Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Rdza na przednich błotnikach w A4 B6. Wybrać zamiennik czy oryginał?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Raz na ruski rok można... ale kupić coś na już to raczej trudna sprawa.

Czego szukasz?
Opublikowano

Kupiłbym na zapas lewy błotnik. Mój miał kiedyś przygodę, został zrobiony, ale pewnie przyjdzie na niego czas.

Opublikowano

Lewe, niewiedziec dlaczego, są definicytowe... Sam też nie mogłem znaleźć ale na szczęście kolega kiko79 poratowal mnie linkiem. Z prawymi nie byłoby problemu. Może warto zapytać bezpośrednio u sprzedawców czy są wstanie ściągnąć "na zamówienie"...

Wysłany z telefonu przy użyciu taptalka

Opublikowano

są deficytowe bo blacharze biorą nowe oryginały z małymi uszkodzeniami w hurtowych ilościach i montują klientom jako pełnowartościowe za 300% ich wartości. Był po 300 jest za 900, to i tak taniej za część niż z ASO a spasowanie idealne. Sam sprzedawca mi powiedział.

Opublikowano

Witam,

W końcu zebrałem się w sobie i poprosiłem lakiernika o wycenę naprawy nadkoli. Zaśpiewał mi 400 zł. netto za element.

Tak wygląda sytuacja z przednim:

2ac88dk5.jpg 8a5f42q7.jpg

Tak wygląda tył:

6chauz8v.jpg

Łącznie mam 800 zł. netto co daje 984 zł. brutto za dwa elementy.

Orientuje się ktoś w stawkach za takie naprawy? Nie ukrywam, że obstawiałem 300-400 zł. ale brutto.

Opublikowano

jakoś tanio. chyba że malowanie bez cieniowania drzwi. No weź pod uwagę, że przy takich bąblach byle jaka naprawa nie załatwi sprawy i będziesz miał to samo po 2 sezonach. Niestety. Może lepiej zacisnąć pasa i poszukać oryginalnej używki bez rdzy. Nie musisz obu robić w jednym roku. Raz jedną stronę, raz drugą i masz spokój na lata. No chyba że auto idzie na sprzedaż to rób po kosztach i nie martw się że zaraz będzie to samo.

Opublikowano

Czyli to nie jest jeszcze drogo, dobrze wiedzieć. Auto nie idzie na sprzedaż. Opcja chyba nie przewiduje cieniowania drzwi. Mam fragment maila od blacharza:

"Natomiast co do korozji to jest ona już na części wewn i zewn. błotnika i zapewne jak w większości przypadków po usunięciu korozji i dokładnym oczyszczeniu blachy nie wiele jej zostanie, koszt lakierowania elementu u nas to 400 pln netto bez przejścia na sąsiedni element , na lakier oczywiście udzielamy gwarancji natomiast same ranty będą w słabym stanie i może wychodzić rdza...., my ze swojej strony zabezpieczamy podkładami antykorozyjnymi jak tylko możemy dokładnie, ale stali niestety słabej jakości lakierowaniem nie przywrócimy do stanu pierwotnego, a w skrajnych i dość częstych przypadkach po samym czyszczeniu pojawiają się już dziurki...".

Może faktycznie poszukam używki, chcę ogarnąć temat w miarę szybko.

Opublikowano

blacharz jest uczciwy, bo daje ci do zrozumienia że on zrobi to co mu zlecisz, ale nie dziw się że zaraz będziesz miał dziurę. Mi po zeszlifowaniu bąbli okazało się że mam dziurkę i blacharz odradził bawienie się z tym błotnikiem. Doradził nowy zamiennik. Znalazłem jednak idealny wręcz oryginał używany i jest super.

Opublikowano

Przeczytam cały wątek i będę szukał. Chcę to zrobić raz a dobrze a nie wracać do tematu co jakiś czas... dzięki za wskazówki.

Opublikowano (edytowane)

Malowanie takie jak opisujesz daje 2-3 lata spokoju, jesli z piaskowanie i użyciem naprawde dobrych materiałów ok 5 lat tyle ze cena za element wyjdzie ok 700zł. Blotniki przednie nie są aż takie straszne i mozna pokusić sie tylko o malowanie rantów i będziesz miał jakies 1,5 roku.

Edytowane przez lukaszooo
Opublikowano

Mój lakiernik wziął młotek pierd***l w rant... wpadł do środka i stwierdził, że nie ma sensu tego robić bo wrócę max za 2 lata. Więc go posłuchalem .

Wysłany z telefonu przy użyciu taptalka

Opublikowano (edytowane)

Blotniki przednie nie są aż takie straszne i mozna pokusić sie tylko o malowanie rantów i będziesz miał jakies 1,5 roku.

Może na zdjęciach tego nie widać ale sprawa rozchodzi się o jeden błotnik przedni a dokładnie prawy.

Bull kupiłeś używkę? Jak z pasowaniem i odcieniem?

Mówisz i masz:

http://allegro.pl/audi-a4-b6-blotnik-przod-nowy-oryginal-uszk-i6285297381.html

ja swój prawy przód brałem od sprzedawcy Tomek5020. Jak powiedział, że oryginał bez rdzy to faktycznie tak było. Błotnik cechowany na ślizgu, bierze z jakiejś demontowni w Niemczech.

Jeszcze tu poszukam.

Edytowane przez windus
Opublikowano

Windus.

Kupiłem ori do malowania z dwiema wgniotkami transportowymi do wyklepania. Cena: 130 +kw .

Wysłany z telefonu przy użyciu taptalka

Opublikowano

A ile wyniosło Cię malowanie?

Opublikowano

Za sam błotnik ciężko powiedzieć, bo "przy okazji" robiłem jeszcze inne rzeczy... i 1.5k pękło, ale min 350 za samo malowanie jednego elementu musisz liczyć.

Wysłany z telefonu przy użyciu taptalka

Opublikowano

Czyli nie jest źle. Poszukam czegoś. Dzięki.

Opublikowano

Panowie czy 300 pln za polerkę całego samochodu to dużo czy mało? Oddałem samochód do lakiernika na wymianę błotników i chciałem żeby przy okazji zrobił polerkę to krzyknął mi taką cenę.

Opublikowano

Panowie czy 300 pln za polerkę całego samochodu to dużo czy mało? Oddałem samochód do lakiernika na wymianę błotników i chciałem żeby przy okazji zrobił polerkę to krzyknął mi taką cenę.

Daruj sobie polerkę za 300zł bo narobi Ci tylko bałaganu na lakierze. Porządna korekta lakieru 2-3 etapowa to koszt znacznie wyższy niż podana przez lakiermistrza cena.

Opublikowano (edytowane)

Miał ktoś może do czynienia z błotnikami występującymi na liście w linku?? Najbardziej interesuje mnie marka DIEDERICH. Cena dość wysoka więc jakość powinna być dobra.

http://www.czesciauto24.pl/oen/8e0821105b


Z tego sklepu jednak nie dało się zamówić, za duży gabaryt - wysyłka jest z Niemiec chyba.

Kupiłem u tych Państwa:

http://auto-fix.pl/

Mają aukcje również na allegro ale tam mają wystawione jedynie najtańsze błotniki. Zadzwoniłem do nich i mają w ofercie 3 wersje. Dwie najtańsze to Tajwan - 120 bez ocynku a ciut droższy z ocynkiem. Trzecia opcja to błotnik Hiszpańskiej firmy Oran w pełnym ocynku i taki też zakupiłem. Cena 180 plus przesyłka. Gościu mówił że ludzie na niego nie narzekają, dobre spasowanie i porządna grubość blachy. Przyjdzie to wkleję zdjęcia, może inni też się zdecydują. Powiedzmy że jestem królikiem doświadczalnym ;)

Edytowane przez gacekx1
Opublikowano (edytowane)

kolego tez mam do wymiany dwa blotniki pochwal sie jak przyjda te blotniki pow jak z pasowaniem i tym pelnym ocynkiem

Edytowane przez adik1983

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...