SotoM Opublikowano 11 Października 2015 Opublikowano 11 Października 2015 sprawdź ustawienie rozrządu... synchronizacja- wał korbowy a wałek rozrzadu ssacy i potem ustawienie na znaki i spr.na blokadę ustawienie wałka wydechowego względem ssącego.
slusek19 Opublikowano 11 Października 2015 Opublikowano 11 Października 2015 sprawdź ustawienie rozrządu... synchronizacja- wał korbowy a wałek rozrzadu ssacy i potem ustawienie na znaki i spr.na blokadę ustawienie wałka wydechowego względem ssącego.To się sprawdza "naocznie" czy komputerem[emoji780] Bo niewiem czy mam jechać do mechanika z tą listą którą wypisałeś czy tylko jakieś logi zrobić i ktoś mi to sprawdzi? Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
mravel Opublikowano 12 Października 2015 Opublikowano 12 Października 2015 podepnę się pod temat pacjent - BLB z nowym EGRem który ma ok. 15000 km, ostatnio wymieniona uszczelka na dolocie. objawy - auto ma czkawkę po depnięciu gazem, nie ważne w zakresie jakich obrotów. Na niskich biegach można go kręcić i jest ok, jednak na wyższych, szczególnie jeśli przyspieszamy od 2000tys obr do 3000tys obr jest czkawka, jakby paliwo nie dochodziło. Filtr paliwa? podejrzewam lewy olej ale to takie gdybanie. Powiedzcie jakie testy mu zrobic, by dojść do skutku? Mam gdzieś VAGa
Musashi Opublikowano 13 Października 2015 Opublikowano 13 Października 2015 podepnę się pod temat pacjent - BLB z nowym EGRem który ma ok. 15000 km, ostatnio wymieniona uszczelka na dolocie. objawy - auto ma czkawkę po depnięciu gazem, nie ważne w zakresie jakich obrotów. Na niskich biegach można go kręcić i jest ok, jednak na wyższych, szczególnie jeśli przyspieszamy od 2000tys obr do 3000tys obr jest czkawka, jakby paliwo nie dochodziło. Filtr paliwa? podejrzewam lewy olej ale to takie gdybanie. Powiedzcie jakie testy mu zrobic, by dojść do skutku? Mam gdzieś VAGa nalezaloby zaczac od diagnostyki VAG. bledy w engine 01 logi statyczne. 011, 003,013, 018,023, BS 003 i 011 dynamiczne 003 008 i 011
miri-er1 Opublikowano 1 Listopada 2015 Opublikowano 1 Listopada 2015 pompa tandemowa moze pada tez takie objawy objawy sa czy szarpania
mravel Opublikowano 1 Listopada 2015 Opublikowano 1 Listopada 2015 tylko przy pompie dochodzi jeszcze twardy pedal hamulca, a u mnie hamulce dzialaja jak ta lala
miri-er1 Opublikowano 2 Listopada 2015 Opublikowano 2 Listopada 2015 tak ale tylko wtedy jesli padaja obie czesci pompy tao czesc od tloczenia paliwka i ta od podcicnienia serwa, ja w swoim wymienilem bo tez szarpalo ale dalej szarpalo potem zdjolem wtyczke z EGRa i jak reka odjol przejechalem sie na krotkim odcinku i zero szaropania kichania i dlawienia nawet check mi nie wyskoczyl tylko mrygaly swiece zarowe nic po za tytm, kiedys jak go kupilem to strasznie szarpoalo i rzucalo silnikiem jak chcialem wyprzedzic i gaz w podloge , zona kupila liqui moly wlala bulelke na pusty bak przegonila auto na max obrotach i pomoglo, przedemna gosc jezdzil na jakm h... palywku chyba teraz mam z pompkami spokuj , raz na rok liqui moly splung diesel czy jakos tak i nie szarpia ponpki. chcialem dodac ze zona wpierw w serwisie audi byla i ci panstwo nie mogli zdjagnozowac problemu takze kolego kup ten plyn za 40 pln i sprobuj moze zacina ci sie pompka przy duzych obrotach mialem identyczne objawy jak ty opisujesz. VAG ci raczej nie powie nic o szarpaniu , moj 2 razy byl podpiety i nic powiedzieli ze pompki w normie, takze sprobuj chemia to zalatwic, tylko na pemny zbiornik nie lej , ja ostatnio to wypinalem przewody z filtra i ciaglem z puszki bezposrednio czyty liqui moly za pomoca 2x metrowych przewodow fi 8 zakupionych w sklepie moto .na you tube filomikow instrukarzowych jest mnustwo jak to zrobic.
mravel Opublikowano 2 Listopada 2015 Opublikowano 2 Listopada 2015 (edytowane) Logi nic nie wykazały, wszystko w normie. Na celownik poszedł filtr paliwa zgodnie z założeniem. Zresztą to najtańszy element który i tak wymagał wymiany. Po dokładnej analizie okazało się, że ostatnim razem został wymieniony ok 60tyś km wstecz. Sama wymiana jest banalnie prosta, po za tym układu nie trzeba specjalnie odpowietrzać. Wystarczy przekręcić kluczykiem z 3-4 razy, aby paliwo zalało nowy filtr, a następnie zostawić auto włączone na chwilę na biegu jałowym. Rezultat - zdgodny z założeniami, samochód pracuje równiej i lepiej się zbiera. Zobaczymy jutro na trasie czy problem z szarpaniem został rozwiązany. Na pewno brakuje szarpania na niskich biegach podczas gwałtownego przyspieszania. Bonus - paliwo wylane ze starego filtra - kolor bardzo ciemna zieleń z dużą ilością pływających drobinek. Wygląda to jak ciemna oliwa z oliwek do której ktoś wsypał czarny proszek i zamieszał. Na zdjęciu słoik podświetlony od tyłu, dlatego olej wydaje się jasny, w środku widać brud, a na dnie zbierający się osad. Edytowane 2 Listopada 2015 przez mravel
SotoM Opublikowano 3 Listopada 2015 Opublikowano 3 Listopada 2015 To wyjmij pompę że zbiornika i sprawdź sito-moze jest zaklejone gnojowiskiem
radek4359 Opublikowano 19 Listopada 2015 Opublikowano 19 Listopada 2015 W sobotę myślę spróbować z tą kryza tyle że w moim BPW multitronic drży całe auto w pracy przedziale 1900 do 2800 - 2900 obr ale to nie przy małym przyspieszaniu a raczej na trochę większym na lekkim też w sumie trochę telepie autem jest sens bawić się w tą kryze? Czy szukać innej przyczyny?
piotrsob1 Opublikowano 20 Listopada 2015 Opublikowano 20 Listopada 2015 Radek sprawdź korekcje na pompkach (grupa silnik, kanał 013) podczas pracy na begu jałowym. Po tym co napisałeś to w ciemno obstawiam uszczelniacze pompowtrysków
radek4359 Opublikowano 20 Listopada 2015 Opublikowano 20 Listopada 2015 No to widzę że muszę kupić sobie kabelek vag bo co jeżdżę do mechanika to 50 zł za podłączenie ehhh za ile taki kabelek do diagnostyki i ewentualnie kasowania błędów kupie ?
piotrsob1 Opublikowano 20 Listopada 2015 Opublikowano 20 Listopada 2015 (edytowane) Zajrzyj do działu "Diagnostyka VAG ", tam masz wszystko opisane, jakie sprzęty do konkretnych aut i jak diagnozować Edytowane 20 Listopada 2015 przez piotrsob1
radek4359 Opublikowano 20 Listopada 2015 Opublikowano 20 Listopada 2015 Zajrzyj do działu "Diagnostyka VAG ", tam masz wszystko opisane, jakie sprzęty do konkretnych aut i jak diagnozować No pewnie przeglądne temacik jutro na czasie wieczorkiem bo 2 zmiana mnie dzisiaj w pracy goni hehe ) Dzieki za pomoc
Pawelkiwi Opublikowano 20 Listopada 2015 Opublikowano 20 Listopada 2015 Odkąd to mechanicy biorą 50,00 zł za podłączenie? Myślę że biorą za diagnostykę. .... ale Ty pewnie jeździsz do tzw. "kasowaczy" błędów (czyli "diagnostyków" którzy nic nie wnoszą do usterek w Twoim samochodzie) bo co jeżdżę do mechanika to 50 zł
radek4359 Opublikowano 22 Listopada 2015 Opublikowano 22 Listopada 2015 Pawelkiwi no i zapewne masz rację kolego no niestety tak to w tym kraju jest
jarfab0511 Opublikowano 25 Listopada 2015 Opublikowano 25 Listopada 2015 witam panowie u mnie wystepował identyczny problem szarpanie przy nagłym przyspieszaniu szczególnie na 2 i 3 biegu w granicach 2tys obr. Czyściłem turbine i po tym zabiegu jak ręką odjął zero szarpania i całkiem inne osiągi
Pawelkiwi Opublikowano 25 Listopada 2015 Opublikowano 25 Listopada 2015 Bo turbina i jej praca to podstawa. Dalej lub przede wszystkim EGR i pompowtryski (uszczelniacze).
Szary1986 Opublikowano 29 Listopada 2015 Opublikowano 29 Listopada 2015 Witam. moze nie w temacie ale jestem nowy i nie wiem jak zamiescic post:) Na wstepie; nabylem audi a4 b7 2.0 140. 8v. po zakupie standardowa procedura zmiana filtrow oleju takie rzeczy ktore mozna wykonac samemu. i zaczal sie problem po wymianie filtru paliwa auto zapowietrzylo sie niesamowicie ale po dluzszym odpalaniu w koncu sie udalo. jazda testowa zapalila sie kontrolka dpf. na drugi dzien rano chcialem odpalic auto znow ciezko palilo ale sie udalo i zaczal chodzic na 3 cylindry. ale czasem na chwile chodzil na 4. jechalem tak jak by w trybie awaryjnym do 3 tys obrotow. ale jak zlapal temperature jechal normalnie .ale na biegu jalowym chodzil na 3 baniakai i trzeslo silnikiem.zapalila sie kontolka "check" oraz swiec zarowych. po chwili zaczal strasznie kopcic na bialo. przejechalem kilkaset metrow kopcenie ustalo ale dalej na 3 chodzi. zajehalem do domu postawilem i teraz opisuje co sie dzialo. mial ktos z uzytkownikow taki problem.???
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się