Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Avant S-Line Plus|176PS/368Nm|DRLh7|CLH|RNSe|320/280|Bluetooth|Grzana kiera...


grzes283

Rekomendowane odpowiedzi

Następny krok to 15'' i koza. Polecam. :-)

Myślałem, ale na hamulce mi nie wejdzie, inaczej by już siedziała 15 z oponką 195/65 - miód malina, szybko i jak w fotelu by było :thumbup1:

A powiedz jak wrażenia po sofcie wymianie pompek i czyszczeniu turbo czuć ten pazur :D ?

Jest ok, choć jak rok czasu jeździłem na 151PS, to tera te 25 dodatkowych d*py nie urywa. Wydaje mi się, że zbyt późno zaczyna ciągnąć. Tak od 2500obr. lepiej by było chyba od ok 1800obr., ale to ponoć sprzęgło szybko dewastuje....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie no nikt tutaj nikomu nic nie narzuca, bo oczywiste jest, ze kazdy lubi co innego. Ja np nie lubie miekkich tapczanowatych zawiasow - tesciu w b6 ma 1BA i 205/60r15 - jak dla mnie tragedia, jest za miekko, na lukach auto giba sie jak pier***ony rezus, jezdzi sie jak łajbą, dla mnie takim minimus jest 225/45r17 lub to 205/50 i chociaz 1BE, na BV nie mialem okazji pojezdzic. Myslalem o AP (mam w golfie), ale dowiedzialem sie od jednego znawcy, ze ten gwint ma te same wklady amorow co TA/MTS itd i to mnie zniesmaczylo kurde (tym bardziej ze moj po 500km oddawalem juz na gwarancje, ktora ciagla sie ponad 3 miechy z samymi problemami) i raczej sie zdecyduje na TA i jego zaloze, nawet jakby mi padl po gwarancji, czyli po dwoch latach to kupujac kolejnego nadal w kieszeni zostaje, porownujac z AP. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@up, ja z kolei gdzieś słyszałem że AP niby to samo co KW... 1BV bardzo fajnie sie jeździło, i KW V1 też niczego sobie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie idźmy w skrajność...przy 1BV aż tak nie rzuca na zakrętach, jest w sam raz. W aucie nie trzeszczy, w zawieszeniu nie stuka a komfort jest lepszy, tyle że wyżej jakieś 2cm. Co do opony, a raczej jej szerokości, to nie widzę tu różnicy jeśli chodzi o normalną jazdę w zakrętach, choć przy 16" i 205/55 czuć było jakby go bardziej bujało na mocniejszych łukach. 205/50/17 to jest chyba takie optimum. Spalanie ok lita mniej, przynajmniej wg wskazań fisa, nie sprawdzałem na tankowaniu. Na tej samej trasie mam ok 7,5l, a na ostatnich ( dość ciężkich) 18 i 225/40 miałem ok. 8,5l, więc różnica jest.

Zresztą nie ma co ciągnąć tematu.

Prosta sprawa, na 17" i 1BV, auto nie wygląda i oka nie przyciąga. Nie jest to totalna seria, ani typowa koza, bo jednak 2cm stoi niżej niż większość seryjnych dupowozów, ale mimo wszystko nie wygląda ciekawie. Za to jazda jest całkiem przyjemna, nie tucze, nie trzeszczy, nie skrzypi......

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie idźmy w skrajność...przy 1BV aż tak nie rzuca na zakrętach, jest w sam raz. W aucie nie trzeszczy, w zawieszeniu nie stuka a komfort jest lepszy, tyle że wyżej jakieś 2cm. Co do opony, a raczej jej szerokości, to nie widzę tu różnicy jeśli chodzi o normalną jazdę w zakrętach, choć przy 16" i 205/55 czuć było jakby go bardziej bujało na mocniejszych łukach. 205/50/17 to jest chyba takie optimum. Spalanie ok lita mniej, przynajmniej wg wskazań fisa, nie sprawdzałem na tankowaniu. Na tej samej trasie mam ok 7,5l, a na ostatnich ( dość ciężkich) 18 i 225/40 miałem ok. 8,5l, więc różnica jest.

Zresztą nie ma co ciągnąć tematu.

Prosta sprawa, na 17" i 1BV, auto nie wygląda i oka nie przyciąga. Nie jest to totalna seria, ani typowa koza, bo jednak 2cm stoi niżej niż większość seryjnych dupowozów, ale mimo wszystko nie wygląda ciekawie. Za to jazda jest całkiem przyjemna, nie tucze, nie trzeszczy, nie skrzypi......

Witajcie,

Dokładnie tak jak piszesz.

1BV + 17" to kompromis między wyglądem auta, prowadzeniem i użytecznością na codzień (nie przycierasz spodem na każdym policjancie czy studzienkach). Zawiecha ładnie wybiera, krótki skok amorka ale przy tym jest jeszcze komfort.

No i nic nie skrzypi i nie trzeszczy

Jak ktoś chce uzyskać lepszy wygląd może wrzucić 18" ale wtedy i guma szersza i spalanie większe.

Podsumowując 1 BV + 215/50/17 to niezły kompromis.

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak profil 50 to 205, a 215 przy 45. ;)

Witaj,

Kolego może być 205/50/17 ale bliższy odowiednikowi w serii jest 215/50/17.

Profil 45 to w 235/45/17,

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję Panowie za te opinie - o to mi chodziło i na tym zależało :hi::decayed:

Będę walczył narazie springami, bo na dobry gwint nie mogę sobie aktualnie pozwolić - a z resztą zima idzie. I za te pieniądze będę mógł trochę poprawiać serię :P
A do tego właśnie zmieniłem dwu-masa i naprawiałem skrzynkę biegów.

Niestety ja trzasku wewnątrz nie zniosę, tym bardziej, że średnio dziennie robię 100-200km (traski i miasta), a jakie nasze drogi są, wiadomo :facepalm:
Bo autko prywatno-służbowe :kwasny:

Co innego gdyby było drugim.. ale jeszcze nie na to pora ;)

Edytowane przez Grz3si3k
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamiennik 225/45/17 to TYLKO i wyłącznie 205/50/17, tym samym 225/40/18.

215/50/17 to wynalazek. Chociaż szkoła DE ma troche inne parametry i tak, jak u nas jest 225/45/17, wg. DE powinno być 235/45/17, tym samym wychodzi większe koło, a dlaczego tak jest???

Tego nie wie nikt :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie w B6 kapec 235 jest juz za szeroki, mimo tego, ze niby "tak powinno byc" , no chyba ze felga 10J to juz co innego. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na 10J to 225 fajnie się ułoży. 235 to już męczenie siebie i silnika.

Jak audi sprowadziłem, to stało na 235/40/18 ciężka jazda zważywszy, że wcześniej miałem 205/45/18 w Borze przy ok. 145PS to fajnie jeździło. Audi na takim kapciu przy 131PS muła miało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na 10J to 225 fajnie się ułoży.

Wieeeem, bo tak mi sie ulozyly :D

male_51aee437a927fecd2d49fd05280a2b.jpgmale_aecae2f38e5cd6a223374b2c386d17.jpgmale_c58fe482e66ef52d65a4e27a46eebfa.jpg

Moja tez byla na 235 tyle ze 45 w 17' i to juz bylo za duzo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widziałem w Twoim wątku, pięknie leżą oponki.....teraz gleba, ładnie spasować i będzie kosa :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gwincik wpadnie, ale to juz po zimie, wiec niech to szybko zleci, bo sie doczekac nie moge. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mnie ten naciąg się nie podoba,tak naciagnieta opona to w golfie2/3 wygląda.Na 10j 235 bym pakowal ale to kwestia gustu a o gustach się nie dyskutuje :P

Grześ ładnie działasz zamiast gwintu wsadzaj springi -30czy40 i będziesz miał kompromis :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak pewnie zrobię. Prześledzę jeszcze temat sprężyn, bo nie wiem jakie kupić, aby był przód z tyłem ładnie spasowany. Do tego myślałem na 17" z A5 i będzie w miarę OK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Eibachy + na tył ori podkładki pod springi =gwarantowana satysfakcja :naughty:

Auto równo stoi, luknij sobie wątek Pajdy :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...