Garet Opublikowano 13 Listopada 2014 Opublikowano 13 Listopada 2014 Dzięki, na forum ktos robil te flansze po 40zł, orientuje się ktoś kto to był?
fanthomas18 Opublikowano 14 Listopada 2014 Opublikowano 14 Listopada 2014 Przejrzyj ten temat to odnajdziesz człowieka który to robił Coś mi się kojarzy że ok 20-tej strony
PrzemekSSP Opublikowano 28 Listopada 2014 Opublikowano 28 Listopada 2014 mam pytanie, czytałem tutaj ale jest 10 różnych opini, gdzie zaślepić egr nie wymieniam kolektora zostawiam stary AFN, na dole przy rurce i na górze przy kolektorze czy z dwóch stron rurkę zaślepić mam 2 zaślepki 4mm i 1,5mm
fanthomas18 Opublikowano 28 Listopada 2014 Opublikowano 28 Listopada 2014 Możesz zaślepić z dwóch stron, możesz tylko z jednej, obojętnie której bo z której strony nie zaślepisz to i tak odcinasz dopływ spalin zaślepić musisz z obydwu stron tylko jeśli wywalacz całkiem z samochodu EGR i tą rurkę co idzie do kolektora wydechowego
novwy Opublikowano 28 Listopada 2014 Opublikowano 28 Listopada 2014 Najrozsadniej przy kolektorze wydechowym spaliny nie będą walić do rurki EGRu.
PrzemekSSP Opublikowano 29 Listopada 2014 Opublikowano 29 Listopada 2014 ok dałem przy kolektorze wydechowym i tą cieńszą przy EGR rurce, kiedyś się wymieni kolektor to poleci calkiem
HatefulEvil Opublikowano 7 Grudnia 2014 Opublikowano 7 Grudnia 2014 Na zdjęciach widzę, że zostawiacie zawór egr po zaślepieniu - pytanie po co?
zib0l Opublikowano 7 Grudnia 2014 Opublikowano 7 Grudnia 2014 aby na przeglądzie było ze wszystko ori ok,
HatefulEvil Opublikowano 7 Grudnia 2014 Opublikowano 7 Grudnia 2014 (edytowane) Czyli mogą się tego czepiać? Przecież aso sprzedaje zaślepki :> A z kolektorem AWX przechodzi bez egru? teoretycznie i tak sprawdzają spaliny co nie? Czy bardziej chodzi o inspekcję drogową jakby jakimś cudem wzięli pod lupę osobówkę? Edytowane 7 Grudnia 2014 przez HatefulEvil
Garet Opublikowano 14 Grudnia 2014 Opublikowano 14 Grudnia 2014 Jedziesz na przeglad do normalnej stacji i nikt się do tego nie przyczepi, a jeszcze nie widziałem inspekcji z osobowka pod lupą
Szati 1991 Opublikowano 26 Lutego 2015 Opublikowano 26 Lutego 2015 (edytowane) Panowie tak patrze na zdjęcia niektórych waszych AFN-ów i niby takie same oznaczenia silnika a różnia się tą rurą a w dodatku nie mam czujnika zaznaczonego na zdjęciu. Ktoś może mi to wytłumaczyć? 1. Silnik u mnie 2. Silnik kolegi z forum Edytowane 26 Lutego 2015 przez Szati 1991
HatefulEvil Opublikowano 26 Lutego 2015 Opublikowano 26 Lutego 2015 W starszym afn prosiej jest wsadzić kolektor awx bo tylko kupujesz dłuższą laczeniowke gumową, jeśli o to Ci chodzi, a czujnik jest zespolony z kompem
Szati 1991 Opublikowano 26 Lutego 2015 Opublikowano 26 Lutego 2015 Myślałem, że AFN nie miał żadnych liftingów aż do końca produkcji. Lifty produkowano od 98`r?
Szati 1991 Opublikowano 26 Lutego 2015 Opublikowano 26 Lutego 2015 no tak, ale dlaczego, już w 98` już ten szczegół jest inny? przeleciałem cały wątek i tylko jeden kolega może ma takie rozwiązanie jak u mnie
Mario82A4 Opublikowano 26 Lutego 2015 Opublikowano 26 Lutego 2015 no tak, ale dlaczego, już w 98` już ten szczegół jest inny? przeleciałem cały wątek i tylko jeden kolega może ma takie rozwiązanie jak u mnie Mam takie same rozwiązanie jak u Ciebie , po prostu mamy starsze auta
Kowi87 Opublikowano 26 Lutego 2015 Opublikowano 26 Lutego 2015 (edytowane) AFNy przedliftowe(chyba do 98r) miały mapsensor w komputerze, przez co rura dolotu była jak na pierwszym zdjeciu. AFN montowany po 98r do 00 miał już dolot taki sam jak bliżniaczy AVG, mapsensor przeniesiono na rure dolotową. Po 99 w polifcie były na przemian montowane AFN/AVG i w zasadzie niczym sie nie różniły miedzy sobą. w 2000r zaprzestano montazu tego silnika, został juz tylko AVG. Kolektor na drugim zdjeciu fabrycznie nigdy nie był montowany w B5 Edytowane 26 Lutego 2015 przez Kowi87
Szati 1991 Opublikowano 26 Lutego 2015 Opublikowano 26 Lutego 2015 Dzięki Kowi87 za wytłumaczenie :-)
Musafa Opublikowano 12 Czerwca 2015 Opublikowano 12 Czerwca 2015 A ja mam takie pytanie. Od zaworu EGR do zaworu N18 idzie gumowy wężyk. Jak to zaślepić aby miało to sens ?
Trzesio Opublikowano 12 Czerwca 2015 Opublikowano 12 Czerwca 2015 wężyk sterujący ? śruba m5 czy m6 i zacisnąć opaską
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się