grubcio1980 Opublikowano 27 Marca 2013 Opublikowano 27 Marca 2013 Jakby mógł ktoś podrzucić linka do tego rezania nadkola na s-kę będę wdzięczny (nie mogę znaleźć w warsztacie). Też mnie to czeka
muszka.d Opublikowano 27 Marca 2013 Opublikowano 27 Marca 2013 gwarantuje Ci kolego ze na wtryskach za 550zl przelatasz Ty i kolejny wlasciciel wozu, nie jest to CHINA. zajmuje sie tym juz dlugo i koncowki sa wloskiej produkcji star diesel sa rowniez drozsze i znane fratelli bosio rowniez wloskie bosio wieksza renoma i dluzej na rynku star diesel sie sprawdzaja, zero zwrotow i reklamacji! bez allegro i przy zwrocie starych bosio mozna robic dla forumowicza 750zl star diesel 500zl uzywamy ich w wozie testowym i nie patrzymy co mamy w karnisterku... poprostu sieee leje i jedzie jak za taka kase rewelka!
McCoob Opublikowano 28 Marca 2013 Opublikowano 28 Marca 2013 nadkole od S4 podobno ok. 100 zł kosztuje (zamiennik ze sklepu) a używka nie wiem. A jak ktoś mówi że mu seryjny ic nie styka przy 90konnym silniku po zmianie wtrysków na te od 110 i programie to śmiech niektórzy uważają chyba że montaż FMICa daje + 20 KM
wydra Opublikowano 28 Marca 2013 Opublikowano 28 Marca 2013 gwarantuje Ci kolego ze na wtryskach za 550zl przelatasz Ty i kolejny wlasciciel wozu, nie jest to CHINA. zajmuje sie tym juz dlugo i koncowki sa wloskiej produkcji star diesel star diesel 500zl uzywamy ich w wozie testowym i nie patrzymy co mamy w karnisterku... poprostu sieee leje i jedzie jak za taka kase rewelka! ile za same końcówki tej firmy STAR DIESEL jaki koszt 216 a jaki 230 ? dla forumowicza oczywiście ---------- Post dopisany at 13:13 ---------- Poprzedni post napisany at 13:11 ---------- nadkole od S4 podobno ok. 100 zł kosztuje (zamiennik ze sklepu) a używka nie wiem. A jak ktoś mówi że mu seryjny ic nie styka przy 90konnym silniku po zmianie wtrysków na te od 110 i programie to śmiech niektórzy uważają chyba że montaż FMICa daje + 20 KM nadkola od S4 nie ma w zamienniku w taką pogodę jak jest teraz to intercooler wielkości tabliczki czekolady by wystarczył
McCoob Opublikowano 31 Marca 2013 Opublikowano 31 Marca 2013 Na taką pogodę starczy, ale jak mamy mieć w tym roku bardzo upalne lato to w dolocie może być za gorąco W moim AHU mam wtryski od AHF i program i na wszelki wypadek zamówiłem nadkole z S4, tak dla spokojnej głowy.
Kowi87 Opublikowano 31 Marca 2013 Opublikowano 31 Marca 2013 no przestań herezje wprowadzać, to jak AFN po samym chipie:wink:
McCoob Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 i co z tego? ja czuję różnicę w mocy jak jeżdżę np. w dzień i w nocy a co dopiero jak będzie lato... ile masz w dolocie w temp. otoczenia -10*C? z 2*C a co jak będzie + 30*C na zewnątrz?
Kowi87 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 ale montaz FMIC pod taką moc jest bez sensu, wzrosnie głosnosć pracy silnika i reakcja na pedał gazu:whistling: bo mała suszareczka będzie za słaba by szybko napompować zadane cisnienie:whistling: miałem rok czasu sam soft na ok 140km i moge powiedzieć tylko tyle ze niebyło jakchś problemów typu puchnie auto na tyle odczuwalnych żeby odrazu serie uzbrajać w duży cooler, nawet jak masz porobione juz auto to mimo wszystko jest odczuwalna róznica w mocy miedzy gorącym dniem, a wieczorem:wink: z tym ze jak takie auto porobione nie ma coolera to ma ogranczony potencjał załozonych gratów i kopci, w gorące dni bardziej trzeba wziaść pod uwage temperature oleju, bo jak w serii było dobrtze tak po modach bardzo szybko wzrasta:whistling:
McCoob Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Chyba się nie zrozumieliśmy, też uważam, że fmic jest przerostem formy nad treścią, ja u siebie montuję jedynie nadkole z s4
Kowi87 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Chyba się nie zrozumieliśmy, też uważam, że fmic jest przerostem formy nad treścią, ja u siebie montuję jedynie nadkole z s4 no mi sie ujebało że dalej propagujesz FMIC dla 130km:grin: ale jak tak to jesteśmy tego samego zdania:decayed:
krzysiekTDI Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Nowe nadkole z S4 kosztuje niewiele bo w ASO ok 120 zł, natomiast z mojej praktyki jest to placebo i nic się nie zmieni! Nawet jak temperatura w dolocie zmniejszy się o 5* to nie odczujesz tego. Jeśli planujesz więcej dłubać to montuj fmic jeśli nie to zostaw tak jak jest.
GregorX Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Ja ostatnio przerabiałem temat SMIC'a w swoim AFN'ie, ten IC od Alfy ma ok.35% większa powierzchnie niż seryjny: Imageshack - cam00033p.jpg Poza podcinaniem błotnika, podciąłem też trochę pas przedni i dorobiłem 2 wsporniki do mocowania IC: ImageShackŽ - Online Photo and Video Hosting
lukaszooo Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Opublikowano 10 Kwietnia 2013 jakie efekty kolegu ??? masz laga czy przysrost objętości powietrza jest odpowiedni i nie widać róznic ??
wydra Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Opublikowano 10 Kwietnia 2013 tez jestem ciekaw czy przy seryjnym turbo AFN i fmic nie ma wiekszego laga ? ---------- Post dopisany at 16:28 ---------- Poprzedni post napisany at 16:17 ---------- konkretnie chodzi mi o intercooler od a6 AFB - do takiego a6 swapuje swojego afna i nie wiem czy zostawić ten który w nim siedział czy szukać mniejszego, nie chciał bym żeby turbo później wstawało Wymiary radiatora: 660 x 410 x 25
GregorX Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Opublikowano 10 Kwietnia 2013 jakie efekty kolegu ??? masz laga czy przysrost objętości powietrza jest odpowiedni i nie widać róznic ?? Ja nie odczułem laga, mój AFN ma IC od Alfy, ale też turbo od AWX. Jest troszkę żwawszy niż na serii, no i minimalnie mniej pali. SMIC wsadziłem, bo chcę zrobić coś ok. 140KM, jak narazie jeźdzę na seryjnym sterowniku:decayed:
danielom Opublikowano 5 Maja 2013 Opublikowano 5 Maja 2013 Ja mam u siebie 216(na szczescie nie od speckoma ), turbo awx i serie IC, przy temp na dworze jakies 25' w dolocie przy palowaniu 50' i momentalnie spada, normalna robocza ok 35'. Czy trzeba czegos wiecej? Moim zdaniem FMIC to tylko dla wygladu, bo efektu raczej nie da, moze wloze ten z alfy jakby sie znalazl i przerobie nadkole, bo przeplyw powietrza musi cos zmienic w wychladzaniu.
wydra Opublikowano 6 Maja 2013 Opublikowano 6 Maja 2013 turbo AWX, ma trochę większy "przepływ" dzięki czemu wytwarza mniej ciepła niż małe AFN moje AFN przy 1.2 bara i temp na dworze 25-30 po kilku mocnijeszych depnięciach objawiało się spadkiem mocy i batorym z tułu, nie wiem ile było w dolocie
MAGIC87 Opublikowano 7 Maja 2013 Opublikowano 7 Maja 2013 max chwilowo 50C może być te 50 to do przezycia... ale jak u mnie dochodziło do 80 na seryjnym SMIC to auto wcale nie jechało:wink:
mysior1991 Opublikowano 21 Listopada 2013 Autor Opublikowano 21 Listopada 2013 problem z głowy , fmic założony
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się