Skocz do zawartości
IGNOROWANY

TorSen na tylną oś, robim terenufffkie...


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

dopiero w czwartek mogę je do Ciebie wysłać

musisz mi podać długośc tylnych przewodów

Opublikowano

łaczna tych 3 ?

---------- Post dopisany at 23:45 ---------- Poprzedni post napisany at 23:42 ----------

ETKA pokazuje 160 (elastyczy) 160 (sztywny) i 215 (elastyczny) czyli razem 535mm

Opublikowano

Potrzebuje dlugosc tylnych przewodów.

Musisz wlesc pod auto i zmierzyc od sztywnego przewodu do zacisku. Bo nie pamiętam :facepalm:

Opublikowano

to juz ci napisalem powyzej ale zmierze dla pewnosci, miedzy zaciskiem a sztywnym z pominieciem tych trzech dwoch elastycznych i sztywnego

Opublikowano

Zmierz dokładnie bo wydaje mi sie ze byl 3cm krótszy

Opublikowano
Potrzebuje dlugosc tylnych przewodów.

Musisz wlesc pod auto i zmierzyc od sztywnego przewodu do zacisku. Bo nie pamiętam :facepalm:

U mnie było zrobione 74 cm jak pamiętam...ale jest ciut przydługi...(źle zmierzyqłem..) bym robił teraz to ...70-71 cm.

wysłane z one v :)

Opublikowano

ale u Ciebie sa zaciski od S4 B7 a tam przewód wchodzi od góry

Opublikowano

tomik nie wiem jak to zmierzyc, drogą tak jak idzie obecny przewód czy oby jak najkrótszy tak aby nie był nigdzie zbytnio zagięty

Opublikowano

dobra, zmierze we wtorek

dzisiaj gadałem z gosciem który tez ma dwa Torseny, ale on ma jednego na przodzie :whistling:

mówił ze tez chciał wrzucic na tył ale wydawało mu sie to zbyt proste :grin::grin::grin:

auto bardzo dobrze sie prowadzi, ale jak mówił zrobiło sie bardziej podsterowne :eusathink:

Opublikowano
dobra, zmierze we wtorek

dzisiaj gadałem z gosciem który tez ma dwa Torseny, ale on ma jednego na przodzie :whistling:

mówił ze tez chciał wrzucic na tył ale wydawało mu sie to zbyt proste :grin::grin::grin:

auto bardzo dobrze sie prowadzi, ale jak mówił zrobiło sie bardziej podsterowne :eusathink:

To normalny efekt, dlatego dziwiłem się jak pisałeś ze Twój się prostuje z torsenem z tyłu zamiast zacieśniać :dontknow:

Opublikowano

też mnie to dziwi ale sprawdzałem kilka razy i za kazdym razem jest to samo

wie ktos może jakie oznaczenie ma skrzynia biegów w moim pazdzierzu ?

EEP, DWM, DWR, ENP ????

jest to zapisane w kodach wyposazenia ????

Opublikowano

pewnie, powinno być na wlepie w bagażniku

Opublikowano

Jest na wlepce na 100%:wink:

Opublikowano

dobra dzieki, zapomniałem o wlepce :facepalm::facepalm::facepalm::facepalm:

Opublikowano

Jak dyfer daj to skrzynia dwr

Opublikowano
Jak dyfer daj to skrzynia dwr

no a u mnie eep jest z daj

Opublikowano

ale w benzynie tak było :) DWR to najkrotsza skrzynia, były też nieco dłuższe DWMy w 1.8T chyba (rzadko) i V6 benzynach 5 biegowki ale wtedy dyfry miały oznaczenie DAK - 37/9 przełożenie

musze kiedyś się nauczyć całej tej filozofii w skrzyniach, czemu właśnie w 1.9TDI były skrzynie o tych samych przełożeniach 35/9 co w 1.8T a mimo to mają inne predkości na tych samych obrotach, a dyfry też wraz mają te same - wiem że rozmiar kół zębatych na poszczegolnych biegach mają różne ale co jeszcze to nie wiem, bo jeśli to jedyna różnica to można by było wsadzić jedynie koła d piątego biegu z TDI do benzyny i pierwsze 4 biegi mieć normalne a 5ty bieg to by był nadbieg na ponad 250 km/h ;D

Opublikowano

Piotrek, to jest przełożenie przekładni głownej

musisz jeszcze zwrócic uwage na przełozenia poszczególnych biegów

stąd ta róznica w predkosciach i obrotach

Opublikowano

tak wiem dlatego koła mają różne rozmiary/ilość zębów - tak jak w rowerze z przerzutkami

musze po prostu pobawić się kalkulatorem i policzyć jakie predkosci miało by 1.8T na skrzyni np EEP na poszczegolnych biegach, ale nie wiem jak to zrobić bo przecież przełożenia głowne mają te same i nic mi to nie daje do obliczen

---------- Post dopisany at 19:46 ---------- Poprzedni post napisany at 19:35 ----------

po prostu brak mi przelozen poszczegolnych biegow skrzyn DWR i EEP i nie wiem gdzie moge znalezc takie dane :thumbdown:

Opublikowano

w ETCE jest przeciez info

1 bieg: DWR 34/9 EEP 35/10

2 bieg: DWR 37/17 EEP 35/18

3 bieg: DWR 40/28 EEP 38/31

4 bieg; DWR 35/34 EEP 31/37

5 bieg: DWR 31/37 EEP 27/41

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...