Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Regulacja biegu jalowego


Rafal-L

Rekomendowane odpowiedzi

Jutro dzwonie do gościa ponownie. Zgodził się na zwrot kasy, przynajmniej telefonicznie :kwasny:. Poduszki poszły do niego w zeszłym tygodniu.

---------- Post dopisany 27-06-2014 at 16:23 ---------- Poprzedni post napisany 23-06-2014 at 22:30 ----------

I po sprawie poduszki oddane i kasa zwrócona, nawet z naddatkiem :D:D. W porządku się gość zachował, nie miał nic przeciwko zwrotowi.

---------- Post dopisany 01-07-2014 at 19:38 ---------- Poprzedni post napisany 27-06-2014 at 16:23 ----------

smietnik ... wylane na milion procent.... widac czarno fielotowe zabarwienia... w ogole strasdznie wygladaja... celujesz znowu w allegro i uzywki ? moze w koncu trafisz? :)

Kolego mam już ta ORI od pasażera z końcówką ....382AH i o dziwo waży tylko 712g Twoja od kierowcy 736g nie wiem czemu takie rozbieżności :kwasny::kwasny:.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo one sa rozne pod wzgledem budowy ze wzgledu na to ze wlasnie sie rozroznia lewa i prawa dla 1.8t bo silnik nie lezy idealnie w pionie . Jest ok, montuj i bedzie git. Popadasz juz troche w skrajnosc z tymi gramami :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie jakie polecacie nowe poduchy pod silnik?? Znalazłem niedaleko gościa, który rozbiera anglika 1.8T więc udałem się do niego na rozeznanie. Wyjął mi poduchy, auto nie spełna 200kkm i na obu jest różowawy nalot. Potrząsając w jednej minimalnie słychać chlupot, ale to naprawdę minimalnie, a w drugiej nie słychać w ogóle. Dochodzę do wniosku, że skoro poduszki mają już zabarwienia od płynu to i ich trwałość będzie słaba. Lepiej chyba założyć nowe...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Orientuje się ktoś czy jest jakaś znacząca różnica w poduszkach silnika prawa<>lewa oprócz gumowej osłony, wagi i oczywiście ceny??

W ASO prawa jest droższa około 100zł niż lewa, a np. Corteco w pierwszym lepszym sklepie też różnica niecałej stówki, ale już w drugą stronę lewa droższa od prawej. ;)

Jeżeli nie ma jakiegoś wielkiego znaczenia to po co przepłacać. ;) Ktoś posiada jakieś szczegółowe info??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś potrafi odpowiedzieć na pytanie jak w temacie bez pytania o przyczynę chęci podniesienia obrotów przy wyłączonej klimie w Bfb?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wymieniłem ostatnio u siebie na używane z b7 2,0 tfsi lewa dałem na prawą a prawą na lewa i jest ok jakoś nie widzę różnicy w budowie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chcesz podniesc obroty ? ta da rade tylko bez znaczenia czy klima czy nie

Dnia 14.01.2017 o 23:39, _zby napisał:

Czy ktoś potrafi odpowiedzieć na pytanie jak w temacie bez pytania o przyczynę chęci podniesienia obrotów przy wyłączonej klimie w Bfb?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak. Chciałbym żeby zawsze było 920rpm tak jak przy włączonej klimie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w adaptacjach na kanale 01 masz ustawianie wolnych obrotów-zakres wartości  od 123-do 128-jedna wartość+10 obrotów więcej 

do 920 nie dojdziesz tak po mojemu 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W adaptacjach na kanale 01 mam teraz wartość 128, przy włączonej klimie obroty zadane i aktualne to 920 a przy wyłączonej 720. Wpisując inną wartość niż 128 przycisk "test" mi się wyszarza i nie mogę nic zmieniać nawet na rozgrzanym silniku.

Nie wiem o co chodzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam tak samo jak kolega wyżej. Też chciałbym minimalnie podnieść obroty bo nieraz czuć na kierownicy lekkie drżenie, a jak puknę minimalnie gaz, to drżenie ustepuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tam wyżej zle napisałem tj. zakres regulacji jest od 123 do 133 a 128 to fabryczny nastaw czyli +- 5=50obr 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi obecnie na VCDS pokazuje 760 obrotów i drży mi silnik a mrowienie przechodzi na kierownice/fotel itp.. Klima obecnie mi nie działa więc nie wiem o ile by mi się podniosły przy załączaniu.  Jak rozumieć ten zakres regulacji - ,, zakres regulacji jest od 123 do 133 a 128 to fabryczny nastaw czyli +- 5=50obr  ''  ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zauważyłem że w B7 nie da się podnieść obrotów VCDSem :/ adaptacja nie chce przyjąć żadnych innych wartości niż 128, może trzeba jakiś login, ktoś coś wie? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 12.03.2017 o 00:57, wauzzzKK napisał:

Mi obecnie na VCDS pokazuje 760 obrotów i drży mi silnik a mrowienie przechodzi na kierownice/fotel itp.. Klima obecnie mi nie działa więc nie wiem o ile by mi się podniosły przy załączaniu.  Jak rozumieć ten zakres regulacji - ,, zakres regulacji jest od 123 do 133 a 128 to fabryczny nastaw czyli +- 5=50obr  ''  ?

zakres regulacji czyli 128(obr720 ) + 1 =129 (obr 730 ) czyli +1 to 10obr. więcej i odwrotnie 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

32 minuty temu, soul87 napisał:

Zauważyłem że w B7 nie da się podnieść obrotów VCDSem :/ adaptacja nie chce przyjąć żadnych innych wartości niż 128, może trzeba jakiś login, ktoś coś wie? 

trzeba się logować do ecu

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ktoś zna login ? :D znalazłem 12233 nie działa. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...