Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Kontrolka świec żarowych


guliver85

Rekomendowane odpowiedzi

arekp a jak rozpoznać, która stacja Lotosu to ich własna a nie franczyza?

Sam z ciekawości przetestuje Lotosa ;-)

Grupa LOTOS S.A. - Dla kierowcy / Stacje LOTOS

Znajdź stację w swojej okolicy, najedź kursorem na ikonkę i patrz na numer stacji - SF = franczyza.

He, he w Trójmieście nie ma partnerskich tylko same franczyzowe:kwasny:najbliższa w Rumii:facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

He, he w Trójmieście nie ma partnerskich tylko same franczyzowe:kwasny:najbliższa w Rumii:facepalm:

Też mnie to dziwiło :-) Generalnie nie nakłaniam do omijania franczyzowych, sam na nich tankuje jak nie mam w pobliżu partnerskiej - jeśli mam jednak wybór, korzystam z partnerskich.

Po wycieczce po moją A4 będę za to omijał Lotosy przebrandowione na stacje Optima. Nadal powiązane z Lotosem, ale nie mają Dynamic'a oraz nie naliczają punktów w programie Navigator.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

He, he w Trójmieście nie ma partnerskich tylko same franczyzowe:kwasny:najbliższa w Rumii:facepalm:

Też mnie to dziwiło :-) Generalnie nie nakłaniam do omijania franczyzowych, sam na nich tankuje jak nie mam w pobliżu partnerskiej - jeśli mam jednak wybór, korzystam z partnerskich.

Po wycieczce po moją A4 będę za to omijał Lotosy przebrandowione na stacje Optima. Nadal powiązane z Lotosem, ale nie mają Dynamic'a oraz nie naliczają punktów w programie Navigator.

Od ok. 2 lat tankuję na Lotosach, ale okazuje się, że na franczyzowych:kwasny:no cóż, jak to mówią "z braku laku i kit dobry":wink:ale dzięki za fajna informację:hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W związku z zainteresowaniem tematem na forum przestudiowałem wydaje mi się, że dość dokładnie mapkę w poszukiwaniu 'stacji własnych', ale takowych nie udało mi się zlokalizować :/

Zauważyłem też, że niektóre stacje mają różne oznaczenie w publicznym numerze stacji, a numerem w adresie e-mail. Trzeba by na nowo zasięgnąć języka na stacjach jak to jest obecnie z rozlewaniem paliw i ich dostawą, bo został podział SP/SF/Optima i Placówka Patronacka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mam taki mały problem mianowicie w czwartek odebralem samochod z servisu Audi gdyz wynienialem erg bo gdzies stwierdzili wycieki 2 dni po wymianie i łącznie przejechalm jakies 40km i dzis pokazała mi sie zółta kontrolka z silnikiem nie mam pojecia co to jest ma to cos wspolnego z tą wymianą.

---------- Post dopisany at 23:01 ---------- Poprzedni post napisany at 22:58 ----------

Posiadam Audi a4 Sline 2.0 tdi 143km 2011r.

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez podpiecia vag -a nic nikt nie doradzi ale skoro pojawiło się to w krótkim czasie po wizycie ASO to może to mieć związek z tym co oni robili więc pedz do nich:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze chciał wypalac ale cos nie spelniało warunków i mogł wystapic bład.. VAG prawde ci powie. bez komputera nic nie zrobisz a kontrolka sama nie zgasnie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jutro jadę do Aso to napisze co było .

---------- Post dopisany 30-07-2013 at 08:09 ---------- Poprzedni post napisany 29-07-2013 at 23:45 ----------

Witam jestem w ASO zczytali błąd i powiedzieli ze to czujnik cząsteczek stałych i ze obrazę ze przyjechałem bo by filtr sie zepsuł a ile w tym prawdy to tylko oni wiedza

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sądze ze kwestia statycznego wypalenie DPFu i wszystko wróciło by do normy... ale za cos kase musza wziasc nie tylko za diagnostykę...auto bez gwarancji wiec trzeba próbować coś wydrzeć od klienta... :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiem ze w aso kreca i szukaja tylko zeby cos wymienic ale niestety nie da sie tego sprawdzic musial bym stac kolo nich i patrzec co wymieniaja i co komputer pokazal a takiego dostepu chyba nie ma u nich nie pozwola wejsc.Chyba ze najpierw pojechac do mechanika ktory sprawdzi co jest i pozniej do aso i zobaczyc co powiedza. Chyba ze najpierw pojechac gdzies do mechanika niech on sprawdzi Niestety teraz wszystkie samochody sa strasznie awaryjne im wiecej elektryki tym gorzej i w Audi to sie robi duzym problemem zawsze cos sie dzieje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja zawsze każdemu mówię szklanka 2T od piły łańcuchowej na zbiornik paliwa i na Putinówce smigac można.Ale nie wiedza lepiej.:-X

Sony Xperia Tapatalk 4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najlepszą stacją chyba jest SHELL ;))

Rozczaruje Ciebie i innych. Shell nie ma swoich paliw w Polsce. Podobnie z BP. Płacisz jedynie prowizję za logo ;)

Miałem w Szczecinie dwie ulubione stacje Shell'a (należące do jednego właściciela) i tankowałem u nich przez kilka lat, bo były najmniejsze wahania spalania - ten sam styl jazdy i trasy. Przestałem tam tankować gdy znajomi otworzyli własną stację Lotosu z wyłączną dostawą paliw z tego koncernu - bo musicie wiedzieć, że nie każda stacja pod szyldem Lotos ma (lub miała*) wyłącznie paliwo z Lotosu. Spalanie momentalnie spadło mi do niższego poziomu z zakresu tego co obserwowałem na wspomnianych Shellach. Po dokładniejszym rozeznaniu okazało się, że te stacje raz mają paliwo z Lotosu, innym razem z rafinerii w niemieckim Schwedt, a jeszcze innym z innego źródła - na co więc trafiłem, tak mi spalało.

Wyjaśnienie * - nie wiem jaki jest teraz podział, bo tankuje w PL tylko na kilku upatrzonych lokalizacjach z racji tego że kursuje między ustalonymi regionami, ale jeszcze kilka lat temu obowiązywał: stacja własna, stacja partnerska i stacja franczyzowa - paliwo z Lotosu na wyłączność sprzedawały te dwie pierwsze, trzecia mogła brać paliwa też*z innych źródeł.

Od kiedy leje na Lotosie partnerskim (już kolejny samochód) zawsze mam stałe spalanie (oczywiście różne w mieście i trasie, ale chodzi mi o poziom zużycia). Nauczyłem się więc, że gdziekolwiek w Polsce jestem szukam stacji własnej lub partnerskiej Lotosu - omijam franczyzę, pytam wręcz przed tankowaniem jakiego typu stacją są.

Wcześniej nie narzekałem na paliwa z BP na których lałem w przypadku braku Lotosu w regionie który odwiedzałem. Moje "rozczarowanie" BP jednak nastąpiło w momencie kiedy rozmawiałem z kierowcą cysterny podczas rozładunku na jednym z Lotosów w 2011 roku. To co lał jako zwykłe paliwo na Lotosie mówił, że wlewa jako to lepsiejsze na BP. Zacząłem przeglądać prasówki koncernów, w których przed inwestorami chwalą się zawartymi kontraktami no i wyszło mi co po prawdzie tankujemy na stacjach ;)

Fanów Shella, Statoil'a i BP (oraz niedowiarków, którym przez myśl przeszło że teorie spiskowe knuje ;) ) odsyłam do prasówki opublikowanej przez Lotos na początku roku:

LOTOS dostarczy paliwa za 14 mld zł

Arek z Lotosem to proponuje uważać :decayed:

Dwie firmowe stacje w Żyrardowie sprzedają hu@#wiznę, bo ktoś w Lotosie wymyślił, że taniej będzie wozić paliwo zewnętrznym transportem :grin:

Tylko nawet nie fatygują się ,żeby zalombować cysterki na czas transportu, nie mówiąc już choćby o takich fanaberiach jak pobieranie próbek kontrolnych w czasie zlewania paliwa do dołów na stacji, które oplombowane są żródłem bezcennych informacji w czasie ewentualnych reklamacji jakości :whistling:

Efekt jest taki że ori paliwo rozpływa się po drodze w mrokach nocy :naughty: a na stacje przyjeżdza coś , co strach wlać nawet do starego Ursusa.

I nie dotyczy to tylko diesla, zapragnołem kiedyś wymyć w ichniejszej bezołowiowej parę części, jak nalałem do kuwety to smród był taki jak bym nalał mieszaniny wszystkich znanych rozpuszczalników.

Pomagałem sobie przy tym nożykiem introligatorskim z plastikową rączką, która zaczeła się rozpuszczać w tym wynalazku :facepalm:

Mimo dobrych chęci Lotos wylał dziecko z kąpielą, ja ich omijam szeroakim łukiem :whistling:

W dzisiejszych czasach brak kombinacji z jakością paliw według mnie, zapewnia tylko Orlen, ale tylko na w miare nowych, własnych stacjach, czynnych całą dobę, wyposażonych w zdalny nadzór nad dołami i dystrybutorami poprzez internet.

Tam po prostu nie ma fizycznej możliwości kombinacji pracowników, poza tym każda dostawa przyjeżdża ich transporem ,zaplombowana , a próbki też zaplombowane są przechowywane na stacji minimum do czasu opróżnienia dołu.

Sorry że w ogóle robimy O.T., ale większości z nas takie żeczy nie mieszczą się w głowach, a niestety to jest polska rzeczywistość :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam w rodzinie 3 stacje Orlenu a wuj wlasciciel tankuje sie u konkurencji.Ja tam gdzie on ale nie u niego.Nigdy nie chce odpowiedzieć dlaczego.

Sony Xperia Tapatalk 4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja leje i lalem a juz leje non stop od 5 lat na STATOIL-U DIESEL GOLD-a i nigdy nie mialem problemow czy bylo nawet - 28 stopni i nawet rozbieralem filtry paliwa po wymianie i byly ok

NIE LEJE NA ZADNEJ W POLSCE INNEJ STACJI

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...