Dev Opublikowano 9 Listopada 2013 Autor Opublikowano 9 Listopada 2013 dopiero w czwartek mogę je do Ciebie wysłać musisz mi podać długośc tylnych przewodów
pioteros Opublikowano 9 Listopada 2013 Opublikowano 9 Listopada 2013 łaczna tych 3 ? ---------- Post dopisany at 23:45 ---------- Poprzedni post napisany at 23:42 ---------- ETKA pokazuje 160 (elastyczy) 160 (sztywny) i 215 (elastyczny) czyli razem 535mm
Dev Opublikowano 9 Listopada 2013 Autor Opublikowano 9 Listopada 2013 Potrzebuje dlugosc tylnych przewodów. Musisz wlesc pod auto i zmierzyc od sztywnego przewodu do zacisku. Bo nie pamiętam
pioteros Opublikowano 9 Listopada 2013 Opublikowano 9 Listopada 2013 to juz ci napisalem powyzej ale zmierze dla pewnosci, miedzy zaciskiem a sztywnym z pominieciem tych trzech dwoch elastycznych i sztywnego
Dev Opublikowano 9 Listopada 2013 Autor Opublikowano 9 Listopada 2013 Zmierz dokładnie bo wydaje mi sie ze byl 3cm krótszy
Arturoo Opublikowano 10 Listopada 2013 Opublikowano 10 Listopada 2013 Potrzebuje dlugosc tylnych przewodów. Musisz wlesc pod auto i zmierzyc od sztywnego przewodu do zacisku. Bo nie pamiętam U mnie było zrobione 74 cm jak pamiętam...ale jest ciut przydługi...(źle zmierzyqłem..) bym robił teraz to ...70-71 cm. wysłane z one v
Dev Opublikowano 10 Listopada 2013 Autor Opublikowano 10 Listopada 2013 ale u Ciebie sa zaciski od S4 B7 a tam przewód wchodzi od góry
pioteros Opublikowano 10 Listopada 2013 Opublikowano 10 Listopada 2013 tomik nie wiem jak to zmierzyc, drogą tak jak idzie obecny przewód czy oby jak najkrótszy tak aby nie był nigdzie zbytnio zagięty
Dev Opublikowano 10 Listopada 2013 Autor Opublikowano 10 Listopada 2013 dobra, zmierze we wtorek dzisiaj gadałem z gosciem który tez ma dwa Torseny, ale on ma jednego na przodzie mówił ze tez chciał wrzucic na tył ale wydawało mu sie to zbyt proste :grin: auto bardzo dobrze sie prowadzi, ale jak mówił zrobiło sie bardziej podsterowne
ruks Opublikowano 10 Listopada 2013 Opublikowano 10 Listopada 2013 dobra, zmierze we wtorekdzisiaj gadałem z gosciem który tez ma dwa Torseny, ale on ma jednego na przodzie mówił ze tez chciał wrzucic na tył ale wydawało mu sie to zbyt proste :grin: auto bardzo dobrze sie prowadzi, ale jak mówił zrobiło sie bardziej podsterowne To normalny efekt, dlatego dziwiłem się jak pisałeś ze Twój się prostuje z torsenem z tyłu zamiast zacieśniać
Dev Opublikowano 10 Listopada 2013 Autor Opublikowano 10 Listopada 2013 też mnie to dziwi ale sprawdzałem kilka razy i za kazdym razem jest to samo wie ktos może jakie oznaczenie ma skrzynia biegów w moim pazdzierzu ? EEP, DWM, DWR, ENP ???? jest to zapisane w kodach wyposazenia ????
mech15 Opublikowano 10 Listopada 2013 Opublikowano 10 Listopada 2013 pewnie, powinno być na wlepie w bagażniku
Dev Opublikowano 10 Listopada 2013 Autor Opublikowano 10 Listopada 2013 dobra dzieki, zapomniałem o wlepce :facepalm::facepalm:
Kowi87 Opublikowano 10 Listopada 2013 Opublikowano 10 Listopada 2013 Jak dyfer daj to skrzynia dwr no a u mnie eep jest z daj
pioteros Opublikowano 10 Listopada 2013 Opublikowano 10 Listopada 2013 ale w benzynie tak było DWR to najkrotsza skrzynia, były też nieco dłuższe DWMy w 1.8T chyba (rzadko) i V6 benzynach 5 biegowki ale wtedy dyfry miały oznaczenie DAK - 37/9 przełożenie musze kiedyś się nauczyć całej tej filozofii w skrzyniach, czemu właśnie w 1.9TDI były skrzynie o tych samych przełożeniach 35/9 co w 1.8T a mimo to mają inne predkości na tych samych obrotach, a dyfry też wraz mają te same - wiem że rozmiar kół zębatych na poszczegolnych biegach mają różne ale co jeszcze to nie wiem, bo jeśli to jedyna różnica to można by było wsadzić jedynie koła d piątego biegu z TDI do benzyny i pierwsze 4 biegi mieć normalne a 5ty bieg to by był nadbieg na ponad 250 km/h ;D
Dev Opublikowano 10 Listopada 2013 Autor Opublikowano 10 Listopada 2013 Piotrek, to jest przełożenie przekładni głownej musisz jeszcze zwrócic uwage na przełozenia poszczególnych biegów stąd ta róznica w predkosciach i obrotach
pioteros Opublikowano 10 Listopada 2013 Opublikowano 10 Listopada 2013 tak wiem dlatego koła mają różne rozmiary/ilość zębów - tak jak w rowerze z przerzutkami musze po prostu pobawić się kalkulatorem i policzyć jakie predkosci miało by 1.8T na skrzyni np EEP na poszczegolnych biegach, ale nie wiem jak to zrobić bo przecież przełożenia głowne mają te same i nic mi to nie daje do obliczen ---------- Post dopisany at 19:46 ---------- Poprzedni post napisany at 19:35 ---------- po prostu brak mi przelozen poszczegolnych biegow skrzyn DWR i EEP i nie wiem gdzie moge znalezc takie dane
Dev Opublikowano 10 Listopada 2013 Autor Opublikowano 10 Listopada 2013 w ETCE jest przeciez info 1 bieg: DWR 34/9 EEP 35/10 2 bieg: DWR 37/17 EEP 35/18 3 bieg: DWR 40/28 EEP 38/31 4 bieg; DWR 35/34 EEP 31/37 5 bieg: DWR 31/37 EEP 27/41
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się