robaq Opublikowano 15 Czerwca 2013 Opublikowano 15 Czerwca 2013 Witam, Postanowiłem zaślepić EGR, kupiłem blaszki na aukcji "Zestaw zaślepek EGR TDI VW AUDI " założyłem, było by wszystko ok ale jest problem wywala mi błąd 1 Fault Found: 19586 - EGR System Regulation Range Exceeded P3130 - 35-10 - - - Intermittent Da się coś z tym zrobić?
robaq Opublikowano 15 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 15 Czerwca 2013 Ok, ale jak to zrobić, może ktoś podpowiedzieć. Vaga mam.
Wujek-West28 Opublikowano 16 Czerwca 2013 Opublikowano 16 Czerwca 2013 Kolego jak bys to opanował to chętnie bym sie uśmiechną do ciebie bo też jeżdżę z tym błędem
A4_Dominik_WAW Opublikowano 16 Czerwca 2013 Opublikowano 16 Czerwca 2013 Możecie spróbować: wybieramy 1-engine 11 login i tu wpisujemy zaleznie od silnika 12233 dla 1,9tdi 10 adaptacja W adaptacji możemy zmienić 3- wspolczynnik wypelniania EGR (podajac graniczne wartosci mozna go wylaczyc calkowicie)
raffik Opublikowano 17 Czerwca 2013 Opublikowano 17 Czerwca 2013 Zapytaj w dziale DIAGNOSTYKA, tam z pewnością koledzy Tobie powiedzą co i jak... Pozdrawiam!
cougarr2 Opublikowano 29 Czerwca 2013 Opublikowano 29 Czerwca 2013 Możecie spróbować:wybieramy 1-engine 11 login i tu wpisujemy zaleznie od silnika 12233 dla 1,9tdi 10 adaptacja W adaptacji możemy zmienić 3- wspolczynnik wypelniania EGR (podajac graniczne wartosci mozna go wylaczyc calkowicie) sprawdzał ktoś ten myk ?
mycha1236 Opublikowano 29 Czerwca 2013 Opublikowano 29 Czerwca 2013 Tez zakupiłem ten zestaw blaszek 4mm i 1,5 mm i moje pytanie do was czy dodatkowo na te blaszki montować rurkę jako docisk tych blaszek ?
Marynarz____ Opublikowano 16 Sierpnia 2013 Opublikowano 16 Sierpnia 2013 Hmm, patrząc po zdjęciach kolegów z forum to często ta rurka jest zdejmowana. Myślę tylko co zrobić z blaszką przy EGR ona ma 1,5 mm grubości a ta blaszka od rurki była nieco grubsza i czy śruby teraz dobrze docisną tą 1,5 mm??
done Opublikowano 16 Sierpnia 2013 Opublikowano 16 Sierpnia 2013 Hmm, patrząc po zdjęciach kolegów z forum to często ta rurka jest zdejmowana. Myślę tylko co zrobić z blaszką przy EGR ona ma 1,5 mm grubości a ta blaszka od rurki była nieco grubsza i czy śruby teraz dobrze docisną tą 1,5 mm?? Bez problemu śruby dociskają tą blaszkę. Akurat z tej strony nie ma to większego znaczenia przecież równocześnie odpinasz sterowanie, więc Egr nie podnosi "bolca" który siedzi nad tą blaszką. Klapa gasząca działa niezależnie
raffik Opublikowano 17 Sierpnia 2013 Opublikowano 17 Sierpnia 2013 W AWX nie trzeba nic kombinować i blaszek zakładać. Wystarczy tylko ściągnąć z grzybka ten górny wężyk i go zaślepić a w tedy PANU EGR-owi DZIĘKUJEMY )) Pozdrawiam!
mycha1236 Opublikowano 17 Sierpnia 2013 Opublikowano 17 Sierpnia 2013 jeżeli nie zaślepisz z kolektora będzie dalej walił dym do rurki nazbiera ci się tam nagaru kiedyś się zwali i nie wiem jak turbo zareaguje , lepiej zaślepić i mieć z głowy
POWER-KRIS Opublikowano 17 Sierpnia 2013 Opublikowano 17 Sierpnia 2013 Dokładnie. A poza tym pod ciśnieniem spaliny i tak bez blaszki dostaja się do kolektora. Sony Xperia E dual Tapatalk 4
elmer80 Opublikowano 17 Sierpnia 2013 Opublikowano 17 Sierpnia 2013 Dokładnie. A poza tym pod ciśnieniem spaliny i tak bez blaszki dostaja się do kolektora. Sony Xperia E dual Tapatalk 4 Skąd takie pomysły? Spróbuj wcisnąć grzybek to zobaczysz jak mocno jest dociśnięty... wysłane z Commodore 64
mycha1236 Opublikowano 17 Sierpnia 2013 Opublikowano 17 Sierpnia 2013 W nowym egr może i mocno trzyma - ale raczej nikt nie kupuje nowego egr i go zaślepia ja w swoim dam rade wcisnąć ten stożek może nie jest super lekko ale się da ciśnienie tez raczej jest nie małe i pewno podniosło by ten stożek. Btw. po czyszczeniu egr jeździłem z odłączonym wężykiem do czasu kiedy nie zamówiłem blaszek ok. 2 tyg , widoczny był już lekki osad wiec może nie mocno ale dmucha do egr
Pretor Opublikowano 23 Sierpnia 2013 Opublikowano 23 Sierpnia 2013 Gdzie miałeś ten osad? Wewnątrz EGRa czy przed nim? Ja mam wyłączony programowo od roku i jakieś dwa miesiące temu przy okazji go sprawdziłem. Na zewnątrz zaworu jest zapalony sądzą ale do środka nic się nie dostaje. Zawór EGR posiada bardzo mocną sprężynę i nie ma możliwości by ciśnienie spalin go podniosło. Poza tym przy działającym EGRze podczas gwałtownego przyśpieszenia zawór jest zamknięty i jakoś spaliny nie są w stanie się przez niego przedostać. Wysłane z mojego MT27i
zrywka Opublikowano 21 Września 2013 Opublikowano 21 Września 2013 Możecie spróbować:wybieramy 1-engine 11 login i tu wpisujemy zaleznie od silnika 12233 dla 1,9tdi 10 adaptacja W adaptacji możemy zmienić 3- wspolczynnik wypelniania EGR (podajac graniczne wartosci mozna go wylaczyc calkowicie) Mój szwagier kupił auto od kolegi Wujek-West28, w którym wyskakiwał ten błąd po zaślepieniu EGR`a. Próbowałem tak jak pisałeś Vagiem zmienić te wartości w grupie 03 byl ustawiona wartość 32768. Najpierw skasowałem błąd a potem ustawiłęm wartość 33682 (bo rozumiem że o tę wartość chodziło-ale nie wiem jaka jest graniczna). Kolego możesz podpowiedzieć co i jak żeby wyłączyć EGR`a.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się