jedenastka 3 Opublikowano 28 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2018 20 godzin temu, Arek476 napisał: spoko olej ten, po co przepłacać ; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Udała30 8 Opublikowano 16 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2018 Panowie szybka akcja, pacjent Audi A4 B8 lift CGLC, 230tys nalotu niedawno przywieziony z DE, nie wiem co było lane Co proponujecie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k232 90 Opublikowano 16 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2018 A co można Ci zaproponować ? Wlej obojętnie co aby spełniało normę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas309 11 Opublikowano 18 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2018 Wszystko jeden h....... Jak pow kolega wyżej byle spełniał normę i tyle a cudować nie ma co Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marjan83 0 Opublikowano 11 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2018 Witam silnik CJCA przebieg 185k , olej Motul Specific 504 00 507 00 5W30 dobry wybór ? Ktoś na forum sprzedaje ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Udała30 8 Opublikowano 11 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2018 7 minut temu, marjan83 napisał: Witam silnik CJCA przebieg 185k , olej Motul Specific 504 00 507 00 5W30 dobry wybór ? Ktoś na forum sprzedaje ? Olej ok Polecam dzika, zamawiasz i następnego dnia towar u Ciebie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k232 90 Opublikowano 11 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2018 1 godzinę temu, marjan83 napisał: Witam silnik CJCA przebieg 185k , olej Motul Specific 504 00 507 00 5W30 dobry wybór ? Ktoś na forum sprzedaje ? Pisz do @dzik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marjan83 0 Opublikowano 21 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2018 (edytowane) Panowie jaki klucz do obudowy wkładu filtra oleju CJCA ? Jaki rozmiar ? Wystarczy nasadka czy potrzebuję ściągacz ? ok, sam odpowiem , nasadka 32 Edytowane 24 Listopada 2018 przez marjan83 odp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korver 0 Opublikowano 27 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2018 Witam, mam takie pytanie, cały czas lałem do swojej A4 2.0 TDI olej Liqui Moly 5w-30 top tec 4200 norma 504 00/507 00, więc wg książki. Wczoraj na wymianie zalali mi "przypadkowo" Liqui Moly 5w-30 top tec 4600, który jak czytam (https://liquimoly.sklep.pl/pl/p/Top-Tec-4600-5W-30-/57) nie ma normy 507 00, a 502 00 i 505 00. Auto przejechało 300km po autostradzie i dopiero dzisiaj wszystko wyszło... Co w takiej sytuacji? Wymieniać ponownie? Z góry dziękuję za rzeczową odpowiedź. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kodzak33 27 Opublikowano 29 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2018 W dniu 27.11.2018 o 17:04, korver napisał: Witam, mam takie pytanie, cały czas lałem do swojej A4 2.0 TDI olej Liqui Moly 5w-30 top tec 4200 norma 504 00/507 00, więc wg książki. Wczoraj na wymianie zalali mi "przypadkowo" Liqui Moly 5w-30 top tec 4600, który jak czytam (https://liquimoly.sklep.pl/pl/p/Top-Tec-4600-5W-30-/57) nie ma normy 507 00, a 502 00 i 505 00. Auto przejechało 300km po autostradzie i dopiero dzisiaj wszystko wyszło... Co w takiej sytuacji? Wymieniać ponownie? Z góry dziękuję za rzeczową odpowiedź. Jak masz dpf to tak a jak nie to zostaw. Norma jest pod dpf 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jedenastka 3 Opublikowano 30 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2018 raczej ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gruzin519 6 Opublikowano 30 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2018 (edytowane) Co takiego ma ten motul czy valvoline czego np castrol nie ma a producent go zaleca? Edytowane 30 Listopada 2018 przez gruzin519 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k232 90 Opublikowano 30 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2018 18 minut temu, gruzin519 napisał: Co takiego ma ten motul czy valvoline czego np castrol nie ma a producent go zaleca? Bo producent zaleca to na czym ma największe pieniądze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sitar 61 Opublikowano 30 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2018 Castrol jest chyba najczęściej podrabianym olejem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid... 2 Opublikowano 4 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2019 Witam po przygodzie z zapchanym DPF wymieniłem pierwszy raz olej czy jest za dużo czy za mało? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr-s 0 Opublikowano 4 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2019 50 minut temu, Dawid... napisał: Witam po przygodzie z zapchanym DPF wymieniłem pierwszy raz olej czy jest za dużo czy za mało? Jest OK, mieści się między minimum a maximum, więc jest dobrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid... 2 Opublikowano 4 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2019 Teraz pytanie o filtr paliwa mechanik gadal, ze troche roboty przy nim jest? Plastiki, duperelki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkt 13 Opublikowano 4 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2019 (edytowane) 50 minut temu, Dawid... napisał: Teraz pytanie o filtr paliwa mechanik gadal, ze troche roboty przy nim jest? Plastiki, duperelki? Filtr paliwa znajduje się pod podłogą po prawej stronie. Trzeba zdjąć osłone. Edytowane 4 Stycznia 2019 przez kkt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa64 1 Opublikowano 4 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2019 Filtr paliwa jest po prawej stronie czyt. Od strony pasazaera. Zdejmujesz plastikowa osłonę przy okazji mozesz ja sobie wyczyścić bo pewnie jest troche syfu. Reszta to sama przyjemność odkręcasz metalowa osłonę ściągasz węże z obydwu stron filtra i zakładasz nowy. Ot cała filozofia, ja pierwszy raz wymieniając filtr paliwa zajęło mi to 1h ale jak zawsze wszystko po kolei było wyczyszczone poskładane tak jak nalezy ? A i nie zapomnij o odpowietrzaniu układu poprzez vcds ? pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid... 2 Opublikowano 5 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2019 15 godzin temu, Kosa64 napisał: Filtr paliwa jest po prawej stronie czyt. Od strony pasazaera. Zdejmujesz plastikowa osłonę przy okazji mozesz ja sobie wyczyścić bo pewnie jest troche syfu. Reszta to sama przyjemność odkręcasz metalowa osłonę ściągasz węże z obydwu stron filtra i zakładasz nowy. Ot cała filozofia, ja pierwszy raz wymieniając filtr paliwa zajęło mi to 1h ale jak zawsze wszystko po kolei było wyczyszczone poskładane tak jak nalezy ? A i nie zapomnij o odpowietrzaniu układu poprzez vcds ? pozdrawiam Nie wiedzialem, ze trzeba uklad odpowietrzyc poprzez vcds hmm dlatego sasiad co wymienia opony nie chcial brac sie za wymiane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się