Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jak Zaślepić EGR w 1.9 TDi


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dzięki, na forum ktos robil te flansze po 40zł, orientuje się ktoś kto to był?

Opublikowano

Przejrzyj ten temat to odnajdziesz człowieka który to robił :) Coś mi się kojarzy że ok 20-tej strony

Opublikowano

mam pytanie, czytałem tutaj ale jest 10 różnych opini, gdzie zaślepić egr nie wymieniam kolektora zostawiam stary AFN, na dole przy rurce i na górze przy kolektorze czy z dwóch stron rurkę zaślepić mam 2 zaślepki 4mm i 1,5mm

Opublikowano

Możesz zaślepić z dwóch stron, możesz tylko z jednej, obojętnie której bo z której strony nie zaślepisz to i tak odcinasz dopływ spalin ;) zaślepić musisz z obydwu stron tylko jeśli wywalacz całkiem z samochodu EGR i tą rurkę co idzie do kolektora wydechowego ;)

Opublikowano

Najrozsadniej przy kolektorze wydechowym spaliny nie będą walić do rurki EGRu.

Opublikowano

ok dałem przy kolektorze wydechowym i tą cieńszą przy EGR rurce, kiedyś się wymieni kolektor to poleci calkiem ;)

Opublikowano

Na zdjęciach widzę, że zostawiacie zawór egr po zaślepieniu - pytanie po co?

Opublikowano

aby na przeglądzie było ze wszystko ori ok,

Opublikowano (edytowane)

Czyli mogą się tego czepiać? Przecież aso sprzedaje zaślepki :> A z kolektorem AWX przechodzi bez egru? teoretycznie i tak sprawdzają spaliny co nie? Czy bardziej chodzi o inspekcję drogową jakby jakimś cudem wzięli pod lupę osobówkę?

Edytowane przez HatefulEvil
Opublikowano

Jedziesz na przeglad do normalnej stacji i nikt się do tego nie przyczepi, a jeszcze nie widziałem inspekcji z osobowka pod lupą

Opublikowano (edytowane)

Panowie tak patrze na zdjęcia niektórych waszych AFN-ów i niby takie same oznaczenia silnika a różnia się tą rurą a w dodatku nie mam czujnika zaznaczonego na zdjęciu. Ktoś może mi to wytłumaczyć?

1. Silnik u mnie2ns41gh.jpg

2. Silnik kolegi z forum

fc7gnq.jpg

Edytowane przez Szati 1991
Opublikowano

W starszym afn prosiej jest wsadzić kolektor awx bo tylko kupujesz dłuższą laczeniowke gumową, jeśli o to Ci chodzi, a czujnik jest zespolony z kompem

Opublikowano

Myślałem, że AFN nie miał żadnych liftingów aż do końca produkcji. Lifty produkowano od 98`r?

Opublikowano

AFN miał jednego lifta w Audi AVG :wink:

Opublikowano

no tak, ale dlaczego, już w 98` już ten szczegół jest inny? przeleciałem cały wątek i tylko jeden kolega może ma takie rozwiązanie jak u mnie :huh:

Opublikowano

no tak, ale dlaczego, już w 98` już ten szczegół jest inny? przeleciałem cały wątek i tylko jeden kolega może ma takie rozwiązanie jak u mnie :huh:

Mam takie same rozwiązanie jak u Ciebie , po prostu mamy starsze auta :decayed:

Opublikowano (edytowane)

AFNy przedliftowe(chyba do 98r) miały mapsensor w komputerze, przez co rura dolotu była jak na pierwszym zdjeciu. AFN montowany po 98r do 00 miał już dolot taki sam jak bliżniaczy AVG, mapsensor przeniesiono na rure dolotową. Po 99 w polifcie były na przemian montowane AFN/AVG i w zasadzie niczym sie nie różniły miedzy sobą. w 2000r zaprzestano montazu tego silnika, został juz tylko AVG. Kolektor na drugim zdjeciu fabrycznie nigdy nie był montowany w B5

Edytowane przez Kowi87
Opublikowano

Dzięki Kowi87 za wytłumaczenie :-)

Opublikowano

A ja mam takie pytanie.

Od zaworu EGR do zaworu N18 idzie gumowy wężyk.

Jak to zaślepić aby miało to sens ?

Opublikowano

wężyk sterujący ?

śruba m5 czy m6 i zacisnąć opaską

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...