Roob3 0 Opublikowano 14 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2014 Zastanawiam się własnie jak kolega wyżej, czy nie lepiej kupić nowy i go zamontować, niż malować stare. Chociaż cena nowego błotnika jest tańsza niż malowanie, co daje sporo do myślenia... czy ta taniocha nie będzie w późniejszym czasie droższa. Nie orientuje się w cenie takiego błotnika faktycznie krąży ok. 400 zł ?? Czy to jakiś chwyt ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edekxp 16 Opublikowano 15 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2014 Ja jednak wolałem pomalować.Te zamienniki pewnie widziały ocynk jak konserwy.Chyba że ktoś już ma dziury w swoich to warto się zastanowić. U mnie nie było tragedii po odkręceniu błotników.Trochę rudej od środka rantu oraz na dole przy zderzaku. Błotniki pomalowane i założone. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yarosyaros 1 Opublikowano 15 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2014 Ja też jest własnie po małej blacharce, dwa błotniki nowe zamienniki, malowanie 4 elementów wraz z błotnikami 1900zł w ASO Danelczyk. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jarek882 2 Opublikowano 11 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2014 U mnie na nadkolach tez wychodzi i jest to od odprysków jak i zjebanej gąbki która siedzi za nadkolem dzisiaj patrząc na drzwi kierowcy a raczej przyglądając się zobaczyłem takie odpryski chyba od kamieni bo widać że coś się wbiło. Auto nie bite nawet nie zarysowane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tekilus 1 Opublikowano 26 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2014 u mnie też wychodzi po obu stronach, narazie leczę zaprawkami ale to nie wiele daje, no cóż witam w klubie:thumbdown: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HiRide 8 Opublikowano 27 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2014 Panowie wiadomo ,ze teraz Audi nie sa juz tak dobre jak kiedys. 10 letnie a4 rdzewieje i jest to wkurzajace ale co maja powiedziec wlasciciele np rocznych niebitych a4 ktore juz rdzewieja w roznych miejscach ?:facepalm::facepalm: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiko79 3 Opublikowano 27 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2014 jeszcze b6 z początku prodkcji to blachy miało jako takie, ale kosztem wnętrza, które jest bardzo podatne za zniszczenie. Później poprawili wnętrze, które stało się bardzo trwałe ale kosztem blach. Ja mieszczę się w tej pierwszej grupie...auto ma 12 lat, rdzy ani śladu, ale za to wnętrze już się trochę zniszczyło - zwłaszcza te gumowane przyciski. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo 20 Opublikowano 30 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2014 Witam, tak jak spora czesc posiadaczy B6 mam problemy z rdza na przednich błotnikach... nie wiem dlaczego ale lewy błotnik rdzewieje na potenge a prawy jak nowy ...... oba miały ori lakier, prawy ma nawet wgniotke na rancie a rdzy ani sladu. Ponad 2 lata temu malowałem cały lewy błotnik ponieważ rdza wyszła z rantu na błotnik a że jestem troche pasjonatem motoryzacyjnym stwierdziłem ze im szybciej to zrobie tym lepiej. Po roku od naprawy pokazał sie purchel na lakierze w tym samym miejscu, oddałem auto do goscia który to robił na reklamacje. Pomalował jeszcze raz i powiedział ze teraz nie ma prawa rdzewieć. Mineło 1.5 roku i temat sie powtarza Znalazłem na allegro aukcje na której gosc sprzedaje fabrycznie nowy błotnik w podkładzie, co o tym myslicie ???? warto czy lepiej szukać ori w idealnym stanie, co jest naprawde skomplikowane (dzwoniłem do paru szrotów i kazdy mówi "super stan mozna zakładać bez malowania, lecz rant bedzie pan musiał zabezpieczyć" jesli handlarz mówi że rdza jest tylko na rancie to jest zgnity cały:kwasny: ) AUDI A4 B6 01-04 - CZĘŚCI - BŁOTNIK PRZEDNI LEWY (4372976870) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kdawid 29 Opublikowano 30 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2014 Witam, tak jak spora czesc posiadaczy B6 mam problemy z rdza na przednich błotnikach... nie wiem dlaczego ale lewy błotnik rdzewieje na potenge a prawy jak nowy ...... oba miały ori lakier, prawy ma nawet wgniotke na rancie a rdzy ani sladu. Ponad 2 lata temu malowałem cały lewy błotnik ponieważ rdza wyszła z rantu na błotnik a że jestem troche pasjonatem motoryzacyjnym stwierdziłem ze im szybciej to zrobie tym lepiej. Po roku od naprawy pokazał sie purchel na lakierze w tym samym miejscu, oddałem auto do goscia który to robił na reklamacje. Pomalował jeszcze raz i powiedział ze teraz nie ma prawa rdzewieć. Mineło 1.5 roku i temat sie powtarza Znalazłem na allegro aukcje na której gosc sprzedaje fabrycznie nowy błotnik w podkładzie, co o tym myslicie ???? warto czy lepiej szukać ori w idealnym stanie, co jest naprawde skomplikowane (dzwoniłem do paru szrotów i kazdy mówi "super stan mozna zakładać bez malowania, lecz rant bedzie pan musiał zabezpieczyć" jesli handlarz mówi że rdza jest tylko na rancie to jest zgnity cały:kwasny: ) AUDI A4 B6 01-04 - CZĘŚCI - BŁOTNIK PRZEDNI LEWY (4372976870) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Lepiej szukać oryginału w dobrym stanie. To na tej aukcji będzie ciężko spasować do samochodu do tego blacha bardzo cienka i łatwa do wgniecenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo 20 Opublikowano 30 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2014 więc zostaje kupić cos zdrowego wypiaskować i oddac do porządnego lakiernika których niestety jak na lekarstwo .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HiRide 8 Opublikowano 1 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2014 więc zostaje kupić cos zdrowego wypiaskować i oddac do porządnego lakiernika których niestety jak na lekarstwo .... i tak bedzie rdzewie po tym zabiegu ..wiem to sam po sobie Blotnik byl zabezpieczany roznymi metodami i tak po jakims czasie(do roku) pojawiala sie rdza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marynarz____ 7 Opublikowano 1 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2014 przerabiam to u siebie, co roku zeskrobuję rdzę, zabezpieczam i tak po roku na rantach błotników jest rudy nalot. Na Szczęście zdjąłem ostatnio nadkola i od środka ranty są zdrowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo 20 Opublikowano 1 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2014 u mnie wychodzi cały czas na błotnik i jest purchel wielkości paznokcia... rant w miejscu gdzie jest troszkę szerszy przerdzewiał tak ze ma dziurkę .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nitroo 21 Opublikowano 7 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2014 Testował ktoś tego sprzedawcę? BŁOTNIK AUDI A4 B6 00-04 LY5K GRANATOWY LY 5K TUV (4351402807) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Ma błotniki w kolorze już, a u mnie jest spory pęcherz i zrobienie go wyniesie mnie 450 zł, o ile element da się jeszcze naprawić, bo tylko szpachla wchodzi w grę, a jak wiadomo - prędzej, czy później pęknie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo 20 Opublikowano 7 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2014 Według mnie jest to stary błotnik który został polakierowany..... Cena jest zbyt mała żeby było to porządne .... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danio8001 0 Opublikowano 22 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2014 ja odziwo mam tak samo od strony kierowcy i tylko z lewej ale przyglądałem się innym autom i też w tym samym miejscu miały i nie wiedziałem czemu tak się dzieje dziś zobaczę czy też umnie nie ma tych styropianów dzięki kolego za podpowiedz:thumbup1: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marc1n 1 Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2014 ranty na przednich błotnikach są piaskowane i obijane przy mniejszym et 20-30 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Away 1 Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Co prawda to A6, ale film wyraźnie pokazuję, co mogą spowodować te gąbeczko-styropiany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
micha3l 0 Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Te gąbkowe wkładki są wkładane tylko z przodu? U mnie śladów rdzy brak, jest tylko kilka odprysków po kamieniach , trzeba się tym szybko zająć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Away 1 Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Tak, tylko z przodu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się