bongod Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Hmmm a kąta wyciąć lepiej czy wymienić?? Nie planuje już mocy zwiększać może n75 być trafiony??a przeplywke może przeczy scic nie??a i mam pytanie to normalne że oleju jest trochę w rurce od kolektora do tego zaworka co wymieniłem? ---------- Post dopisany 05-08-2013 at 20:32 ---------- Poprzedni post napisany 31-07-2013 at 12:55 ---------- Wyczyscilem przeplywke co zniwelowalo jakby skakanie na początku dwójki i może trochę szybciej się turbo wkreca jutro jak dobrze pójdzie wrócę do ori sortu u rogalottiego i znów logi jeszcze trochę i silnik mi wyskoczy od tych max obrotów . Naprawdę trzeba do odcinki katowac??
gregor10 Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Opublikowano 6 Sierpnia 2013 trzeba , nic mu nie będzie o ile masz olej pokroju 5w40 i nie podróbka.
bongod Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Dokładnie 5 w 40 motul z forum ---------- Post dopisany 08-08-2013 at 06:02 ---------- Poprzedni post napisany 07-08-2013 at 08:36 ---------- Powrót do serii udany . Program który był dawał tylko 10 Nm i 5 KM . Mozna było na tyk bezpiecznie jeździć tylko po co . Teraz logi potem szukanie niedociągnięć i nowy programik najprawdopodobniej jakieś 180 i 290 wiadomo czego
bongod Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Jeszcze nie brakuje mi czasu na to wszystko może jutro dam rade to wkleje od razu ale ztego co ludzie piszą w poprzednich postach to za późno turbo wstaje więc nie wiem czy logi będą dla ciebie miarodajne
gregor10 Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Opublikowano 8 Sierpnia 2013 logi zawsze są miarodajne wrzucaj śmiało to ocenimy czy jest gitarka czy może trzeba coś podreperować
bongod Opublikowano 27 Listopada 2013 Autor Opublikowano 27 Listopada 2013 Hehe ale się mi schodzi z tymi logami może program lada moment ogarne to wkleje
gregor10 Opublikowano 27 Listopada 2013 Opublikowano 27 Listopada 2013 tamtem program to był dobry kibel , ciekawe kto to robił
bongod Opublikowano 27 Listopada 2013 Autor Opublikowano 27 Listopada 2013 Auto birrer w szwajcarii ale dziwne że ktoś program zrobił tylko na 10 Nm i 5kM
gregor10 Opublikowano 27 Listopada 2013 Opublikowano 27 Listopada 2013 patrząć w logi to i tak duży przyrost był
bongod Opublikowano 6 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 6 Stycznia 2014 Witam to znów ja Ze względu na to że w czwartek robie program a jutro lub pojutrze ostatnie logi naszło mnie na majsterkowanie .Zaślepiłem grubą rure co idzie na przepływke kolankiem od zlewu a zamiast odmy wsadziłem na opasce wentyl od roweru z kawałkiem dętki żeby wentyl złapała opaska:). Ze względu że nie mam kompresora zrobiłem to na stacji benzynowej gdzie takowy był i puściłem ciśnienie . Jedyne co znalazłem to małe syczenie na jednym z krućców ezektora i na takiej plastikowej rurce co wchodzi w przegrode silnika w taka gume (tam założyłem opaske bo wogóle nie było). Syków wiecej nie usłyszałem za to ..................................usłyszałem takie plumkanie z okolic turbiny , N75 albo gdzies obok (napewno na dole ) . Pytanie brzmi WTF????? Zamieszczam filmik najlepiej słychać na końcu jak już resztka powietrza schodzi . ---------- Post dopisany at 16:14 ---------- Poprzedni post napisany at 16:14 ---------- kurna jak tu zamieścić filmik?????
grzes1150 Opublikowano 6 Stycznia 2014 Opublikowano 6 Stycznia 2014 Wrzuć filmik na Youtube albo jakąś Wrzutę i zapodaj link do video Na ile nadmuchałeś układ? nie powinno się dmuchać więcej jak 1-max.1.5bara bo sobie można zrobić kuku
bongod Opublikowano 6 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 6 Stycznia 2014 Jeden góra 1.2 ---------- Post dopisany at 16:55 ---------- Poprzedni post napisany at 16:34 ---------- http://rapidshare.com/share/5C7262F624B2AE4CE1F9519107F3D458 udało się ---------- Post dopisany at 17:18 ---------- Poprzedni post napisany at 16:55 ---------- juz znalazłem odpowiedż tutaj Jak przetestowac pod cisnieniem uklad dolotowy jade robić logi
Łukasz13 Opublikowano 6 Stycznia 2014 Opublikowano 6 Stycznia 2014 Plumkanie to olej w misce, normalne zjawisko przy dmuchaniu w dolot.
bongod Opublikowano 6 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 6 Stycznia 2014 wklejam logi do oceny mam nadzieje że coś się zmieniło na plus :/ dynamiczne Grupy: 118 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 031 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 002 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 115 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM statyczne Grupy: 031 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 032 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 034 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 033 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM z niecierpliwościączekam na info tylko delikatnie proszę
Łukasz13 Opublikowano 6 Stycznia 2014 Opublikowano 6 Stycznia 2014 Jest ok poza brakiem ok 10 g. na przepływce czyli tak jak Ci pisałem już wczesniej dlatego po tamtym programie tak mało wyszło, po za tym ok.
edekxp Opublikowano 6 Stycznia 2014 Opublikowano 6 Stycznia 2014 Wszystko wygląda na ok.Auto ma 150KM. Turbo dobrze wstaje, korekta też ok, oczywiście moim zdaniem Ooo ty masz BFB to przepływ za mały Tapatalk4
Łukasz13 Opublikowano 6 Stycznia 2014 Opublikowano 6 Stycznia 2014 Szkoda że nie zrobiłeś 033 dynamicznie.
bongod Opublikowano 6 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 6 Stycznia 2014 hmmm może mi wgrał nie do bfb program?? jest taka możliwość??I co oznacza brak 10 g??Ten sam motyw nieszczelności w dolocie?
Łukasz13 Opublikowano 6 Stycznia 2014 Opublikowano 6 Stycznia 2014 Program dobry tylko przepływka zaniża.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się