Dev Opublikowano 20 Listopada 2013 Autor Opublikowano 20 Listopada 2013 Gdyby doba była 2razy dłuższa to mialbym czas na wiecej takich rzeczy, a tak du...a ---------- Post dopisany 20-11-2013 at 14:19 ---------- Poprzedni post napisany 17-11-2013 at 20:32 ---------- Pimp my ride Nie długo on board 100% blokada !!!!!
horny devil Opublikowano 20 Listopada 2013 Opublikowano 20 Listopada 2013 Dev śledzę posty od początku i czekam aż lada dzień wymyślisz sposób wpakowania q do ośki. Nie przestajesz mnie zaskakiwać
Dev Opublikowano 20 Listopada 2013 Autor Opublikowano 20 Listopada 2013 Dzisiaj rozbiore dziada i zobaczę co dalej
ruks Opublikowano 21 Listopada 2013 Opublikowano 21 Listopada 2013 Dev śledzę posty od początku i czekam aż lada dzień wymyślisz sposób wpakowania q do ośki. Ale to już ktoś na forum oferował przecież
LOKO Opublikowano 21 Listopada 2013 Opublikowano 21 Listopada 2013 Dev śledzę posty od początku i czekam aż lada dzień wymyślisz sposób wpakowania q do ośki. Ale to już ktoś na forum oferował przecież Tak ale do B6 a koledze chodziło chyba o B5
horny devil Opublikowano 21 Listopada 2013 Opublikowano 21 Listopada 2013 Dev śledzę posty od początku i czekam aż lada dzień wymyślisz sposób wpakowania q do ośki. Ale to już ktoś na forum oferował przecież Tak ale do B6 a koledze chodziło chyba o B5 dokładnie w bepińć ;D teoretycznie nie możliwe
trepek Opublikowano 21 Listopada 2013 Opublikowano 21 Listopada 2013 Panowie, wiem, ze jak zwykle spozniony pisze i nie w pore ale... B5 ma takie a nie inne wymiary bo naped Quattro zostal zaadaptowany w B4 (z niewielkimi zmianami).
Dev Opublikowano 21 Listopada 2013 Autor Opublikowano 21 Listopada 2013 mozna zapodac Torsena na przod, nie da to oczywiscie mozliwosci Q ale zawsze to lepsze
horny devil Opublikowano 21 Listopada 2013 Opublikowano 21 Listopada 2013 Przemyślę przy swap`ie. Prędzej chyba zaminię ADR na coś większego z q
AKWAMARYN_ Opublikowano 21 Listopada 2013 Opublikowano 21 Listopada 2013 dyferek obsadzony blokada działa zima tuż tuż
Dev Opublikowano 21 Listopada 2013 Autor Opublikowano 21 Listopada 2013 Jak ogarnąłeś sterowanie blokadą ???
pioteros Opublikowano 21 Listopada 2013 Opublikowano 21 Listopada 2013 jak zrobiles sterowanie podcisnieniem?
AKWAMARYN_ Opublikowano 21 Listopada 2013 Opublikowano 21 Listopada 2013 w googlach wszystko znajdziecie no chyba ze małego rumuna z dobrymi płucami pod maske upchacie
Kowi87 Opublikowano 22 Listopada 2013 Opublikowano 22 Listopada 2013 odnośnie mostu z 80tki znalazłem cos takiego, opis naprawy JEST!! sterownik pod kanapą nie dostawał podciśnienia. Jakby ktoś jeszcze miał problem z blokadą to na najłatwiej jest sprawdzić sterowanie w następujący sposób -odkręcamy kanapę -ze sterownika ściągamy przewody -jeśli żaden z przewodów nie zasysa nam palucha (przy włączonym silniku oczywiście) znaczy że z silnika nie idzie podciśnienie. -dmuchamy po kolei we wszystkie przewody paszczą, jak cyknie i zapali się zielona lampka to spadł/zerwał się przewód z kolektora na silniku lub jest nieszczelność po drodze -jeśli się w dalszym ciągu nie włącza należy sprawdzić gumowe przewody idące do lewego tylnego nadkola, do takiego białego urządzonka przy moście -Jeśli wygląda że jest ok, podnosimy któreś tylne koło( najlepiej kanał) obracamy nim, a drugi "ktoś" próbuje wcisnąć siłownik wychodzący z tego "białego czegoś" przy moście -jeśli w odpowiednim ułożeniu/obrocie koła, siłownik wejdzie głębiej, a kołem nie będzie się dało obracać znaczy że sam mechanizm jest sprawny i trzeba szukać w szczelności układu -jeśli wciskanie siłownika nie daje efektów może oznaczać, że pękły plastikowe widełki wchodzące do mostu( ponoć dostępne w serwiscie całkiem niedrogo, ale wymiana wiąże się z rozbiórką mostu- zgadujuę że drogo lub bardzo czasochłonnie ) -możliwe jest też, że siłownik się po prostu zapiekł - tu już wiadomo co robić - dodatkowe info: -niedziałający licznik nie wpływa na działanie blokady ( może ewentualnie jej nie wyłączać, powyżej zadanej mu prędkości) -jeśli chce ktoś obejść wyłączanie blokady powyżej 25km/h (czy ilu tam) należy przeciąć biało-niebieski kabelek. idący do wtyczki, podłączonej do sterownika. Proponowałbym zrobienie przełącznika - żeby nie okazało się że ktoś w zakręcie przy 160km/h nie włączy tej blokady dla jaj czy coś Efekt pewnie podobny jak zaciągnięcie ręcznego Mam nadzieję, że te informacje się przydadzą. Można większość z tych rzeczy znaleźć w tym temacie. Ja chciałem wszystko zebrać do kupy. Sam trochę się naszukałem, namartwiłem etc. Może komuś to oszczędzi czasu i nerwów. Jeśli w czymś się pomyliłem, proszę mnie poprawić. W temacie nie jestem jeszcze wyjadaczem ---------- Post dopisany at 10:08 ---------- Poprzedni post napisany at 09:45 ---------- Audi 80 Klub Polska :: [b4 coupeAAH] Blokada tylnego mostu
Dev Opublikowano 22 Listopada 2013 Autor Opublikowano 22 Listopada 2013 Taaaa ?.. wszystko dobrze ale dla wolnossaka Z turbo trzeba pokombinowac
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się