Hezen 23 Opublikowano 5 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2016 (edytowane) Mógłbyś sprecyzować co z tą przepływką? Błędami sypała, źle mierzyła? Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka Edytowane 5 Października 2016 przez Hezen Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemciotorun 5 Opublikowano 6 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2016 U mnie w 1z po wywaleniu egra przepływa zaczęła podawać więcej powierza niż komp wymaga ale tylko na wolnych, przy dodaniu gazu podaje tyle ile komp wymaga. Ogólnie nic się nie zmieniło w pracy silnika, różnica tylko w logach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SnOOpie 1 Opublikowano 8 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2016 I u mnie to samo co u Przemka. Podaje więcej o 180 jak dobrze pamiętam. Będzie to miało jakiś wpływ na jej żywotność albo cokolwiek innego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz Uchmanowicz 0 Opublikowano 23 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2016 Może ktoś zaktualizować zdjęcia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafal2410 0 Opublikowano 10 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2017 a ja mama takie może głupie pytanie ale przecierz egr ma swój wąz podcisnienia i klapa gaszaca osobny bynajmniej u mnie to nie moge klapy zostawic? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesz82 79 Opublikowano 10 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2017 I u mnie to samo co u Przemka. Podaje więcej o 180 jak dobrze pamiętam. Będzie to miało jakiś wpływ na jej żywotność albo cokolwiek innego? Nie skad niby. Wielu wywala siatki z przeplywki i jest ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tkamicki5 1 Opublikowano 10 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2017 Ale ma się rozumieć ze po zaślepieniu egr to normalne że na jałowym przepływka pokazuje więcej niż ecu chce? U mnie 440mg chyba nawet. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesz82 79 Opublikowano 10 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2017 Powiem Ci ze raczej tak. Tzn ja wywalilem wsio co bylo zwiazane z egr i tuner po logach spawdzal i nie ma zarzutow. Ostatnio nawet usunal blad zaiazany z brakiem n 18. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szafa 146 Opublikowano 25 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2017 Panowie pytanie, czy po całkowitym wywaleniu egra trzeba coś w kompie kombinować, pacjent to ajm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kalix94 2 Opublikowano 25 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2017 Nie trzeba Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mozgu 0 Opublikowano 25 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2017 Chyba ze bedzie wywalac mu check wtedy nalezalo by usunac to programowo lub pozostawic n18 z wpieta kostka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kalix94 2 Opublikowano 26 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2017 W ajm nie wywala żadnego check. Zaslepic i korzystać nic się nie dzieje Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szafa 146 Opublikowano 6 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2017 W ajm nie wywala żadnego check. Zaslepic i korzystać nic się nie dzieje Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu TapatalkaAle nie chce zaslepic tylko calkowicie usunac, mam kolektor dolotowy z sharana. Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesz82 79 Opublikowano 6 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2017 Albo kompem to ogarniesz albo zmostkujesz kostke. Mi tuner zrobil to programem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szafa 146 Opublikowano 7 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2017 Albo kompem to ogarniesz albo zmostkujesz kostke. Mi tuner zrobil to programem.Ok czyli zrobi sie to przy korekcie, dzieki za info. Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robercik123 0 Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Witam. Takie pytanko, czy musowo trzeba zaslepiac wężyk podcisnienia do egr? Reszta zaślepiona w 3 miejscach. 2mm blacha nierdzewka przy wylocie z kolektora i 2 blachy przy samym egr po 1mm. Wysłane z mojego SM-G531F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mozgu 0 Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Musowo, ja sobie przerobilem delikanie instaalcje tych wezykow ze wywalilem trojnik i tekalan i nic nie idzie do egr (n18) a cale podcisnienie idzie do n75 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesz82 79 Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Nawet wtedy hamulce stana sie ciut agresywníejsze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robercik123 0 Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Czyli zaslepic go na samym wyjsciu do egr? Czy przed zaworkirm n18?Wysłane z mojego SM-G531F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robercik123 0 Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Czyli zaslepic go na samym wyjsciu do egr? Czy przed zaworkirm n18?Wysłane z mojego SM-G531F przy użyciu Tapatalka Wkręciłem śrubkę w wężyk idący do egr. Na zimnym silniku przy okolo 1500-2000 kopci na biało. Po rozgrzaniu nic. Auto na 3 biegu przy okolo 3000 obrotow zmuliło samochód. Przyjechalem do domu i podłączylem vaga. Wywaliło mi błąd wioczny na zdięciu. To cos z przeładowaniem turbiny. Niewiem co dalej. Podpowiecie?Wysłane z mojego SM-G531F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się