Tomo1205 Opublikowano 10 Lutego 2015 Opublikowano 10 Lutego 2015 Panowie czy ktoś z Was kupował może te błotniki ? http://olx.pl/i2/oferta/blotnik-blotniki-audi-a4-b6-01-04r-nowy-nowe-germany-ocynkowane-CID5-ID7yfLH.html#:ad2d7cd0c6 Interesuje mnie ich wykonanie bo niestety moje Audi też rdza zaatakowała. Może jest to jakaś alternatywa dla używek, typowych tajwańskich wyrobów lub oryginałów z Aso za 1040 złotych sztuka
turzol Opublikowano 10 Lutego 2015 Opublikowano 10 Lutego 2015 Panowie czy ktoś z Was kupował może te błotniki ? http://olx.pl/i2/oferta/blotnik-blotniki-audi-a4-b6-01-04r-nowy-nowe-germany-ocynkowane-CID5-ID7yfLH.html#:ad2d7cd0c6 Interesuje mnie ich wykonanie bo niestety moje Audi też rdza zaatakowała. Może jest to jakaś alternatywa dla używek, typowych tajwańskich wyrobów lub oryginałów z Aso za 1040 złotych sztuka Szukaj zdrowych oryginałów a znajdziesz. Trzeba cierpliwości i to dużo. Mnie się udało kupić zdrowiutkie oryginały po 300zł/szt. Dodam, że szukałem prawie pół roku a przez moje ręce przewinęło się kilkanaście błotników , niestety wszystkie odesłałem bo każdy miał jakieś mankamenty, a w większości były już ogniska rudej. Co do zamienników - kolega pracuje w największym HUBie Intercarsu i dał mi na przymiarki chyba 5 albo 6 zamienników, od najtańszych do najdroższych. Pojechałem z tym do blacharza i teraz najciekawsze - żaden nie pokrywał się otworami do fabrycznych otworów fartucha Żeby zamontować taki zamiennik trzeba zatem rozwiercać górne otwory bo są w innych miejscach. Poza tym jakość tej blachy pozostawiała wiele do życzenia, cienkie to jak papier.
Tomo1205 Opublikowano 10 Lutego 2015 Opublikowano 10 Lutego 2015 Dzieki za info to rozwiało moje wątpliwości - pozostaje mi szukac oryginałów
Sebastianb6 Opublikowano 13 Lutego 2015 Opublikowano 13 Lutego 2015 U mnie taka sama sytuacja,obydwa błotniki w miejscach gdzie były gąbki. Wyglądało niepozornie,po sprawdzeniu i przy wyciąganiu okazalo się że przerdzewiało i pojawiła się dziurka Gąbek juz brak ale i błotniki out.W q7 widziałem że ranty od wewnątrz były pokryte czymś w rodzaju tego baranka do powozi.Może to zabezpeczy nowe błotniki i ich ranty przed korozją.
samekgsx550 Opublikowano 13 Lutego 2015 Opublikowano 13 Lutego 2015 Prawda jest taka że dobrego ocynku nie ruszy gąbka itp. Teraz auta się maluje cynkiem. Kiedyś zanurzało się całe nadwozie, elementy.
Tomo1205 Opublikowano 15 Lutego 2015 Opublikowano 15 Lutego 2015 Gdyby w aso taki błotnik kosztowal z 600 za sztukę to czuję że schodziły by jak ciepłe bułki ale 1040 zł to przesada
Sebastianb6 Opublikowano 16 Lutego 2015 Opublikowano 16 Lutego 2015 Ok a co myślcie z tym barankiem od wewnątrz ?Czy szkoda zachodu ?
lukaszooo Opublikowano 16 Lutego 2015 Opublikowano 16 Lutego 2015 jesli sa zaczątki rdzy to jesli tego porządnie nie wyczyscisz to choćbyś pokrył to tytanem to rdza wyjdzie.
Sebastianb6 Opublikowano 17 Lutego 2015 Opublikowano 17 Lutego 2015 Już nowe błotniki mam,nie mówię o starych pordzewiałych.To było by nielogiczne
lukaszooo Opublikowano 17 Lutego 2015 Opublikowano 17 Lutego 2015 Barankiem kryje sie podwozie ze względu na odporność na uszkodzenia mechaniczne np. od kamieni które powodują odpryski i początku rdzy. Wew część błotnika ochrania nadkole wiec baranek jest zbędny.
misiek95 Opublikowano 17 Lutego 2015 Opublikowano 17 Lutego 2015 baranek ma sens na rantach, tam gdzie właśnie kamienie obijają powierzchnie... powiem wam panowie, że to wygląda na bardzo poważną wadę konstrukcyjną samochodu a myślałem że mini parchy ma moim b5 to problem
Tomo1205 Opublikowano 17 Lutego 2015 Opublikowano 17 Lutego 2015 Dla mnie to nie do przyjęcia przed kupnem koledzy radzili kup audi ocynkowane nie rdzewieją, a tu parchy na błotnikach po zimie gorsze niż na nie jednym starym nisko budżetowym aucie
Kshyhu87 Opublikowano 17 Lutego 2015 Opublikowano 17 Lutego 2015 Też tak myślałem ale po zimie 2 przednie błotniki do wymiany :-/
Tomo1205 Opublikowano 17 Lutego 2015 Opublikowano 17 Lutego 2015 Dokładnie u mnie też dwa krew mnie zalewa jak o tym myślę, 3 miesiące temu źadnych parchów na nich nie było
Tomo1205 Opublikowano 18 Lutego 2015 Opublikowano 18 Lutego 2015 No przez trzy miesiące nie ten proces kwitł latami od wewnątrz błotnika, chodzi mi oto , że od trzech miesięcy u mnie ruda postanowiła ujrzeć światło dzienne
lukaszooo Opublikowano 18 Lutego 2015 Opublikowano 18 Lutego 2015 Jesli rdza nie wyszła jeszcze zbytnio na błotnik to jeszcze nic straconego, zrobienie przejscia na załamaniu rant/błotnik jest bardzo proste do wykonania. Jesli nie ma jeszcze wżerów to mozna to pomalować nawet samemu, jesli są już malutkie dołeczki to ja stosuje piaskarkę modelarską i czyszcze do żywego. Po takim zabiegu przynajmniej 3 lata spokoju.
Tomo1205 Opublikowano 18 Lutego 2015 Opublikowano 18 Lutego 2015 U mnie to wygląda tak I zastanawiam się czy oddać to do reanimowania czy szukać innych błotników
edekxp Opublikowano 18 Lutego 2015 Opublikowano 18 Lutego 2015 Odkręcić błotnik i go wypiaskować, potem polakierować
lukaszooo Opublikowano 18 Lutego 2015 Opublikowano 18 Lutego 2015 Jesli malować to tylko u prawdziwych fachowców którzy zdejmą błotnik i go wypiaskują, jesli tego nie zrobią tylko przytrą maszynką od zew max 3 lata i bedzie to samo. Tyle ze za taką usługe trzeba płacić przynajmniej 500zł za element. Jesli znajdziesz błotnik w ładnym stanie i pod kolor nie zastanawiał bym sie nawet minuty.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się