się zapierał że są ok Jak wyjąłem z auta to recznie było widać że lipa Założyłem nowe dopiero chciało się jechać.Dodam że szukałem winy z przodu, wymieniłem drążki,końcówki ze 2 wahacze i nic nue dało Tapatalk
Tomek1979 Opublikowano 30 Marca 2013 Opublikowano 30 Marca 2013 a metoda na naciśniecie mocno rogu budy sprawdza się? Rozumiem, że jakby zabujało to amory do wyrzucenia, natomiast u mnie tylko do góry i zero bujania.Powyżej 140 myszkuje na równej autostradzie, na średniej jakości drodze nie czuć.
Hans47 Opublikowano 30 Marca 2013 Opublikowano 30 Marca 2013 czase ta metoda nieskutkuje amor moze miec luz na teleskopie poprzeczny i dziekuje bedzie stukac jak syczy przy bujaniu to tez szmelc myszkuje po drodze tez szrot i ogolnie przenosi bardziej nieroznosci na bude gowno warte te wibratory na diagnostyce.
Marcino87 Opublikowano 31 Marca 2013 Opublikowano 31 Marca 2013 Sam mam taki problem i niby też wszystko jest ok a auto na prostej drodze myszkuje
dominos993 Opublikowano 31 Marca 2013 Opublikowano 31 Marca 2013 u mnie to samo - wachacze, koncówki drążków, maglownica, tulejki i amortyzatory z tyłu okej, a samochod pływa po autostradzie ;p wina niedokreconych łozysk? ;p
Shine Opublikowano 31 Marca 2013 Opublikowano 31 Marca 2013 U mnie zaobserwowałem ten sam problem. Przymierzam sie do wymiany dolnych wahaczy + łączniki stabilizatora i końcówki drążków. Plan na najblizsze tygodnie. Ciekawe czy sie poprawi, a u was jak?
Burrows Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Opublikowano 1 Kwietnia 2013 panowie mam to samo... postawię nową diagnoze, jeszcze niewymienioną luz w zwrotnicy, stąd pukanie jadę w tygodniu sprawdzić pod tym kątem...dam znać co wyszło
Lukasz0417 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 A sprawdzaliście geometrię? Myszkuje w jedną stronę, czy w jedną i drugą?
Marcino87 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 A sprawdzaliście geometrię? Myszkuje w jedną stronę, czy w jedną i drugą? w jedną jest u mni ew prawo polecę na geometrie bo o tym myślałem
Lukasz0417 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Może być np różnica w kątach pochylenia z przodu, których się nie reguluje, więc zapytaj jak pojedziesz, czy nie masz żadnej różnicy. Sprawdź też tylną oś, bo tam regulacji podlega zbieżność i kąty (mam na myśli Audi A4 B6).
Marcino87 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Może być np różnica w kątach pochylenia z przodu, których się nie reguluje, więc zapytaj jak pojedziesz, czy nie masz żadnej różnicy. Sprawdź też tylną oś, bo tam regulacji podlega zbieżność i kąty (mam na myśli Audi A4 B6). Co do kątów z przodu jeździłem kiedyś w siedlcach po szpecach i jak mówisz nikt nie mógł ustawić a się wkur... pojechałem do Aso i jakoś ustawili
Lukasz0417 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Ciekawe na czym, jak to nastaw trwały, chyba że na lekkim luzie montażowym, ale to nie jest regulacja, lub zrobili "fasolki" gdzieś i wyregulowali P.S. Z ciekawości ile zapłaciłeś w ASO za geometrię?
Marcino87 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Ciekawe na czym, jak to nastaw trwały, chyba że na lekkim luzie montażowym, ale to nie jest regulacja, lub zrobili "fasolki" gdzieś i wyregulowali P.S. Z ciekawości ile zapłaciłeś w ASO za geometrię? nie wiem jak ale gdy wyjechałem od razu widziałem po prowadzeniu auta że jest cool oj kiedyś to było teraz całe ASO w sdl to moje ziomki więc pójdzie za flaszeczkę
Lukasz0417 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Znajomości dobrze mieć Dość często pomaga zamiana kół prawe na lewe (pod warunkiem, że opony są niekierunkowe).
norka Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Opublikowano 3 Kwietnia 2013 da sie wyrównac pochylenie przednich kól przesówajac wózek
TooMeeK87 Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Opublikowano 4 Kwietnia 2013 U mnie po ustawieniu geometrii poprawa może i była albo ja chciałem żeby była i takie przekonanie o poprawie. Nawet dziś jak jechałem i prawe koła najechały na ujeżdżony śnieg to było dość mocne telepnięcie budą w prawo a po zjechaniu powrót na poprzedni tor jazdy oczywiście nie obyło się bez kontry kierownicą. Amory mam przód 68% tył 80%. Łączniki stabilizatora mają na takie zachowanie znaczący wpływ?? Jak widziałem je ostatnio to ta guma w nich jest na stale trochę taka wykoślawiona. Na zimówkach to tylko na śliskiej nawierzchni czuć zwłaszcza w sytuacji jak wyżej ale na letnich 225/45 w koleinach masakra niezależnie od aury...
Lukasz0417 Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Opublikowano 4 Kwietnia 2013 da sie wyrównac pochylenie przednich kól przesówajac wózek Przesuwają wózek możesz jedynie zrobić symetrię w kątach (i to nie do końca, zależy jaka jest różnica), a jak jeden kąt masz poprawny, a drugi nie to zepsujesz ten dobry. ---------- Post dopisany at 15:53 ---------- Poprzedni post napisany at 15:41 ---------- U mnie po ustawieniu geometrii poprawa może i była albo ja chciałem żeby była i takie przekonanie o poprawie. Nawet dziś jak jechałem i prawe koła najechały na ujeżdżony śnieg to było dość mocne telepnięcie budą w prawo a po zjechaniu powrót na poprzedni tor jazdy oczywiście nie obyło się bez kontry kierownicą. Amory mam przód 68% tył 80%. Łączniki stabilizatora mają na takie zachowanie znaczący wpływ?? Jak widziałem je ostatnio to ta guma w nich jest na stale trochę taka wykoślawiona. Na zimówkach to tylko na śliskiej nawierzchni czuć zwłaszcza w sytuacji jak wyżej ale na letnich 225/45 w koleinach masakra niezależnie od aury... Przy 225/45 na koleinach zapomnij o komforcie. Na ścieżce diagnostycznej nie patrz ile procent mają amortyzatory, bo to nie jest adekwatne do stanu ich realnej sprawności. Pytanie czy ustawiałeś tylko przód, czy przód i tył, po za tym, to przyrządy do ustawiania geometrii podlegają kalibracji, więc co przyrząd to inaczej .
TooMeeK87 Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Ustawiane było wszystko P+T. Ale prawdę piszesz co przyrząd to inaczej Właśnie sobie uświadomiłem, że moje auto przy najechaniu na śliskie podłoże ściąga na prawo i nie przypominam sobie żeby zdarzyło się lewą stronę(nie mam na myśli kolein bo to wiadomo). Tylko ja mam takie fazy czy ktoś jeszcze ??
Kukis Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Opublikowano 4 Kwietnia 2013 a tuleje sanek? może tam jest cała przyczyna też mam wrażenie, że moje A4 "chodzi na boki" i ściąga na prawo podczas gwałtownego przyspieszania albo w momencie mielenia kołami
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się