Griffe Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Ponad 2 godziny tworzyłem relacje i w ostatniej chwili się wysrała - muszę odsapnąć - jestem wściekły.
beny2303 Opublikowano 28 Sierpnia 2015 Opublikowano 28 Sierpnia 2015 Dasz radę, boś gość nie z tej planety Co nas nie zabije to nas wzmocni!!! i do przodu
Griffe Opublikowano 28 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 28 Sierpnia 2015 Miesiąc temu obiecałem Wam relacje, która rozwali system. Czas szybko leci. Tym razem pokażemy przebieg szkolenia z pełnego zakresu detailingu zewnętrznego łącznie z wet sandingiem oraz nakładaniem powłok kwarcowych. "Pomocą naukową" była mocno zmęczona życiem Audi A3, która okazała się świetnym obiektem do pracy i zarazem bardzo dużym wyzwaniem, przez fatalnie pomalowane elementy ze wszelkimi możliwymi doległościami: zgazowanie, wtrącenia, siadający podkład, rysy czy w końcu hologramy oraz "błotnik owiany złą sławą" Audi po przyjeździe było mocno skurzone i brudne więc pierwszy pre wash Opłukanie, czekamy aż nieco podeschnie i opryski typu owady, smoła, żywica oraz rdza lotna Drugi pre wash Po właściwym myciu na dwa wiadra, glinkowaniu, ponownym myciu oraz osuszaniu czas na dokładną inspekcję oraz pomiary grubości powłoki lakierniczej Zgazowanie lakieru Szkolenie pełnej korekty zaczynamy od cięcia zestawem 3M Pierwsze rezultaty widoczne na 50/50 Jest nieźle ale to nie poziom pełnej korekty, więc pora na większy kaliber - towarzysz wełniak Jest lepiej, nawet ruszył część zgazowania i oczywiście pozostawił po sobie spory bałagan To jednak nadal nie pełna możliwa korekta, a więc pora na wet sanding maszynowy wykonany systemem Rupesa Gradacje 1500 oraz 3000 i mycie Bałagan jest stosunkowo niewielki Jak widać 3000 pozostawia tak dobre wykończenie, że nawet zaczynają pojawiać się odbicia Wykończenie Rupesem na padach tnących z mikrofibry Głębsze pozostałe rysy wycinamy miejscowo ręcznie Towarzysz wełniak chętnie uczestniczył w nauce cięcia Jak widać na różnych panelach był potrzebne różne kombinacje Nauka wet sandingu ręcznego w celu usunięcia mory Po korekcie mycie w celu usunięcia pyłu, startego lakieru, resztek pasty oraz fillerów Jak na pierwszy raz Padawan spisał się świetnie - delikatne holo w jednym miejscu Dlaczego nie wolno WYCIERAĆ a należy OSUSZAĆ - dlatego (Na zniszczonych lakierach nikt tego nie zauważy, na lakierze po korekcie widać wszystko) Czas na "błotnik owiany złą sławą" Po wyglądzie jest na nim wszystko, rysy, spękania lakieru i nawet miejscowy brak lakieru - tak to wygląda - lepiej tego nie ruszać. Po chwili stwierdziłem, że będzie dla mnie dobrym wyzwaniem, najwyżej polegnę i skończy się lakierowaniem - i tak "tylko do tego się nadaje" Pełen mat, totalny brak odbić - to tylko pokazuje stopień degradacji lakieru - w porównaniu do wet sandingu gradacją 3000!!! Po pełnej korekcie Audi wygląda następująco - tak to ten sam błotnik - jestem dumny Michał nakłada cleaner pod powłokę Rupesem Tu nakłada inne cleanery tym razem rotacją, aby poznać jak największą gamę produktów i rodzaju pracy Ostateczne polerowanie cleanerów Aplikacja różnych wosków - głównie ze stajni Zymola i Swissvaxa Aplikacja różnych powłok kwarcowych Jeszcze raz "błotnik owiany złą sławą" tym razem z nowym szajnem Pełen efekt końcowy głównie dzięki pracy Michała przy naszej pomocy i opiece Wspaniale uwydatnione piękne ziarno perły Efekt perły nie był tak widoczny nawet w dniu gdy Audi opuszczało bramy fabryki Dlaczego warto pozbyć się mory - dla pięknych, lustrzanych odbić Tak, tak to też odbicia w lakierze, a nie zdjęcia otoczenia - magia - HOKUS POKUS Niestety mimo pełnego wymycia wszelkich past i fillerów oraz zabezpieczenia powłoką kwarcową właścicielka Audi poinformowała nas, że błotnik zaczyna znowu matowieć. Jak widać "lakiernik" postarał się wyjątkowo, bo nawet spaprał sam lakier, nie tylko jego położenie... Jeszcze raz niesamowity efekt perły I na sam koniec zagadka czy to zdjęcie otoczenia czy jej odbicia...
kivlov Opublikowano 28 Sierpnia 2015 Opublikowano 28 Sierpnia 2015 Ostatnie zdjęcie to zagdaka nie do rozwiązania SZACUNEK za całą robotę.
beny2303 Opublikowano 28 Sierpnia 2015 Opublikowano 28 Sierpnia 2015 Komentarz niepotrzebny, bo efekt końcowy mówi sam za siebie! !!! M I A Z G A !!!
michalchelm Opublikowano 28 Sierpnia 2015 Opublikowano 28 Sierpnia 2015 Witam Jako uczestnik w/w relacji chciałbym zachęcić wszystkie osoby, które zastanawiają się nad odbyciem takiego szkolenia do podjęcia pozytywnej decyzji. Ilość czasu poświęcona na studiowaniu teorii ma się nijak do zdobytej wiedzy praktycznej podczas 30h kursu w Hokus Pokus. Marcin i Paweł dysponują doskonałym zapleczem technicznym o wiedzy już nie wspominając, ponad 40 stron relacji mówi samo za siebie. P.S. Hokus Pokus ma coś wspólnego z Zakonem Jedi ?
Animal Opublikowano 28 Sierpnia 2015 Opublikowano 28 Sierpnia 2015 Szczęka mi opadła i nie mogę jej pozbierać Masakra Panowie... pozamiataliście...
Rederyk78 Opublikowano 28 Sierpnia 2015 Opublikowano 28 Sierpnia 2015 Kurcze kiedy ja na to uzbieram.
xBladex Opublikowano 29 Sierpnia 2015 Opublikowano 29 Sierpnia 2015 pełen szacunek z wykonaną robotę..
Griffe Opublikowano 2 Września 2015 Autor Opublikowano 2 Września 2015 (edytowane) Trochę inne spojrzenie na to samo, czyli detailing, foto i mój ulubiony nazistowski wagon https://www.facebook.com/pages/Hokus-Pokus/485887931584494?fref=ts Edytowane 2 Września 2015 przez Griffe
erchi Opublikowano 2 Września 2015 Opublikowano 2 Września 2015 Czapki z głów! (który to już raz..) A na końcu jest fotka otoczenia, ha!
kivlov Opublikowano 9 Września 2015 Opublikowano 9 Września 2015 Griffe powiedz proszę jaki mam do mojego Mondeo ( http://a4-klub.pl/index.php?/topic/315765-ford-mondeo-mk-iv-2012r-sport-20-tdci-163km-werjsa-limitowana/) kupić szampon? Posiadam już: Rękawice Car Pro Wosków do auta Soft99 Fusso Coat 12 months Dark) Nielsen Cyclone APC - to mam ale jeszcze nigdy nie używałem - do kokpitu chyba najlepiej czy do czego? Z góry dziękuje za pomoc.
Griffe Opublikowano 9 Września 2015 Autor Opublikowano 9 Września 2015 Na tą chwilę zdecydowanie polski ADBL Shampoo. APC środek czyszczący ogólnego zastosowania.
kivlov Opublikowano 10 Września 2015 Opublikowano 10 Września 2015 Jeszce Cie pomęczę jak mogę - a jaki ręcznik do osuszania? I jaka wielkość, aby starczyło w miarę na całe auto? Na szybe co kupić jako wycierackzę, albo wosk - nie wiem co stosowac na szyby samochodowe, aby nie zostawialy kropek i dobrze wygladały. A i jescze jaki cleaner?
PrzemoS4 Opublikowano 10 Września 2015 Opublikowano 10 Września 2015 Jak radzicie sobie z odpryskami lakieru przy korekcie..????
gusiak11 Opublikowano 10 Września 2015 Opublikowano 10 Września 2015 a jaki ręcznik do osuszania? I jaka wielkość ten jest kox (mamy chyba 5) http://shiningcar.pl/pl/p/ShiningCar-FLOSSY-PRO-Drying-Towel-90x60cm-/1093 Na szybe co kupić jako wycierackzę http://showcarshine.pl/1001-gtechniq-g3-clear-vision-glass-coat-100ml-.html albo wosk zdecydowanie nie... A i jescze jaki cleaner? a jaki wosk??? Jak radzicie sobie z odpryskami lakieru przy korekcie..???? nie do konca rozumiem pytanie... albo nijak poporostu poleruje sie i juz. albo jak jest takie zapotrzebowanie robimy punktowe zaprawki... kwestia ustalenia z klientem
kivlov Opublikowano 10 Września 2015 Opublikowano 10 Września 2015 Dziękuję , Wosk który mam to: Soft99 Fusso Coat 12 months Dark Jaka glinke polecasz i kiedy się ja stosuje?
myrmex Opublikowano 11 Września 2015 Opublikowano 11 Września 2015 Griffe, zdradzisz jakiego karchera używasz? K5 czy K7? Chcę sobie kupić ale cały czas się waham
Griffe Opublikowano 13 Września 2015 Autor Opublikowano 13 Września 2015 Od kilku sezonów K7.700 - polecam. Glinkę stosujemy tylko i wyłącznie meguiars'a - średnio dwa razy do roku wypada - ale to zależne jest od wielu rzeczy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się