Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Schemat podciśnienia 1.9 TDI AJM


lukasz1813

Rekomendowane odpowiedzi

 

A21-0151.png

  1. Zawór zwrotny
  2. Zawór sterujący przepustnicą zasysanego powietrza - N239
  3. do zaworu EGR -N18
  4. do filtra powietrza i dalej do zaworu EGR -N18
  5. przepustnica powietrza zasysanego
  6. sterowanie geometria łopatek turbosprężarki
  7. turbosprężarka
  8. zbiornik podciśnienia
  9. zawór sterownia ciśnienia doładowania -N75

A26-0486.png

  1. do zaworu sterowania ciśnienia doładowania -N75 ( miejsce podłączenia na poprzednie grafice , wężyk numer 4 )
  2. EGR na kolektorze dolotowym
  3. wąż podciśnienia do EGR z zaworu sterującego
  4. do zaworu sterowania ciśnienia doładowania -N75 ( miejsce podłączenia na poprzedniej grafice wężyk numer 3 )
  5. do filtra powietrza
  6. zawór EGR - N18
  7. przewód podciśnienia do zaworu obwodu chłodzenia paliwa
  8. zawor obwodu chłodzenia paliwa
  9. do tandem pompy
  10. do tandem pompy

---------- Post dopisany at 00:49 ---------- Poprzedni post napisany at 00:40 ----------

Jakbyś miał wątpliwości mogę zrobić fotki silnika

---------- Post dopisany at 01:25 ---------- Poprzedni post napisany at 00:49 ----------

A i jeszcze zrzut z ETKI

beztytuugrs.png

Edytowane przez Banan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

napisz konkretnie które części byś chciał na fotce - niestety najwcześniej dam radę je zrobić w niedziele

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wejdź na Etkę online i sprawdź - IFI :: klikasz carprog2 , wybierasz rocznik model itd. , schemat podciśnień jest w grupie 1 - w instalacji podciśnienia recyrkulacji spalin

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy a co by się działo gdyby podciśnienie podłączył bezpośrednio do serwa omijając zawór N75?

Drugie pytanie to od jakiegoś czasu nie zamyka mi się klapka w kolektorze dolotowym ta od gaszenia i strasznie telepie autem, sztanga turbiny podnosi się nieznacznie a gdy podepnę omijając N75 sztanga unosi się ok 1.5 cm.

Czekam na odpowiedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwszego pytania zupełnie nie rozumiem. Podciśnienie z czego i dlaczego do serwa ?

Na drugie odpowiedź jest prosta - masz nieszczelność w układzie podciśnienia + dodatkowo może (ale nie musi) być walnięty elektrozawór N239 od sterowania siłownikiem klapy gaszącej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ile tak mniej więcej trzeba tych wężyków podciśnienia, żeby wszystkie wymienić ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odświeżę jakiej średnicy maja być te wszystkie wężyki?...

---------- Post dopisany 17-02-2014 at 16:58 ---------- Poprzedni post napisany 14-02-2014 at 18:58 ----------

Hallo ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jak jest podpiety wężyk od egr co idzie do zaworu n239 bo w schemacie widze że jest on w jego górną część wpięty a ja je mam odwrotnie dane.

Dodam że auto jezdzi normalnie coś to zmieni jak bym je dał odwrotnie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Łapcie schemat podciśnienia do AFN'a lub AVG ;) Wężyki polecam ze sklepu FMIC.PL ;)

th_Schematpodci15B0nieniaPassatB419TDIAF

W nowszych wersjach AFN'a nie ma wężykaod ECU do kolektora ssącego.

Edytowane przez magoo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie pytanie za 100 punktów:
Przy zmianie wężyków od podciśnienia wymieniacie tylko elastyczne, czy plastiki też ? Bo chciałem u siebie wymienić i nwm czy wymieniać same elastyczne czy wszystkie z plastikowymi, bo słyszałem, że jak są org plastiki to mają zostać bo coś tam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...