MRoger Opublikowano 21 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2009 Jak już się nagrzeje to na zegarze jest praktycznie cały czas ok 89, niezależnie czy na climatronicu jest 89 czy 95. Tak to już jest .... to temperatura robocza. Na zegarach jest mniej wiecej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawidg2 Opublikowano 17 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2009 A do 1Z to która instrukcja? i jakim płynem zalać bo mam teraz zielonkawy bo przed czerwcem 1996 auto wyprodukowane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tedi35 Opublikowano 18 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2009 Witam A czy odpowietrzanie w B6 jest takie samo do wykonania jak w B5 czy sa jakies drobne roznice w opowietrzaniu po wymianie termostatu? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endriuu Opublikowano 19 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2009 w kazdym aucie odpowietrzanie ma podobny przebieg. zalewasz i wlaczasz silnik w miare ubywania plynu w zbiorniku - dolewasz. mozna odkrecic odpowietrznik na rurze od nagrzewnicy jak jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lyku23 Opublikowano 5 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2010 Hejka W moim przypadki na vagu pokazuje max 78,3 jak jadę, a na postoju spada nawet do 65 st. Także raczej coś nie tak, wykluczyłem czujnik g62 i g2 także zabieram się za wymianę termostatu i w związku z tym takie pytania: 1. Czy orientujecie się czy termostaty o tym samym symbolu ( do AVF - 044121113) są takie same w serwisach audi i skody. Pytam bo w skodzinie są o jakieś 20 pln tańsze i jeszcze serwis mam pod nosem 2. Czy macie jakieś wskazówki do wymiany w moim silniku AVF Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregor_a4 Opublikowano 5 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2010 Hejka W moim przypadki na vagu pokazuje max 78,3 jak jadę, a na postoju spada nawet do 65 st. Także raczej coś nie tak, wykluczyłem czujnik g62 i g2 także zabieram się za wymianę termostatu i w związku z tym takie pytania: 1. Czy orientujecie się czy termostaty o tym samym symbolu ( do AVF - 044121113) są takie same w serwisach audi i skody. Pytam bo w skodzinie są o jakieś 20 pln tańsze i jeszcze serwis mam pod nosem 2. Czy macie jakieś wskazówki do wymiany w moim silniku AVF Podejdz do salonu skody i tam dostaniesz ori do audi. Powodzenia z wymianą nie pomogę jeżeli chodzi o AVF ale podejżewam, że nie ma jakiejś kolosalnej różnicy niż np w AFN. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adadur Opublikowano 13 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2010 Hejka W moim przypadki na vagu pokazuje max 78,3 jak jadę, a na postoju spada nawet do 65 st. Także raczej coś nie tak, wykluczyłem czujnik g62 i g2 także zabieram się za wymianę termostatu i w związku z tym takie pytania: 1. Czy orientujecie się czy termostaty o tym samym symbolu ( do AVF - 044121113) są takie same w serwisach audi i skody. Pytam bo w skodzinie są o jakieś 20 pln tańsze i jeszcze serwis mam pod nosem 2. Czy macie jakieś wskazówki do wymiany w moim silniku AVF Podejdz do salonu skody i tam dostaniesz ori do audi. Powodzenia z wymianą nie pomogę jeżeli chodzi o AVF ale podejżewam, że nie ma jakiejś kolosalnej różnicy niż np w AFN. A AVF (AWX) wymiana termostatu identycznie jak w AJM. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kosa111 Opublikowano 20 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2010 Silnik AFN Uwagi do artykułu przewodniego: 1. Do tego silnika wchodzi ok 5,5l 2. Odnośnie odpowietrzenia - łatwiejszy sposób 1. Przesuwacie wąż z dziurką do odpowietrzania za króciec, 2.zalewacie zbiorniczek do pełna i grzecznie czekacie aż spłynie i się sam zaleje kilkakrotnie akcje powtarzacie. 3 jak już przestanie spływać płyn ze zbiorniczka odkręcacie 3 śrubki mocujące zbiorniczek, zakręcacie korek i zbiorniczek do góry na ile pozwolą przewody i czujnik. 4 trzymamy tak długo, aż przez odpowietrzenie nie zacznie lecieć płyn (mała fontanna), 4 przesunąć wężyk na miejsce 5. przykręcić powrotem zbiorniczek dolać płynu do max i sprawdzić po przejechaniu kilku kilometrów czy wszystko ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yarel Opublikowano 24 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2010 witam Mam pytanie, czy podane instrukcje wymiany termostatu będą przydatne w silniku AHU ?? bo nie wiem czy sam dam radę czy do mechanika muszę udeżyć Bo z tego co czytałem to chyba nie ma bardzo istotnych różnic... chyba że się myle Z góry dzięki za info Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
groszek27 Opublikowano 24 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2010 Silnik AFN Uwagi do artykułu przewodniego: 1. Do tego silnika wchodzi ok 5,5l 2. Odnośnie odpowietrzenia - łatwiejszy sposób 1. Przesuwacie wąż z dziurką do odpowietrzania za króciec, 2.zalewacie zbiorniczek do pełna i grzecznie czekacie aż spłynie i się sam zaleje kilkakrotnie akcje powtarzacie. 3 jak już przestanie spływać płyn ze zbiorniczka odkręcacie 3 śrubki mocujące zbiorniczek, zakręcacie korek i zbiorniczek do góry na ile pozwolą przewody i czujnik. 4 trzymamy tak długo, aż przez odpowietrzenie nie zacznie lecieć płyn (mała fontanna), 4 przesunąć wężyk na miejsce 5. przykręcić powrotem zbiorniczek dolać płynu do max i sprawdzić po przejechaniu kilku kilometrów czy wszystko ok Jaka powinna być temperatura cieczy chłodzącej podczas operacji odpowietrzania? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goldi Opublikowano 31 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2010 Ten silnik się sam odpowietrza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kosa111 Opublikowano 8 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2010 Jaka powinna być temperatura cieczy chłodzącej podczas operacji odpowietrzania? Ja to robiłem przy temp. -7 stopni więc płyn miał ok 0 stopni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pogodka_20 Opublikowano 10 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2010 Wita! Dzięki temu artykułowi udało mi sie samemu wymienić czujnik temperatury i termostat :> nie jest to takie trudne jak mogłoby sie wydawać, wystarczy kilka kluczy i trochę oleju w głowie;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sołtys85 Opublikowano 13 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2010 Panowi u mnie to wygląda tak na blacie stoi 90*C Na kanale 49 - 73-79*C Na 51 - stałe 90*C Jak jechałem teraz z zakopca to temperatura ze 2 razy spadła do 80*C i spowrotem do 90*C i tak została. Czy mam termostat to wymiany? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endriuu Opublikowano 13 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2010 wskazowka spadala gwaltownie? wtedy czujnik. jesli spadala pomalu podczas szybkiej jazdy i rosla podczas wolnej jazdy - termostat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sołtys85 Opublikowano 14 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2010 Spadała bardzo powoli więc raczej termostat do wymiany. A o co chodzi jak mam 90*C na blacie a na kanale 49 pokazuje 73-79*C? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lyku23 Opublikowano 15 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2010 A o co chodzi jak mam 90*C na blacie a na kanale 49 pokazuje 73-79*C? Ja miałem podobnie tylko w b6. Na blacie pokazywało często 90 tylko podczas szybszej jazdy spadało nawet do 75 (ciągle mówię o wskazaniach na desce). Ja się okazało po podpięciu Vaga, gdy na blacie pokazywało 90 (odczyt z czujnika G2) to faktyczna temperatura płynu była 75 (odczyt z czujnika G62 Wymieniłem zespolony czujnik G62/G2 (nie wiem czy u was są dwa oddzielne czy też jeden zespolony - cztery piny) oraz termostat i teraz wskazania z czujnika G62 89,1 i G2 91 Podziękowania dla twórców wątku dziki wam sam wymieniłem oba te elementy w swoim AVF Jedyna różnica jest w odpowietrzaniu, a mianowicie wężyk z dziurką od nagrzewnicy jest na podszybiu po prawej stronie patrząc od przodu auta, nie da się go pomylić jeszcze raz dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gtados Opublikowano 20 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2010 Hej Mógłby ktoś wrzucić fotki ? Zablokowali stronę[br]Dopisany: 18 Luty 2010, 15:59_________________________________________________właśnie jestem po wymianie termostatu. Autko odżyło i na blacie w końcu pojawiło się 90* zmotywował mnie ten wątek wielkie dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaskac Opublikowano 20 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2010 Czy ktoś wie dlaczego ta strona nie chce się otworzyć??????????????// http://www.a4club.eu/warsztat-sam-naprawiam-audi-a4-s4-rs4/%28audi-a4-b5-1-9-tdi-ajm%29-wymiana-termostatu-na-przykladzie-1-9tdi-pd-ajm/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grisiu25 Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2010 A jak jest z silnikiem AWX bo nie moge znalezc? I bardzo prosilbym jakies fotki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się