Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Kontrolka świec żarowych


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam , 
Jak w tytule . po przejechaniu 260 km zapaliła się żółta kontrolka spirala . zatrzymałem auto zgasiłem- odpaliłem , kontrolka zniknęła . Jadę dalej , kolejne 300 i znów kontrolka "żółta spirala" i jak wcześniej , zgasiłem odpaliłem zniknęła jadę dalej . po kolejnych prawie 300 km znów kontrolka . Tym razem przejechałem jakieś 30 km do stacji paliw z zapaloną kontrolką . Tankuje- odpalam kontrolka znika- Jadę , przejeżdżam kilometr zapala się żółta kontrolka spirala i check . Nadmienię że auto w ogóle nie straciło mocy , wydaje się być jechało normalnie . Jakieś sugestie ? wiem że komp by się przydał ale jestem w Niemczech , a tu o takie sprawy różnie z portfelem :shock3: 

Opublikowano

bez kompa nikt nic nie powie

Opublikowano
13 godzin temu, cinek674 napisał:

Witam , 
Jak w tytule . po przejechaniu 260 km zapaliła się żółta kontrolka spirala . zatrzymałem auto zgasiłem- odpaliłem , kontrolka zniknęła . Jadę dalej , kolejne 300 i znów kontrolka "żółta spirala" i jak wcześniej , zgasiłem odpaliłem zniknęła jadę dalej . po kolejnych prawie 300 km znów kontrolka . Tym razem przejechałem jakieś 30 km do stacji paliw z zapaloną kontrolką . Tankuje- odpalam kontrolka znika- Jadę , przejeżdżam kilometr zapala się żółta kontrolka spirala i check . Nadmienię że auto w ogóle nie straciło mocy , wydaje się być jechało normalnie . Jakieś sugestie ? wiem że komp by się przydał ale jestem w Niemczech , a tu o takie sprawy różnie z portfelem :shock3: 

Gdzie jesteś w Niemczech? Kilku z nas miszka w Niemczech. Może masz nie daleko do któregoś z nas. 

Opublikowano
11 godzin temu, Muskel1 napisał:

Gdzie jesteś w Niemczech? Kilku z nas miszka w Niemczech. Może masz nie daleko do któregoś z nas. 

Baden baden

Opublikowano

To daleko. Mam do Ciebie 760 km. Nie pomogę. 

Opublikowano
W dniu 8.09.2020 o 20:36, cinek674 napisał:

Witam , 
Jak w tytule . po przejechaniu 260 km zapaliła się żółta kontrolka spirala . zatrzymałem auto zgasiłem- odpaliłem , kontrolka zniknęła . Jadę dalej , kolejne 300 i znów kontrolka "żółta spirala" i jak wcześniej , zgasiłem odpaliłem zniknęła jadę dalej . po kolejnych prawie 300 km znów kontrolka . Tym razem przejechałem jakieś 30 km do stacji paliw z zapaloną kontrolką . Tankuje- odpalam kontrolka znika- Jadę , przejeżdżam kilometr zapala się żółta kontrolka spirala i check . Nadmienię że auto w ogóle nie straciło mocy , wydaje się być jechało normalnie . Jakieś sugestie ? wiem że komp by się przydał ale jestem w Niemczech , a tu o takie sprawy różnie z portfelem :shock3: 

Ja miałem podobnie po wymianie rozrządu. Gdy się czujnik od wałka zagrzał to wyskakiwała "spiralka" i nie dało się odpalić samochodu. Wystarczyło poczekać pół godziny i auto odpalało. 

Rozwiązaniem było ustawienie wyprzedzenia kąta zapłonu. 

Opublikowano

Witam. Zapaliła mi się kontrolka swiec i zauwazylem ze jak mechanik wymieniał mi napinacz paska to chyba uszkodził mi cienki wężyk idący w stronę filtra powietrza. Czy to moze byc przyczyna palącej sie spiralki? Od czego ten wężyk jest?

20210115_235358.jpg

Opublikowano
22 godziny temu, damian1231795 napisał:

Witam. Zapaliła mi się kontrolka swiec i zauwazylem ze jak mechanik wymieniał mi napinacz paska to chyba uszkodził mi cienki wężyk idący w stronę filtra powietrza. Czy to moze byc przyczyna palącej sie spiralki? Od czego ten wężyk jest?

20210115_235358.jpg

Witam. Od podciśnienia. 

Opublikowano

Wystarczy zaklejenie izolacją tymczasowo czy lepiej wymienić ten przewód od razu?

Opublikowano
W dniu 20.01.2021 o 10:50, damian1231795 napisał:

Wystarczy zaklejenie izolacją tymczasowo czy lepiej wymienić ten przewód od razu?

Takie rzeczy raczej się wymienia od razu, szczególnie, że to nie jest jakiś astronomiczny koszt, a będziesz miał spokój.

Opublikowano

Witam, jadąc trasą podczas wypalania dpf musiałem wyprzedzić samochód. Gdy mijałem się z samochodem wyskoczył błąd świec żarowych, auto straciło moc i z wydechu zaczął sie wydobywać biały dym. Auto później osiągało max 2000 obrotów. Po zgaszeniu silnika i ponownym odpaleniu wszystko wróciło do normy aż do następnego wyskoczenia błędu przy wyprzedzaniu.

Po podpięciu pod vcds wyskoczyły następujące błędy:

 

1.P0087 Ciśnienie w systemie, ciśnienie na szynie paliwowej za niskie.

2.P0691 Sterowanie wentylatora chłodnicy - zwarcie z mas

3.P2002 Filtr cząstek stałych - za mała skuteczność

4.P242A Czujnik 3 temperatury spalin, zespół 1 - usterka elektryczna

 

Może ktoś miał coś podobnego i jest w stanie nakierować co sprawdzić.

Opublikowano

Witam wszystkich, przepraszam jeśli zamieściłem coś nie tak. Mam problem z Audi a4 b8 2,0 tdi CJCD 2013 150 km. Od jakiegoś czasu gdy jest zimno zapala się kontrolka świec, zapala się check i moc spada, jak się zagrzeje, zgaszę i odpalam wszystko wraca do normy tj. Moc jest ok ale check się pali, lecz niekiedy nawet i to znika i jest wszystko dobrze. Komputer pokazał błąd czujnika ciśnienia, został wymieniony ale dalej to samo, poczytałem i podejżewam że to grucha ale raz jest dobrze, a raz źle proszę o pomoc. 

Opublikowano

Witam od pewnego czasu podczas gwałtownego przyspieszania zapala się czasem kontrolka świec żarowych tylko na chwilę czasem ten moment trudno zauważyć jak by krótkie mrugnięcie.po podłączeniu do komputera nie pokazuje żadnych błędów.prosze o pomoc może ktoś miał coś podobnego.

Audi A4 b8 2.0 TDI silnik CAHA

Opublikowano

Program Delphi

Dodam że silnik pracuje równo nie kopci nie szarpie i ma moc.Dzieki za pomoc

Opublikowano

Spróbuj innym programem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...