pioteros Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Opublikowano 30 Sierpnia 2013 po ile płacisz za lozyska te stożkowe od flansz polosiek?
Dev Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 30 Sierpnia 2013 jedno 60, drugie 80 uszczelki po 12
Dev Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 30 Sierpnia 2013 jedno jakis Timken, pojecia nie mam co to jest a drugie nie wiem bo dopiero bedzie jutro
pioteros Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Opublikowano 30 Sierpnia 2013 myślisz ze dadza rade na pare lat?
Dev Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 30 Sierpnia 2013 będę sie cieszył jak wytrzymają rok :polew::polew: małe porównanko...
Kowi87 Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Opublikowano 31 Sierpnia 2013 fotorelacje mozesz zrobić, bo chyba nigdzie o tym nie ma na forach:wink:
pioteros Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Opublikowano 31 Sierpnia 2013 pewnie flansze nie podejdą od a4...
Dev Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Nie robiłem zdjec. Mialem brudne łapy. Jade zaraz po łożysko ---------- Post dopisany at 12:19 ---------- Poprzedni post napisany at 11:43 ---------- Lozysko SKF VKHB2272 jakby sie kto pytał
pioteros Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Opublikowano 31 Sierpnia 2013 a mam takei pytanie z innej beczki, da się odkrecic torsena żeby wymienić lozyska nie sciagajac skrzyni w b5?
Dev Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Da sie Musze zrobic jeszcze jedna małą korektę. Trzeba przeszlifowac jedną stronę TorSen-a Bo łożysko nie wejdzie A tak TorSen wygląda bez beretu ---------- Post dopisany at 21:14 ---------- Poprzedni post napisany at 15:50 ---------- przy okazji wpadł 3"-owy TIP i trochę zmodyfikowany kolektor oczywiście nie mówie o farbie i kolorze :polew: pokrywie tez sie dostało...
Dev Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 31 Sierpnia 2013 proszek z podkładem, inaczej po kilku miesiącach odłazi płatami
pioteros Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Opublikowano 31 Sierpnia 2013 a farby dedykowane m.in do pokryw tez sa do d*py?
Dev Opublikowano 2 Września 2013 Autor Opublikowano 2 Września 2013 pojecia nie mam, nie ćwiczyłem ich ---------- Post dopisany 02-09-2013 at 21:19 ---------- Poprzedni post napisany 31-08-2013 at 22:49 ---------- i po korekcie...
galka90 Opublikowano 4 Września 2013 Opublikowano 4 Września 2013 mógłbyś się pochwalić gdzie i za ile dostałeś dyfer z V8 bo to biały kruk jest dosłownie:P
Dev Opublikowano 4 Września 2013 Autor Opublikowano 4 Września 2013 Rozpuscilem wszedzie wici, kolega, kolegi, brata, szwagra itd itp. Dostałem w nocy telefon ze jest z rozbitka, a rano juz jechał do mnie kurierem. Ja szukałem ponad rok i nadal szukam bo dwie osoby z forum wyraziły chęć zakupu. Pomijam fakt ze chca kupic mój ---------- Post dopisany at 14:57 ---------- Poprzedni post napisany at 14:56 ---------- Kosztowal mnie 600 zl z wysyłką. Oczywuscie caly dyfer.
galka90 Opublikowano 4 Września 2013 Opublikowano 4 Września 2013 teraz wystarczy mi czekać na relację z jazdy próbnej:P
Dev Opublikowano 4 Września 2013 Autor Opublikowano 4 Września 2013 Moze w przyszlym tygodniu wrzuce to na auto. Bedzie na jutubie filmik
adadur Opublikowano 5 Września 2013 Opublikowano 5 Września 2013 Dev po jaka cholerę ci ta robota na głowie ... za dużo czasu masz? Idea przeróbki słuszna ale czy aby włożone środki i czas są warte tego... ? Lepiej byłoby chyba odrestaurować takie V8 zrobić swapa i cieszyc się nietuzinkową bryką.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się