Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jak Zaślepić EGR w 1.9 TDi


CZIKITA

Rekomendowane odpowiedzi

mam pytanie, czytałem tutaj ale jest 10 różnych opini, gdzie zaślepić egr nie wymieniam kolektora zostawiam stary AFN, na dole przy rurce i na górze przy kolektorze czy z dwóch stron rurkę zaślepić mam 2 zaślepki 4mm i 1,5mm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz zaślepić z dwóch stron, możesz tylko z jednej, obojętnie której bo z której strony nie zaślepisz to i tak odcinasz dopływ spalin ;) zaślepić musisz z obydwu stron tylko jeśli wywalacz całkiem z samochodu EGR i tą rurkę co idzie do kolektora wydechowego ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najrozsadniej przy kolektorze wydechowym spaliny nie będą walić do rurki EGRu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli mogą się tego czepiać? Przecież aso sprzedaje zaślepki :> A z kolektorem AWX przechodzi bez egru? teoretycznie i tak sprawdzają spaliny co nie? Czy bardziej chodzi o inspekcję drogową jakby jakimś cudem wzięli pod lupę osobówkę?

Edytowane przez HatefulEvil
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedziesz na przeglad do normalnej stacji i nikt się do tego nie przyczepi, a jeszcze nie widziałem inspekcji z osobowka pod lupą

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie tak patrze na zdjęcia niektórych waszych AFN-ów i niby takie same oznaczenia silnika a różnia się tą rurą a w dodatku nie mam czujnika zaznaczonego na zdjęciu. Ktoś może mi to wytłumaczyć?

1. Silnik u mnie2ns41gh.jpg

2. Silnik kolegi z forum

fc7gnq.jpg

Edytowane przez Szati 1991
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W starszym afn prosiej jest wsadzić kolektor awx bo tylko kupujesz dłuższą laczeniowke gumową, jeśli o to Ci chodzi, a czujnik jest zespolony z kompem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślałem, że AFN nie miał żadnych liftingów aż do końca produkcji. Lifty produkowano od 98`r?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no tak, ale dlaczego, już w 98` już ten szczegół jest inny? przeleciałem cały wątek i tylko jeden kolega może ma takie rozwiązanie jak u mnie :huh:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no tak, ale dlaczego, już w 98` już ten szczegół jest inny? przeleciałem cały wątek i tylko jeden kolega może ma takie rozwiązanie jak u mnie :huh:

Mam takie same rozwiązanie jak u Ciebie , po prostu mamy starsze auta :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

AFNy przedliftowe(chyba do 98r) miały mapsensor w komputerze, przez co rura dolotu była jak na pierwszym zdjeciu. AFN montowany po 98r do 00 miał już dolot taki sam jak bliżniaczy AVG, mapsensor przeniesiono na rure dolotową. Po 99 w polifcie były na przemian montowane AFN/AVG i w zasadzie niczym sie nie różniły miedzy sobą. w 2000r zaprzestano montazu tego silnika, został juz tylko AVG. Kolektor na drugim zdjeciu fabrycznie nigdy nie był montowany w B5

Edytowane przez Kowi87
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja mam takie pytanie.

Od zaworu EGR do zaworu N18 idzie gumowy wężyk.

Jak to zaślepić aby miało to sens ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...