Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8 t bex ( 190 km )


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wklej nr bledow

Opublikowano

Witam kolego to chyba nie sonda tylko kat ci siada. Wyciąć kata usunąć sondę programowo i jeździć dalej .

Opublikowano

NA Vag-u pojawiły się błędy kata i sondy , trochę się martwię spalaniem zatankowałem do pełna gazu ( pierwsze tankowanie ) próba samochodu 4 osoby klima prędkość ok 15o trochę szybszych startów po ok 300 km gazu koniec . Czy spalanie ok 15 litrów gazu to normalka ?

Opublikowano

Normalka przy usterkach

Zużycie paliwa nie powinno być większe niz 12-13l

Opublikowano

Napisz jeszcze gdzie zakładałeś gaz. 99% gazowników puszcza samochody tylko po autokalibracji. A tu najważniejsze jest strojenie na trasie z AFR. Jeśli jesteś z Krakowa, to podjedz do Struny. Jest administratorem lpg-forum.pl i potrafi perfekcyjnie wystroić gaz. Kontakt Struna 608834512. Swoją drogą zarejestruj się na lpg-forum, wrzuć zdjęcia z pod maski to ocenimy Twój montaż. Pozdrawiam.

Opublikowano
NA Vag-u pojawiły się błędy kata i sondy , trochę się martwię spalaniem zatankowałem do pełna gazu ( pierwsze tankowanie ) próba samochodu 4 osoby klima prędkość ok 15o trochę szybszych startów po ok 300 km gazu koniec . Czy spalanie ok 15 litrów gazu to normalka ?

zauważyłem że u mnie zależy jak się go przypałuje w trasie i jakiej trasie czy lecisz jednostajnie 150 czy wyprzedzasz, zwalniasz wyprzedzasz etc., a mając 4 osoby na stanie + pewnie jeszcze graty też wpływa na wieksze spalanie- a na komputerze ile ci PB pokazało?

Opublikowano

Czesc Forumowicze !

Mam pytanie jestem wlasnie na wakacjach swoim Bex-em zrobilem ok 2000 km i mam, mam nadzieje maly problem zaczne od poczatku. Tuz przed wyjazdem na wakacje pojechalem ok 1000 km na nowym gazie bez zadnych problemow. W dniu wyjazdu samochod zaczol "swirowac" przy zmianie biego podwyzszal obroty a na biegu jalowym zamiast czymac ok 900 skakal do prawie 2 tys i spadal w dol. W ostatniej chwili moj mechanik wyczail uszkodzony przewodzik od odpowietrzania skrzyni korbowej udalo sie go wymienic , oczyscilismy prze okazji przepustnice. Wszystko ustalo przewod byl pekniety wydaje mi sie ze prze okazji machezy od gazu go naderwali bo byl ewidetnie pekniety. Po dojechaniu do Czarnogory chcialem sprawdzic olej i ujeb... mi sie gorna czesc miarki oraz popekala jej wewnetrzna czesc zauważyłem tez w miejscu jej wsadzania wyciek oleju. Obroty znowu zaczely swirowac tylko w dziwnym zakresie przy wlaczonej klimie jest w miare ok ok 1000 tys jak tylko klime wylacze obroty skacza do gory. Z czarnogory pojechalem do Chorwacji uszczelnilem w okolicach bagnetu miarke tasma izolacyjna i nieco pomoglo. Mam pytanie czy uszkodzenie bagnetu zewnatrz tak ze widac metalowa czesc oraz wewnatrz tak ze ewidetnie nie jest dosc szczelny moze miec wplyw na takie zachowanie auta? Za info i jakies sugestie jak "chalpniczo " to usprawnic piekne dzieki :)

Opublikowano

Bagnet i jego uszkodzenie na bank nie są powodem zachowania twojego auta, podlacz go pod kompa wpierw a wtedy można zacząć coś myśleć na odległość

Opublikowano

BEX-em latam od dwoch lat i od początku zalozylem gaz BRC 24 sequent (nie wiem czy dobrze to napisalem)

spalanie gazu 9-11 na trasie

11-14 po miescie

zalezy jak kto depta :D

z silnikiem nie bylo wiekszych problemow

Mi mechanik doradzil zeby wymieniac rozrzad co 80 000 km, bo lepiej na zimne dmuchac.

Z racji tego ze duzo jezdze po miescie olej wymieniam co 10 tys. ( a nie jak zaleca producent co 15 ) i ciesze sie bezawaryjna jazda.

Pozdrawiam ;)

Opublikowano

Witam po przerwie wakacyjnej :)

Nie było wcześniej czasu na wrzucenie fotek znalazł się dzisiaj , w załączniku zatem kilka poglądowych fot jak mój owy Bex wygląda !

Wakacje obróciłem bez awarii ok 4000 tyś km, nadal natomiast borykam się z drobnymi problemami z silnikiem ( falujące obroty ) dzisiaj odstawiłem fure do znajomego machera który ma kuknąć co i jak ..... wstępnie do wymiany sonda , świece do LPG oraz wszystkie wężyki przewody przez które może dostać się lewe powietrze. Potem regulacja LPG i mam nadzieje że sytuacja się wyjaśni.

Modów na razie nie planuje bo samochód podoba mi się taki jaki jest, w najbliższym czasie drzwi do wymiany i będzie git,szukam czegoś pod kolor tak aby nie malować i szpachlować.

P.S parujących lamp już się pozbyłem :)

Pzdr

Marcin

DSC_0248.jpg

DSC_0249.jpg

DSC_0251.jpg

DSC_0250.jpg

DSC_0247.jpg

Opublikowano
Witam po przerwie wakacyjnej :)

Nie było wcześniej czasu na wrzucenie fotek znalazł się dzisiaj , w załączniku zatem kilka poglądowych fot jak mój owy Bex wygląda !

Wakacje obróciłem bez awarii ok 4000 tyś km, nadal natomiast borykam się z drobnymi problemami z silnikiem ( falujące obroty ) dzisiaj odstawiłem fure do znajomego machera który ma kuknąć co i jak ..... wstępnie do wymiany sonda , świece do LPG oraz wszystkie wężyki przewody przez które może dostać się lewe powietrze. Potem regulacja LPG i mam nadzieje że sytuacja się wyjaśni.

Modów na razie nie planuje bo samochód podoba mi się taki jaki jest, w najbliższym czasie drzwi do wymiany i będzie git,szukam czegoś pod kolor tak aby nie malować i szpachlować.

P.S parujących lamp już się pozbyłem :)

Pzdr

Marcin

http://s22.postimg.org/l792ovivx/DSC_0248.jpg

http://s18.postimg.org/faca8n5ud/DSC_0249.jpg

http://s7.postimg.org/jrd55om6f/DSC_0251.jpg

http://s12.postimg.org/p3o8vxe21/DSC_0250.jpg

http://s16.postimg.org/sje5rr0ht/DSC_0247.jpg

Nie kupuj żadnych świec do lpg, kup normalne jednoelektrodowe platynowe.

Wyczyść sobie przepustnicę.Skąd wiesz że sonda do wymiany.Robiłeś logi czy mechanik ci powiedział

Tapatalk

Opublikowano

Ładna furka.

Opublikowano

swiece pfr6q lub pfr7q (te drugie lepsze do lpg chyba)

Opublikowano

Można też pomyśleć o zmniejszeniu dystansu elektrod do LPG.

Opublikowano

można smialo gaz zakladac

mi na trasie 9-11 a po miescie 11-13 zalezy jak sie dusi :D

jak jestes wredny dla tego silniczka to i 18 spali

Opublikowano

Panowie. jestem mechanikiem i miałem 1.8t, wymiana rozrządu co 180 tys lub X lat, ale nie pamiętam ile dokładnie. w tym silniku klientom doradzam na 150 tys, w tdi PD 120tys , a w tdi CR 180 tys. pomyślicie,że głupi jestem, bo jak bym radził na 80 tys to roboty 2 razy więcej, ale na brak pracy nie narzekam. minęły czasy gdy paski się zmieniało co 60 tys a łańcuchy przy remoncie głównym. Teraz paski wytrzymują ok 200 tys i więcej a łańcuchy poniżej 100 tys a miałem przypadki ok 60 tys powyciągane były. Pozdr

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...