MariuszKK Opublikowano 17 Czerwca 2016 Opublikowano 17 Czerwca 2016 (edytowane) Ja również jestem po wymianie pompy.. jest z tym trochę zabawy, ale stary LUK miał luźny króciec i brakowało mi czasem hamulców. Zaryzykowałem i zamówiłem pompę BOSCH 038145209 C. Pompa pasuję P&P, nic nie trzeba kombinować. Z zewnątrz jest trochę inna, ale otwory montażowe i zasada działania taka sama jak ta LUKa. Po wymianie musiałem odpowietrzać układ paliwowy, bo auto nie chciało zapalić. Na szczęście udało się VCDSem i elektryczną pompką w baku wygonić powietrze z przewodów Edytowane 17 Czerwca 2016 przez MariuszKK
eltom Opublikowano 17 Czerwca 2016 Opublikowano 17 Czerwca 2016 Ja po zapowietrzeniu układu nie wiedziałem że trzeba odpowietrzyć, więc skończyło się na kręceniu rozrusznikiem do skutku i zapalił po przeszło minucie kręcenia.
Radex121 Opublikowano 18 Czerwca 2016 Opublikowano 18 Czerwca 2016 Ja również jestem po wymianie pompy.. jest z tym trochę zabawy, ale stary LUK miał luźny króciec i brakowało mi czasem hamulców. Zaryzykowałem i zamówiłem pompę BOSCH 038145209 C. Pompa pasuję P&P, nic nie trzeba kombinować. Z zewnątrz jest trochę inna, ale otwory montażowe i zasada działania taka sama jak ta LUKa. Po wymianie musiałem odpowietrzać układ paliwowy, bo auto nie chciało zapalić. Na szczęście udało się VCDSem i elektryczną pompką w baku wygonić powietrze z przewodów Możesz napisać jak sie to robi kompem ?
jaceko Opublikowano 19 Czerwca 2016 Opublikowano 19 Czerwca 2016 Witam Koledzy czy luźny kruciec może być przyczyną błędu 17965?
MariuszKK Opublikowano 19 Czerwca 2016 Opublikowano 19 Czerwca 2016 (edytowane) Ja również jestem po wymianie pompy.. jest z tym trochę zabawy, ale stary LUK miał luźny króciec i brakowało mi czasem hamulców. Zaryzykowałem i zamówiłem pompę BOSCH 038145209 C. Pompa pasuję P&P, nic nie trzeba kombinować. Z zewnątrz jest trochę inna, ale otwory montażowe i zasada działania taka sama jak ta LUKa. Po wymianie musiałem odpowietrzać układ paliwowy, bo auto nie chciało zapalić. Na szczęście udało się VCDSem i elektryczną pompką w baku wygonić powietrze z przewodów Możesz napisać jak sie to robi kompem ? Wchodzimy w blok 01 Engine, później 04 Basic Settings i kanał 035. Na górze jest ON/OFF/NEXT. Klikamy na ON i pompka zaczyna tłoczyć paliwo przez 30s. By uruchomić ponownie to wychodzimy i wchodzimy ponownie lub po prostu klikamy 3 x na przycisk ON/OFF/NEXT Witam Koledzy czy luźny kruciec może być przyczyną błędu 17965? Najpewniej to układ zmiennej geometrii stoi.. chyba że wszystko już wyczyszczone, to wtedy można szukać problemu w podciśnieniu. Luźny króciec powodował by raczej zbyt małe doładowanie, bo podciśnienie nie ma siły, by wysterować turbo. Edytowane 19 Czerwca 2016 przez MariuszKK
jaceko Opublikowano 20 Czerwca 2016 Opublikowano 20 Czerwca 2016 (edytowane) Turbo jeszcze nie czyszczone bo sztanga swobodnie pracuje (podnosi się i opada) sprawdzalem 100mil strzykawka ruch 2cm. Wężyki wymienione na wszelki wypadek. Co zauważyłem to trzykrotne wciśnięcie pedalu hamulca i jest twardy. Zakupie jeszcze vacumetr i sprwdze czy to pompa ale to chyba przesadzone że jest wysłużona Edytowane 20 Czerwca 2016 przez jaceko
MariuszKK Opublikowano 20 Czerwca 2016 Opublikowano 20 Czerwca 2016 Na początek możesz zakleić króciec jakąś masą uszczelniającą, np klejem na który wkleja się szyby. Po uszczelnieniu zobaczysz czy będzie różnica.
jaceko Opublikowano 20 Czerwca 2016 Opublikowano 20 Czerwca 2016 Dzięki koledzy z tym uszczelnieniem to przeczytałem wszystko nawet z wymianą pompy końcówka N lub Q. Tylko zastanawiałem się czy przeładowanie błąd 17695 może powodować pompa vacum. Dzis zdjołem wężyk od gruszki sztanga opada po założeniu sztanga idzie do góry sądzę że nie ma zapieczenia bo tryb awaryjny występuje tylko i wyłącznie na 4 biegu przy obrotach równo 3000.
Lukasz_N Opublikowano 20 Czerwca 2016 Opublikowano 20 Czerwca 2016 Przy słabym vacum będziesz miał niedoładowanie.
KKKC Opublikowano 27 Czerwca 2016 Opublikowano 27 Czerwca 2016 Witam. Mnie również dopadł problem luźnego krućca. Na alledrogo znalazłem nową SKF. Powiedzcie proszę czy ktoś miał zamontowaną taką pompę: http://allegro.pl/pompa-vacum-audi-a2-a3-a4-b5-b6-b7-a6-c5-tdi-i5863205096.html Czy lepiej iść w używkę z oznaczeniem 038145209 N lub Q niż w/w ? Pozdrawiam KKKC
lukaszooo Opublikowano 27 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 27 Czerwca 2016 Za 590zl mozna kupic 4 uzywki.
Ralen Opublikowano 27 Czerwca 2016 Opublikowano 27 Czerwca 2016 Zdecydowanie używkę byle dobrze biła =) i oczywiście króciec ma być wkręcany.Ja za swoją dałem 170 zł i jest git.
KKKC Opublikowano 28 Czerwca 2016 Opublikowano 28 Czerwca 2016 Witam. Leci już do mnie używka z literką N + uszczelka. Czy będzie dobrze biła się okaże :-) Pozdrawiam
machina Opublikowano 28 Czerwca 2016 Opublikowano 28 Czerwca 2016 Założyłem taką ok 1,5 roku temu i jak dotąd nie cieknie i pompuje wzorowo. Tapnięte z HUAWEI P8
miro_x Opublikowano 5 Lipca 2016 Opublikowano 5 Lipca 2016 Ja również jestem po wymianie pompy.. jest z tym trochę zabawy, ale stary LUK miał luźny króciec i brakowało mi czasem hamulców. Zaryzykowałem i zamówiłem pompę BOSCH 038145209 C. Pompa pasuję P&P, nic nie trzeba kombinować. Z zewnątrz jest trochę inna, ale otwory montażowe i zasada działania taka sama jak ta LUKa. Po wymianie musiałem odpowietrzać układ paliwowy, bo auto nie chciało zapalić. Na szczęście udało się VCDSem i elektryczną pompką w baku wygonić powietrze z przewodów A uszczelka jak rozumiem jest taka sama jak do luka ? Są te pompy na allegro i się zastanawiam czy będzie ok.
MariuszKK Opublikowano 5 Lipca 2016 Opublikowano 5 Lipca 2016 Ja miałem tą metalową blaszkę pod spodem i taką samą uszczelkę założyłem, tylko nową.
miro_x Opublikowano 5 Lipca 2016 Opublikowano 5 Lipca 2016 a niech mi ktoś jeszcze wyjasni czy pompa z początkiem 03G będzie zamiennikiem 038 ? Niby 03G jest z B7 ?
blady666 Opublikowano 15 Lipca 2016 Opublikowano 15 Lipca 2016 Czy jak na biegu jałowym, trzy razy jeden za drugim nacisnę pedał hamulca to robi sie twardy, musze poczekać z 5 sekund i dopiero jest miękki - czy tak ma być ? Czy to znaczy ze pompa juz szwankuje? W trakcie jazdy jest wszystko ok, nie mam słabszych hamulców, zero błędów na wagu, klapa gaszącą działa , lecz zauważyłem ze jak przed zgaszeniem silnika podpompuje ten pedal hamulca to bardziej miękko sie zgasi, aha i dlaczego wężyki te podciśnieniowe niektóre sa jakby z oleju - skąd tam olej ? Z pompy tandem nic nie cieknie, wszędzie sucho,
lisek120 Opublikowano 21 Lipca 2016 Opublikowano 21 Lipca 2016 WitamU mnie podciśnienie przy turbince wynosi 0,43 chyba troche mało no nie? I tu moje pytanie jakie mogą być objawy słabego podciśnienia pod kątem jazdy i pracy turbiny nie pod kątem hamulców bo to wiadomo.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się