meidzer Opublikowano 26 Grudnia 2007 Opublikowano 26 Grudnia 2007 Powiedzcie jak moge sprawdzić czy cofa mi sie paliwo? Mam taki problem z odpalaniem, ze jak długo postoi to musze za dwa razy po 3-4 sekundy kręcić rozrusznikiem zeby zaskoczył i jak go zgasze powiedzmy po 30 sekundach pracy silnika, to odpala juz szybko (po 2-3 sekundowym kręceniu). Powiedzmy, że im dłużej postoi tym dłużej muszę kręcić żeby odpalił. Sprawdzałem vagiem też statyczny kąt wtrysku i ustawiony jest on u mnie na 74. Jaka w moim silniku powinna być prawidłowa wartość tego kąta?
Belding Opublikowano 26 Grudnia 2007 Opublikowano 26 Grudnia 2007 Powiedzcie jak moge sprawdzić czy cofa mi sie paliwo? Mam taki problem z odpalaniem, ze jak długo postoi to musze za dwa razy po 3-4 sekundy kręcić rozrusznikiem zeby zaskoczył i jak go zgasze powiedzmy po 30 sekundach pracy silnika, to odpala juz szybko (po 2-3 sekundowym kręceniu). Powiedzmy, że im dłużej postoi tym dłużej muszę kręcić żeby odpalił. Sprawdzałem vagiem też statyczny kąt wtrysku i ustawiony jest on u mnie na 74. Jaka w moim silniku powinna być prawidłowa wartość tego kąta? Mam kolego ten sam problem. A wyrzuca ci jeszcze jakieś błędy na Vagu??? U mnie kąt jest na 73.
meidzer Opublikowano 26 Grudnia 2007 Opublikowano 26 Grudnia 2007 Żadnych błędów nie ma. Sprawdzałem sam, a żeby to potwierdzić byłem u speca od elektronicznej diagnozy aut i tez błędu nie znalazł, a na dodatek powiedział ze kąt wtrysku jest ok (ale wydaje mi sie ze powinien być koło 54) i że dawka rozruchowa tez niby jest ok. Sam nie wiem co to może być z tym odpalaniem.
Pikuś Opublikowano 26 Grudnia 2007 Opublikowano 26 Grudnia 2007 w V-kach nie sprawdza sie kata wtrysku w grupie 000. Wystarczt poszukac troche na forum: Kąt początku wtrysku To zagadnienie, które spędza najczęściej sen z powiek właścicielom 2.5TDI V6 po wymianie rozrządu. Sprawdzenie kąta początku wtrysku dokonujemy w grupach: - 004; - 004BS. Audi AG zakłada, iż wzorcowy kąt to 2*ATDC [nachOT, zaGZP] na Late przy 100% wysterowaniu pompy VP44. Dopuszczalny zakres kąta to +/- 2*ATDC, co daje efektywnie zakres od 0* do 4* ATDC. Ustawienie to sprawdzamy w grupie 004BS przy temperaturze płynu chłodzącego powyżej 86*C.
luby1979 Opublikowano 27 Grudnia 2007 Opublikowano 27 Grudnia 2007 hej!!! bialy dym z wydechu na zimnym to norma...para wodna;) mi gorzej odpala na cieplym niz na zimnym.Na zimnym-dotyk...cieply-jakies 1 sek musze pokrecic...ale pozniej bez problemu-ogień)))
Belding Opublikowano 27 Grudnia 2007 Opublikowano 27 Grudnia 2007 Żadnych błędów nie ma. Sprawdzałem sam, a żeby to potwierdzić byłem u speca od elektronicznej diagnozy aut i tez błędu nie znalazł, a na dodatek powiedział ze kąt wtrysku jest ok (ale wydaje mi sie ze powinien być koło 54) i że dawka rozruchowa tez niby jest ok. Sam nie wiem co to może być z tym odpalaniem. U mnie wyrzuca Vag błąd czujnika wzniosu igły (G80) - znajduje sie on we wtryskiwaczu sterującym. Właśnie go zamówiłem i bede wymieniał - zobaczymy czy to to jest problemem. Po wizycie w warsztacie stwierdzono że to napewno wtrysk sterujący. Wymienimy zobaczymy. Ale moim skromnym zdaniem to raczej wina ustawień wtrysku. Chyba że ktoś miał podobne jaja z wtryskiem steryjącym???
ross Opublikowano 28 Grudnia 2007 Opublikowano 28 Grudnia 2007 Witam Mam taki sam problem z odpalaniem.I teraz moje pytanie czy ktoś z forum może mi sprawdzić VAG -iem samochód bo już nie wiem co mu jest podpinałem do do kompa u trzech gości i żadnych błędów nie pokazuje a VAG -a to nikt nie ma wymieniłem już pompę wtryskową świece,,zawór zwrotny,nowy filtr paliwa,rozrusznik i gość co robił mi pompę twierdzi że ustawił kąt wtrysku.A inni mechanicy mogą mi poszukać co mu jest ale nie ma pewności czy coś znajdą a zapłacić trzeba 200 zł.Może jest ktoś z okolic Bochni lub Krakowa ,Tarnowa kto mi to sprawdzi.Aha jeden gość może mi zmienić ustawienia pompy (mapę zmienić czy coś takiego) ale to jest takie obejście problemu a nie rozwiązanie.Dzięki za info. Pozdrawiam
damcio151 Opublikowano 28 Grudnia 2007 Opublikowano 28 Grudnia 2007 U mnie wyrzuca Vag błąd czujnika wzniosu igły (G80) - znajduje sie on we wtryskiwaczu sterującym. Właśnie go zamówiłem i bede wymieniał - zobaczymy czy to to jest problemem. Po wizycie w warsztacie stwierdzono że to napewno wtrysk sterujący. Wymienimy zobaczymy. Ale moim skromnym zdaniem to raczej wina ustawień wtrysku. Chyba że ktoś miał podobne jaja z wtryskiem steryjącym??? tzn. zamówiłeś cały wtrysk ?? Czasami zdarza się , że jest uwalony i silnik może szarpać na 3,4,5 biegu . Oczywiście ma też za zadanie podać aktualny kąt początku wtrysku i ECU dzięki jemu i sygnałowi z czujnika G28 ( czujnik obr. silnika) może go regulować Witam Mam taki sam problem z odpalaniem.I teraz moje pytanie czy ktoś z forum może mi sprawdzić VAG -iem samochód bo już nie wiem co mu jest podpinałem do do kompa u trzech gości i żadnych błędów nie pokazuje a VAG -a to nikt nie ma wymieniłem już pompę wtryskową świece,,zawór zwrotny,nowy filtr paliwa,rozrusznik i gość co robił mi pompę twierdzi że ustawił kąt wtrysku.A inni mechanicy mogą mi poszukać co mu jest ale nie ma pewności czy coś znajdą a zapłacić trzeba 200 zł.Może jest ktoś z okolic Bochni lub Krakowa ,Tarnowa kto mi to sprawdzi.Aha jeden gość może mi zmienić ustawienia pompy (mapę zmienić czy coś takiego) ale to jest takie obejście problemu a nie rozwiązanie.Dzięki za info. Pozdrawiam odezwij się do użytkownika TomTDI , jest z Wieliczki i dobrze zna się na vagu i interpretacji danych http://forum.vwgolf.pl/profile.php?mode=viewprofile&u=14105 niestety musisz się zalogować na forum golfa
Belding Opublikowano 29 Grudnia 2007 Opublikowano 29 Grudnia 2007 tzn. zamówiłeś cały wtrysk ?? Czasami zdarza się , że jest uwalony i silnik może szarpać na 3,4,5 biegu . Oczywiście ma też za zadanie podać aktualny kąt początku wtrysku i ECU dzięki jemu i sygnałowi z czujnika G28 ( czujnik obr. silnika) może go regulować TAK. dzisiaj przyszedł. Błąd który wyrzuca mi VAG mówi o czujniku zamontowanym we wtrysku sterującym nierozbieralnie, stąd konieczność wymiany całego. Autko mi nie szarpie, ładnie idzie w pełnym zakresie obrotów, tylko chyba pali ok. 1-1,5 litra za dużo. Wtrysk wymieniam bo VAG tak pokazuje, ale do konca nie jestem przekonany że problem z odpalaniem to wina wtrysku sterującego. raczej mam źle ustawiony wtrysk. Tak mi sie wydaje Ale może niech ktoś inny spojrzy na pomiary (próby statyczne) MB Gr 000: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4ad3732d657d47b8.html MB Gr 004: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2a92775f16969977.html BS Gr 004: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f58e0f8987c8b559.html HELP
SebMis Opublikowano 30 Grudnia 2007 Opublikowano 30 Grudnia 2007 dopóki nie będzie sprawnego wtryskiwacza sterującego to nie sprawdzisz kąta wtrysku
Belding Opublikowano 30 Grudnia 2007 Opublikowano 30 Grudnia 2007 dopóki nie będzie sprawnego wtryskiwacza sterującego to nie sprawdzisz kąta wtrysku W takim razie w przyszłym tygodniu go wymienię. zaraz po wymianie zrobie logi i wrzuce na forum.
wowo Opublikowano 4 Stycznia 2008 Opublikowano 4 Stycznia 2008 Moje AFB ma 1,6 - 1,8 ATDC przy 100,2% W basic settings Early 14,4 przy 28%. Dawka startowa 4,7mg/R. Pali ładnie od strzała. Co jednak mnie zastanawia jeszcze klika miesięcy temu kąt wtrysku w grupie 004 oscylował między 1,8 - 2,0 ATDC. Skąd ta różnica?
emilmuha Opublikowano 4 Stycznia 2008 Opublikowano 4 Stycznia 2008 ja mam tak ze po nocy kiedy odpalam samochod to lapie on od razu tyle ze sie trzesnie tak jakby nie chodzil na wszystki cylindry a chodzi na wszystkich. po 1-2 minutach uspokaja sie i pracuje rowno. czy tak powinno byc???
tutusik Opublikowano 5 Stycznia 2008 Opublikowano 5 Stycznia 2008 wogole nie moge przez ostatnie 2 dni odpalac samochodu. Nie wiem czy przez akumulator ze tak zimno jest czy przez wstryskiwacze. Podobno leje mi olej z pompy. Koles z warsztatu tak mowil; /
tutusik Opublikowano 6 Stycznia 2008 Opublikowano 6 Stycznia 2008 A jaki masz przebieg? kolo 260tys km
lexpar Opublikowano 6 Stycznia 2008 Opublikowano 6 Stycznia 2008 Może nie tak do końca. Trzeba sprawdzić na VAG-u. Tylko trzeba koniecznie go odpalić. A wcześniej jak było ciepło to dymił? Akumulator jest dobry, dobrze kręci? Paliwo lałeś na dobrej stacji? Przyczyn może być sporo. Dlatego koniecznie sprawdzić na VAG-u.
funkmasta Opublikowano 7 Stycznia 2008 Opublikowano 7 Stycznia 2008 U mnie był podobny problem. Przy temperaturze ok -15st C musiałem go kręcić ok 15 sekund aby odpalił. Przy temp do -10st C bez problemu. Tak wiec wybralem sie do znajomego mechanika, który stwierdził że 3 z 4 świeć żarowych są przepalone. HEHE. Najlepsze w tym w szystkim jest to że powiedział, ze muszę mieć naprawde dobry silnik (czyt. dobre sprężanie) skoro na jednej świecy żarowej odpala przy -15st C. Świece kupiłem dzis i jutro jade wymienić. Zobaczymy jak będzie.
spetsnaz Opublikowano 7 Stycznia 2008 Opublikowano 7 Stycznia 2008 i tyle płacisz sił mi brakuje jak ludzie są rozrzutni, za podłączenie do kompa 150 a sam kabel można mieć za 100 a za 50 SebMis chyba się skończy vagowanie z friko na spotach
Belding Opublikowano 8 Stycznia 2008 Opublikowano 8 Stycznia 2008 dopóki nie będzie sprawnego wtryskiwacza sterującego to nie sprawdzisz kąta wtrysku Witam!!! Właśnie wymieniłem wtryskiwacz sterujący i chyba jest lepiej, chociaż rano musze go pokręcić. Może mam coś z ustawieniami wtrysku. To logi po wymianie: Group A: '000 TIME STAMP 0 32 60 0 19 99 213 64 180 124 63 1,34 32 59 0 19 99 214 64 180 124 58 2,7 32 60 0 19 99 213 64 180 124 60 4,06 32 60 0 19 99 214 64 180 124 62 '004 Engine speed Spec, start Actual start Cold start valve 3800-4200 rpm 8-12 *BTDC 6-14 *BTDC /min °ATDC °ATDC % 742 2 2 69 742 2 2,2 68,3 742 2 2 68,6 742 2 1,8 69,4 004 BS: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4318bd09495ab2a3.html i co sądzicie o takiej korelacji wtrysków, przed wymianą wariowały mi we wszystkie strony od -3,5 do +3,5 a teraz: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/99b3fd6e51a04606.html Gdzie szukać przyczyny tego kiepskiego palenia autka???
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się