carnivore1 Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Opublikowano 14 Kwietnia 2010 mam tylko prośbę zanim kupię z allegro o potwierdzenie czy to na pewno będzie działać w bixenonie i czy zostawić te 30% mocy...
_Bartek_ Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Wg mnie to opornik 100k , czyli 20% mocy. Będzie działać
HiRide Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 14 Kwietnia 2010 mam tylko prośbę zanim kupię z allegro o potwierdzenie czy to na pewno będzie działać w bixenonie i czy zostawić te 30% mocy... chyba nie przeczytales pierwszej strony i ja bym nie zostawial 30% tylko zmniejszyl jeszcze jasnosc
blur123 Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Ja także odradzam 30%. Może w jakimś innym samochodzie (stara lampa, inna żarówka). U nas 20% jest ok.
Grzesiekkbc Opublikowano 22 Maja 2010 Opublikowano 22 Maja 2010 Koledzy naprawiał ktoś już ten regulator? Mi się zjarał już dwa razy. Za pierwszym razem naprawiał mi go serwis RTV ale oni tam tylko te linie poprawili na płytce i działało to z miesiąc ale jak wiadomo jak się da w B5 manetkę do przodu od długich to po jakimś czasie SD-2 się pali i tak się stało, zjarał się po raz drugi. Sam postanowiłem to naprawić i działa ale nie tak jak powinien tzn światła świecą od momentu jak przekręcę kluczyk w stacyjce na nieodpalonym silniku i świecą też jak daję na światła mijania. U mnie przepaliły się te "dróżki" co prowadzą do różnych tam rzeczy. Ja w miejscu gdzie brakowało w/w "dróżek" dałem kabelki no ale nie działa to już tak jak powinno. Macie jakieś rady?
mirek s Opublikowano 24 Maja 2010 Opublikowano 24 Maja 2010 Ja w miejscu gdzie brakowało w/w "dróżek" dałem kabelki no ale nie działa to już tak jak powinno. Macie jakieś rady? Nie działa bo naprawiłeś skutki awarii nie znajdując jej przyczyny. Ścieżki przepaliły się w wyniku jakiegoś zwarcia, bądź przeciążenia, wątpię by na odległość ktoś znalazł przyczynę.
Grzesiekkbc Opublikowano 25 Maja 2010 Opublikowano 25 Maja 2010 No przyczyna jest taka że to urządzenie pali się jeśli jedzie się jakiś czas mając manetkę od świateł długich daną do przodu, wtedy robi się tam jakieś przeciążenie i pali się to. Komu już się to urządzenie zepsuło kilka razy?
Trzcina 80 Opublikowano 12 Lipca 2010 Opublikowano 12 Lipca 2010 Jednym słowem kicz panowie. A niemożna zrobić tak żeby tylko bi działał bez lamp tylnych,wtedy fura na wyglądzie nie traci.
HiRide Opublikowano 12 Lipca 2010 Autor Opublikowano 12 Lipca 2010 Jednym słowem kicz panowie. A niemożna zrobić tak żeby tylko bi działał bez lamp tylnych,wtedy fura na wyglądzie nie traci. Okresl konkretnie co jest dla Ciebie kiczem :)Jesli uwazasz ze swiatla bi xenonowe sa po to zeby samochod ladnie wygladal to ...no pierwszy raz spotykam sie z takim podejsciem.Dzieki swiatlom do jazdy dziennej oszczedza sie przedewszystkim odblysniki lamp xenonowych ktore glownie w gorace dni wypalaja sie szybciej.O innych zarowkach i podswietleniach ktore oszczedzamy,nie wspominam . Dla mnie kiczem jest ustawa przez ktora caly rok ludzie jezdza na swiatlach mijania niezaleznie od pogody.Np dzisiaj 35 stopni na plusie skwar okropny,slonce pracuje pelna para,ale na swiatlach jezdzic trzeba.Na szczescie mozna miec swiatla dzienne.
Trzcina 80 Opublikowano 12 Lipca 2010 Opublikowano 12 Lipca 2010 To urządzenie kolego jest kiczem jak sie pali co chwila,a samochód rzecz nabyta całe życie jednym nie będziesz jeździł,a bi masz po to żeby lepiej widzieć w nocy przyczym fura nabiera na wyglądzie,a co do jazdy na światłach w dzień w taki skwar to sie z tobą zgadzam,taki rząd trzeba sie stosować.
HiRide Opublikowano 13 Lipca 2010 Autor Opublikowano 13 Lipca 2010 To urządzenie kolego jest kiczem jak sie pali co chwila,a samochód rzecz nabyta całe życie jednym nie będziesz jeździł,a bi masz po to żeby lepiej widzieć w nocy przyczym fura nabiera na wyglądzie,a co do jazdy na światłach w dzień w taki skwar to sie z tobą zgadzam,taki rząd trzeba sie stosować. cos tu jest nie tak skoro moje urzadzenie sie nie spalilo nigdy ani nie piszczy jak co nie ktorym poprostu nie mialem z nim nigdy zadnego problemu.Na jego dzialanie ma duzy wplyw miejsce montazu i sposob.Podlaczenie jednego przewodu nie tam gdzie trzeba moze uszkodzic ten modul.Dla mnie to naprawde swietnia rzecz.Uzywam xenonow tylko po zmroku.W dzien do niczego sie nie przydadza.Takie urzadzenie kosztowalo mnie 50 zl a nowe zarniki + regeneracja odblysnikow 450 zl.
genesis Opublikowano 13 Lipca 2010 Opublikowano 13 Lipca 2010 Np dzisiaj 35 stopni na plusie skwar okropny,slonce pracuje pelna para,ale na swiatlach jezdzic trzeba a co do jazdy na światłach w dzień w taki skwar to sie z tobą zgadzam,taki rząd trzeba sie stosować. Koledzy zajrzyjcie http://dadrl.pl Zamiast stosować się, warto pomyśleć o inicjatywach obywatelskich. Na szczęście w takie upały wielu kierowców jeździ bez świateł i raczej nie są to zapominalscy.
zllew Opublikowano 16 Lipca 2010 Opublikowano 16 Lipca 2010 Ja kupiłem to urządzenie jakiś rok temu ale dopiero wczoraj mi to gostek założył. Mam to zamontowane pod maską więc nie wiem czy buczy. Ale działa tak jak powinno. Zobaczymy jak długo. Pozdr
midqard Opublikowano 30 Września 2010 Opublikowano 30 Września 2010 Witam, Podpinajac urzadzenie od "kogiel-la" w taki sposob ze: plus po stacyjce, masa, kabel od postojówek, i dwa do swatel drogowych... i tu pojawia sie pytanie: te kabelki do reflektora to (mozna w skrzynce bezpieczników) lub tak jak kolega HiRide (przy lampach). W skrzynce bezpieczników to w pinie gdzie podczas wlaczenia 'dlugich' nie ma napiecia. Włączając długie spalił mi sie bezpiecznik a nawaliło urzadznie (zdechło) Co moze byc przyczyna? Odnosnie urzadzonka do regulacji sw.dziennych znalazłem jeszcze cos takiego: http://www.elpag.com.pl/reg_swiatel/100-102_reg_mocy_swiatel.pdf
HiRide Opublikowano 30 Września 2010 Autor Opublikowano 30 Września 2010 Witam, Podpinajac urzadzenie od "kogiel-la" w taki sposob ze: plus po stacyjce, masa, kabel od postojówek, i dwa do swatel drogowych... i tu pojawia sie pytanie: te kabelki do reflektora to (mozna w skrzynce bezpieczników) lub tak jak kolega HiRide (przy lampach). W skrzynce bezpieczników to w pinie gdzie podczas wlaczenia 'dlugich' nie ma napiecia. Włączając długie spalił mi sie bezpiecznik a nawaliło urzadznie (zdechło) Co moze byc przyczyna? nie wiem moze jestem niekumaty czy cos ale w ogole nie rozumiem tego co napisales
midqard Opublikowano 4 Października 2010 Opublikowano 4 Października 2010 Witam, Podpinajac urzadzenie od "kogiel-la" w taki sposob ze: plus po stacyjce, masa, kabel od postojówek, i dwa do swatel drogowych... i tu pojawia sie pytanie: te kabelki do reflektora to (mozna w skrzynce bezpieczników) lub tak jak kolega HiRide (przy lampach). W skrzynce bezpieczników to w pinie gdzie podczas wlaczenia 'dlugich' nie ma napiecia. Włączając długie spalił mi sie bezpiecznik a nawaliło urzadznie (zdechło) Co moze byc przyczyna? nie wiem moze jestem niekumaty czy cos ale w ogole nie rozumiem tego co napisales od urzadzenia wychodza 5 kabelków (masa, zasilanie, wylaczenie ukladu oraz 2 do reflektora) 2 do reflektora wpiąłem w pin (skrzynka bezpieczników) gdzie odchodza na lampy. Po wlaczeniu urzadzenia sw.dzienne (przez modul) swiecily a gdy wlaczylem dlugie spalił mi sie bezpiecznik (nr 19,18 - 10A) i nawaliło urzadzenie (zdechlo) Jasniej ???[br]Dopisany: 01 Październik 2010, 05:59_________________________________________________naprawione i działa urzadzenie zamontowane jest w srodku, nic nie buczy, nie ma zakłóceń np. w radiu Plus pociągnąłem z punktu x75, zastosowałem dodatkowy włącznik i bezpiecznik po drodze. Zauważyłem jedna rzecz ze jesli mrugne (dzwignia do siebie) to sie nic nie dzieje ale gdy tylko wlacze dlugie (od siebie dzwignie) lub dluzej przytrzymam dzwignie (do siebie) to pali sie bezpiecznik ale urzadzenie całe. ...i tylko ten... szum z elektomagnesów... nie sypną sie one?
Bartek85 Opublikowano 22 Października 2010 Opublikowano 22 Października 2010 ja dzisiaj zakupiłem ten moduł od kogiela i spytałem czy będzie działać z takimi żarówkami? powiedział że tak ale sd-2 musi być na 100% ma może coś takiego u siebie? http://moto.allegro.pl/zarowka-led-h7-27smd-high-power-hit-i1249748394.html
HiRide Opublikowano 22 Października 2010 Autor Opublikowano 22 Października 2010 Trzeba by jeszcze usunac badz zmienic wartosc jednego z rezystorow w sd-2 na mniejsza wartosc.Do czego chcesz montowac takie zarowki ?Zamiast ori H7?
Bartek85 Opublikowano 24 Października 2010 Opublikowano 24 Października 2010 Trzeba by jeszcze usunac badz zmienic wartosc jednego z rezystorow w sd-2 na mniejsza wartosc.Do czego chcesz montowac takie zarowki ?Zamiast ori H7? no tak. żeby nie mieć takiej żółtawej barwy. tylko żeby nie raziły za bardzo jak będzie sd-2 na 100%
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się