konik888 Opublikowano 7 Stycznia 2009 Opublikowano 7 Stycznia 2009 Witam wszystkich Mam pytanie: Co sie dzieje jeśli temperatura wody w ogóle sie nie podnosi, nawet po rozgrzaniu silnika ?? Podejrzewam że to właśnie czujnik padł ale nie jestem pewien. Możecie mi w tym pomóc ?? Z góry bardzo dziękuje
pskrok Opublikowano 16 Stycznia 2009 Opublikowano 16 Stycznia 2009 witam, Skoro mowa o termostacie oraz czujniku to może dodam swoją historie. U mnie temperatura wogole sie nie zmieniala i nieważne czy stałem w korku czy jechalem 140 autostradą zawsze na budziku mialem 60*C na klimatroniku to samo. Gdy podpinalem go do Vag'a wyskakiał nastepujacy błąd 16500 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Implausible Signal P0116 - 35-10 - - - Intermittent Podjechalem do mechanika i poradzil mi wymiane termostatu. Zaopatrzylem sie wiec w orginalny termostat w ASO (97zł -pewnie ktoś powie że przepłacilem, nie ważne) po wymianie wszystko wróciło do normy temperatura po 15 min trzyma 90*C a i grzanie w samochodzie poprawiło sie bardzo. Co do starego termostatu, to był już mocno skorodowany i wogóle sie nie zamykał. Jak ktoś sie zastanawia co wymienić czy czujnik czy termostat to ja radze zaczać od termostatu.
GRAF Opublikowano 16 Stycznia 2009 Opublikowano 16 Stycznia 2009 ja kupilem w ASO za 83zl oryginal + uszczelka,
michuNS Opublikowano 16 Stycznia 2009 Opublikowano 16 Stycznia 2009 pskrok dobrze prawisz , miałem to samo, po wymianie termostatu idealnie! a kanał 51 na climatroniku to jakas sciema..49 owszem ale 51 nie bardzo cokolwiek diagnozuje...
pskrok Opublikowano 17 Stycznia 2009 Opublikowano 17 Stycznia 2009 Co do kanałów na klimatroniku to nie wiem jak michuNS jak u Ciebie ale u mnie temperatura jest własnie na 51 (i po wymianie termo. trzyma równiutko 90*C) a na 49 mam "0" :/
michuNS Opublikowano 17 Stycznia 2009 Opublikowano 17 Stycznia 2009 zauważ, ze na climatroniku temperatura rosnie nawet bez odpalenia auta, więc nie jest to temp silnika, w nowszych wersjach owszem jest taka temp dostepna ale na kanale 49 a ja mam tak jak ty 90 na 51 kanale a na 49 0 . ( u mnie akurat termostat był walniety amimo ze na kanale 51 miałem ideał 90 stopni a wskazówka na desce gibała się pomiedzy 70-90 stopni)
Suli Opublikowano 17 Stycznia 2009 Opublikowano 17 Stycznia 2009 Panowie, było już o tym. Przed I-szym liftem temperaturę sprawdza się na 51 kanale. Po I-szym lifcie - na 49, a na 51 jest temperatura bloku silnika.
michuNS Opublikowano 17 Stycznia 2009 Opublikowano 17 Stycznia 2009 nie chodzi o to na którym kanale, tylko co na tym 51 kanale ( w autach przed liftem) jest wyswietlane. Czego to jest tak naprawde temperatura? skoro rosnie nawet na samym zapłonie bez odpalania auta? jezeli uwazacie ,ze to OT to sorry.
czaja77 Opublikowano 27 Stycznia 2009 Opublikowano 27 Stycznia 2009 witam i jak doszedł ktos co tak naprawde pokazuje kanał 51 ?bo u mnie tez rośnie zaraz po przekręceniu kluczyka.i dochodzi nawet do 104c termostat ori.nowy.
Suli Opublikowano 27 Stycznia 2009 Opublikowano 27 Stycznia 2009 nie chodzi o to na którym kanale, tylko co na tym 51 kanale ( w autach przed liftem) jest wyswietlane. Czego to jest tak naprawde temperatura? skoro rosnie nawet na samym zapłonie bez odpalania auta? jezeli uwazacie ,ze to OT to sorry. Napisałem przecież wyżej, że po I-szym lifcie jest to temperatura bloku silnika. Jak nie wierzysz sprawdź sam http://www.a4-klub.pl/smf/kody_klimatronica_ii-t4306.0.html;msg62925#msg62925 witam i jak doszedł ktos co tak naprawde pokazuje kanał 51 ?bo u mnie tez rośnie zaraz po przekręceniu kluczyka.i dochodzi nawet do 104c termostat ori.nowy. Jeśli rocznik, który podałeś jest w profilu jest poprawny i masz samochód przed liftem to na 51 masz temperaturę chłodzenia silnika To 104 st. C utrzymuje Ci się stale, czy tylko czasami w korku, po dłuższym upalaniu itp. :?: Bo jeśli stale to moim zdaniem trochę za wysoko i coś jest nie halo A co Ci pokazuje wskaźnik na blacie, Przekracza Ci czasem delikatnie 90 st?
czaja77 Opublikowano 28 Stycznia 2009 Opublikowano 28 Stycznia 2009 te 105 c pokazuje po nagrzaniu się.na desce caly czas 90 c.podaczas jazdy na klimatroniku jest ok 102.c
Suli Opublikowano 28 Stycznia 2009 Opublikowano 28 Stycznia 2009 Z tego co mi wiadomo licznik na blacie ma "tolerancję" +/- 5 st. C Ale fakt, 105 stopni "na co dzień" to trochę za dużo. Albo czujnik walnięty, albo... układ zapowietrzony
d4rk Opublikowano 14 Lutego 2009 Opublikowano 14 Lutego 2009 Witam, ja też jestem już po kilku problemach z termostatem. zaczęły mi się problemy że silnik sie nie dogrzewał, zazwyczaj temperatura 75 C czasami 80 C. i ostatnimi czasy potrafił się zblokować ze temperatura spadała do 60 C. Wiec wymieniłem termostat, kupiłem z zaufanym sklepie (znaczy miałem zaufanie do dzisiaj) termostat Verneta. I temperatura na klimatroniku 96 C. czasami wiecej lub mniej... Wiec myślałem że może sprzęgło wiskotyczne źle łapie i je wymieniłem. Te nowe wisko znacznie lepiej pracowało ale temperatura dalej się nie zmniejszyla, ciagle było 96 C i już tak w gorę nie skakało. W końcu siadłem na neta poczytałem o vernecie i od razu pojechałem do ASO kupiłem termostat 115zł z uszczelką wymieniłem na oryginał. Teraz mam temperature na postoju 93 C, podczas jazdy jest 92-93 czasami przy mocnym deptaniu spada do 90 Czy to jest prawidłowe zachowanie? Bo obawiam się żeby w lato nie było problemów.
Suli Opublikowano 14 Lutego 2009 Opublikowano 14 Lutego 2009 (...) Teraz mam temperature na postoju 93 C, podczas jazdy jest 92-93 czasami przy mocnym deptaniu spada do 90 Czy to jest prawidłowe zachowanie? Bo obawiam się żeby w lato nie było problemów. Mam dokładnie tak samo - na ori 92 -93 st. Tylko, że ja mam większy silnik
maniek598 Opublikowano 14 Lutego 2009 Opublikowano 14 Lutego 2009 u mnie po wymianie termosu 92-96 [br]Dopisany: 14 Luty 2009, 15:37_________________________________________________a apropo tych 105`C na codzien to nie możliwe bo by ci płyn wywalało zbiorniczkiem wyrównawczym . masz walnięty czujnik temp
michuNS Opublikowano 14 Lutego 2009 Opublikowano 14 Lutego 2009 a apropo tych 105`C na codzien to nie możliwe bo by ci płyn wywalało zbiorniczkiem wyrównawczym . masz walnięty czujnik temp ..mozliwe ,możliwe ma zapowietrzony układ, z tąd wysoka temperatura i wywalanie wody zbiorniczkiem
swierszcz30 Opublikowano 14 Lutego 2009 Opublikowano 14 Lutego 2009 Witam was . Ja też niedawno wymieniłem termostat na ori i jestem trochę zdziwiony niby nic się nie dzieje ale na 49 podczas jazdy temperatura pokazuje mi 96/97 stopni na 51 kanale 90 też się zastanawiam czy to jest ok czy latem nie będę miał problemów
czaja77 Opublikowano 14 Lutego 2009 Opublikowano 14 Lutego 2009 witam apropo tych 105 c ja mam 106c i termostat ori odpowietrzane z 10 razy uklad chlodzenia. i co mam z tym zrobic????
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się