mlodziak22 Opublikowano 13 Czerwca 2015 Opublikowano 13 Czerwca 2015 Panowie jak ruszam wężykiem od vacum słychać syczenie, tak powinno być? Pompa wymieniona. Wiec albo tak ma być, albo czeka mnie wymiana wężyka i tej gumy w grodzi.
cl4vish Opublikowano 29 Lipca 2015 Opublikowano 29 Lipca 2015 Orientuje się ktoś jaki jest koszt wymiany pompy vacum w A4 B6 u mechanika?
albert224 Opublikowano 6 Sierpnia 2015 Opublikowano 6 Sierpnia 2015 (edytowane) Jest na alegro taka pompa tylko martwi mnie ze jest już prawie 40 wyświetleń i sie nie sprzedała. Czy po zdjęciach widzicie że jest tam wkrecany króciec ? Czyli nowszy typ? http://allegro.pl/transporter-t5-1-9-tdi-pompa-wakum-luk-038145209p-i5068201974.html Jest też z końcówką N na końcu ale jej opis ponizej jest taki 038145209H/N . Nie wiem dlaczego H łamane przez N http://allegro.pl/vacum-pompa-vw-audi-luk-1-9-tdi-038145209n-i5583974487.html Którą mam wybrać? Edytowane 6 Sierpnia 2015 przez albert224
Gregorski3 Opublikowano 6 Sierpnia 2015 Opublikowano 6 Sierpnia 2015 Kolego poszukaj trochę bo idzie kupić bez problemu w okolicach 100zł. Te z podanych aukcji są zdecydowanie za drogie. Szukaj z numerem 209N. Do siebie tez właśnie N montowałem i jest ok a za pompę dałem mniej jak 100zł.
albert224 Opublikowano 6 Sierpnia 2015 Opublikowano 6 Sierpnia 2015 No własnie cięzko jest znaleść z N . Zalezy mi na szybkiej wymianie bo chce stwierdzic czy po wymianie pompy zniknie trzęsienie budą po właczeniu i gaszeniu silnika. Nowa uszczelka metalowa i wąż odpowietrzajacy juz czekają Ta druga jest z N ale dlaczego w opisie jest H łamane przez N?
Gregorski3 Opublikowano 6 Sierpnia 2015 Opublikowano 6 Sierpnia 2015 Ciężko czy ja wiem http://allegro.pl/pompa-vacum-paliwa-wakumpompa-vw-tdi-038145209n-i5315134522.html http://allegro.pl/pompa-wtryskowa-vacum-038145209n-1-4-tdi-bms-i5584936557.html http://allegro.pl/pompa-vacum-038145209n-skoda-octavia-1-9tdi-74kw-i5545120945.html http://allegro.pl/vacum-pompa-vw-seat-skoda-audi-1-9-tdi-038145209n-i5574094020.html
Radex121 Opublikowano 6 Sierpnia 2015 Opublikowano 6 Sierpnia 2015 ten numer pompy może być stosowany obojętnie w jakim silniku ? AWX AVF czy tez słabszych jednostkach .. ?
albert224 Opublikowano 10 Września 2015 Opublikowano 10 Września 2015 Dzięki Gregorski3 . Wystarczyło tylko inaczej wpisać w wyszukiwarkę. Dzięki tobie trochę zaoszczedze . Jestem ci winien coś zimnego z lodówki w szkle Po wymianie pompy na model z końcówką N po 1200 km suchutko
kielbu Opublikowano 14 Września 2015 Opublikowano 14 Września 2015 Dzięki Gregorski3 . Wystarczyło tylko inaczej wpisać w wyszukiwarkę. Dzięki tobie trochę zaoszczedze . Jestem ci winien coś zimnego z lodówki w szkle Po wymianie pompy na model z końcówką N po 1200 km suchutko A telepanie ustało?
albert224 Opublikowano 15 Września 2015 Opublikowano 15 Września 2015 (edytowane) No niestety telepanie przy zapalaniu i gaszeniu silnika nie ustało po wymianie pampy vacum ,ale cieszy mnie fakt ze teraz jest suchutko koledzy z forum piszą, że po zaślepieniu egr telepanie może zniknąć lub zmniejszyc się . olega ma takie samo A4 z takim samym silnikiem i u niego nie ma takiego telepania jak u mnie Nie ma zaślepionego egr. Edytowane 15 Września 2015 przez albert224
m1chal_p Opublikowano 16 Września 2015 Opublikowano 16 Września 2015 Mi telepało przy gaszeniu silnika, wymiana lewej poduszki pod silnikiem załatwiło sprawę. Przy odpalaniu potrafi czasem zatelepać.
lukaszooo Opublikowano 29 Września 2015 Autor Opublikowano 29 Września 2015 Witam opisze wam przypadek mojej własnej głupoty i nie uwagi aby ktoś nauczył sie na moim błędzie. Wczoraj trafiło do mnie b6 AWX z notorycznie odcinającym turbo, efekt był taki ze nie dało sie przekroczyć 3000 rpm, szybkie logi pokazały ze turbo wogóle nie zbija cisnienia. Diagnoza wakuometrem i - 0,6 bar na wyjsciu czyli ok, wpadłem troszke w rutynę i tak pewny byłem zapieczonych kierownic ze nie wnikałem w logowanie 11BS, nauczony poprzednimi przypadkami sprawdziłem N75 podając recznie napięcie i działało prawidłowo. Turbo w ciągu troszkę ponad godziny leżało na stole, zdjąłem gruszkę i o dziwo sztanga pracowała idealnie bez zacięć i w tym momencie zapaliła sie zielona lampka ze popełniłem jakiś drobny mega błąd w diagnostyce. Turbo zamontowałem ponownie na co znowu straciłem godzinę, uruchomiłem silnik i zacząłem szukać problemu. Po zdjęciu przewodu z gruszki sztanga opadała lecz po załozeniu nie podnosiła sie spowrotem więc odrazu wiedziałem ze cos nie tak jest z N75, podczas logowania 11BS zawór podciągał do góry a przy wyłanczaniu opadał ok 5mm i spowrotem sie podnosił, przegrzebałem całe podcisnienie, wiązkę zasilającą N75 i nie znalazłem kompletnie nic. Wkur.... całą sytuacją po jakiś 2-3 godz szukania dostałem olśnienia jakiś paprak odwrotnie podłączył podcisnienie do N75, na zasilaniu było wyjście a na wyjsciu zasilanie i efekt był taki ze po odpaleniu sztanga podnosiła sie na maxa ale stała cały czas w górze po spuszczeniu podcisnienia aby sztanga wciągneła sie ponownie trzeba było dodać gazu. Po prawidłowym podłączeniu turbo zaczeło pracować, przez własną głupotę i pewnośc zapieczonych kierownic nie sprawdziłem najprostszej rzeczy mordowałem sie pół dnia a z faktu ze nic nie wymieniłem poza niepotrzebny wyciągnięciem turba zarobiłem 50zł, mimo ze klient wyjechał zadowolony i uśmiechnięty ja jestem wkur do dziś ze dałem sie zrobić w konia na takiej pier**le.
machina Opublikowano 29 Września 2015 Opublikowano 29 Września 2015 Jesteś teraz bogatszy może nie o kase ale o doświadczenie i następnym razem weźmiesz pod uwagę że różni ludzie grzebią przy autach
lukaszooo Opublikowano 29 Września 2015 Autor Opublikowano 29 Września 2015 Opisałem całą sytuacje aby inni nauczyli sie na mojej głupocie ze zawsze trzeba zaczynać od najprostszych rozwiązań.
machina Opublikowano 29 Września 2015 Opublikowano 29 Września 2015 Spoko i to się ceni. Czasami rutyna gubi. Masz jakiś manual jak w najprostszy sposób wytargać turbo?
lukaszooo Opublikowano 29 Września 2015 Autor Opublikowano 29 Września 2015 Było kiedyś opisywane i są nawet gdzies foty, sprawa jest dość prosta dla mnie jedynym problemem a bardziej dłubaniną jest podłaczenie dolnego przewodu olejowego.
strugar Opublikowano 6 Października 2015 Opublikowano 6 Października 2015 Panowie Prosze o pomoc mam a4 2000r 1,9TDI AJM z przebiegiem 273 tyś ( pewny udokumentowany ale to mało istotne) Od paru dni samochód słabo pali do tej pory odpalał po 1 obrocie rozrusznika a teraz trzeba go kręcić 1-2s przy tym słychać jakby pracował na sucho. Jak zaskoczy pracuje idealnie bez najmniejszego zarzutu. Wyczytałem że to znany problem z pompą vacum i tu pojawia się moje pytanie. Czy w takie sytuacji wystarczy wymiana uszczelnień ( pompa jest sucha nigdzie niema wycieku)? Czy pompa może mieć wpływ na hamulce od momentu kupna ( 2.5r temu) występuje dziwne zachowanie przy delikatnym hamowaniu występuje efekt jakby coś podnosiło ciśnienie w układzie. hamulce działają wtedy gwałtownie co jest wkurzające ale da się z tym jeździć.
avatar1221 Opublikowano 18 Października 2015 Opublikowano 18 Października 2015 (edytowane) Witam, ja również chciałem poprosić Was o pomoc, podczas wymiany filtra powietrza w Audi a4 b5 ajm 1.9 tdi 2000r. zauważyłem że spod jednego z węży wycieka olej rozchodzi się o to że nie wiem od czego jest ten waż, przeszukałem różne fora, próbowałem również odszukać tą część w programie Etos bezskutecznie. Dopiero w tym poście natknąłem się na zdjęcie które prezentuje między innymi ten wąż http://www.fotosik.pl/zdjecie/pelne/1828f45ab0cbd0e2. Ktoś pomoże i podpowie od czego jest ten wąż?? Edytowane 18 Października 2015 przez avatar1221
Bart_poznan Opublikowano 18 Października 2015 Opublikowano 18 Października 2015 Witam, ja również chciałem poprosić Was o pomoc, podczas wymiany filtra powietrza w Audi a4 b5 ajm 1.9 tdi 2000r. zauważyłem że spod jednego z węży wycieka olej rozchodzi się o to że nie wiem od czego jest ten waż, przeszukałem różne fora, próbowałem również odszukać tą część w programie Etos bezskutecznie. Dopiero w tym poście natknąłem się na zdjęcie które prezentuje między innymi ten wąż http://www.fotosik.pl/zdjecie/pelne/1828f45ab0cbd0e2. Ktoś pomoże i podpowie od czego jest ten wąż?? słabo szukałeś to jest wąż odpowietrzający warto go wymienić przy wymianie vacum koszt jakies 70 zł 038 121 473
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się