Arturoo Opublikowano 16 Grudnia 2013 Opublikowano 16 Grudnia 2013 a to nie jest taki sam jak w serii 1BE ? 1be ma 15mm średnicy a ten z S4 ma 17mm średnicy...łączniki te same co w 1be ---------- Post dopisany at 15:03 ---------- Poprzedni post napisany at 15:02 ---------- leży mi w piwnicy stary....mogę porobić foty z suwmiarką ...będzie do porównania ---------- Post dopisany at 15:09 ---------- Poprzedni post napisany at 15:03 ---------- a to nie jest taki sam jak w serii 1BE ?- sprawdzilem, jest, 1BE, 1BV, 1BD stabilizator tyl ten sam .....nie wiem o co chodzi....hmmmm.... to albo auto , z którego kupiłem,....miało zmieniane na jakieś nie seryjne .....albo etka cygani
pioteros Opublikowano 16 Grudnia 2013 Opublikowano 16 Grudnia 2013 w etce nawet rska miala 15mm z tylu byly 2 rodzaje tylko, 12.5 i 15mm
Arturoo Opublikowano 16 Grudnia 2013 Opublikowano 16 Grudnia 2013 to ja mam z jakiegoś ulepa,czy o co chodzi.... albo mierzyłem na spawie ??
Arturoo Opublikowano 16 Grudnia 2013 Opublikowano 16 Grudnia 2013 albo spuchł w tej twojej piwnicy w piwnicy leży stary... [Audi S4 B5] Stabilizatory od S4/RS4 do B5 takie coś na szybko znalazłem....post od Peterka
pioteros Opublikowano 16 Grudnia 2013 Opublikowano 16 Grudnia 2013 czyzby etka sie mylila... hm ---------- Post dopisany at 15:38 ---------- Poprzedni post napisany at 15:36 ---------- stabilizator od RS2 mial 16mm i pasuje
Kowi87 Opublikowano 16 Grudnia 2013 Opublikowano 16 Grudnia 2013 jak ten stabilizator wyglada? bo mi tylko google tuleje pokazuje:facepalm:
pioteros Opublikowano 16 Grudnia 2013 Opublikowano 16 Grudnia 2013 Wpisz sway bar rear rs4 b5 ---------- Post dopisany at 16:16 ---------- Poprzedni post napisany at 16:16 ---------- Są też aftermarketowe sporo grubsze od tych najgrubszych
pioteros Opublikowano 16 Grudnia 2013 Opublikowano 16 Grudnia 2013 Ta esa wygląda jakby miała rok dwa, pewnie zimy nigdy nie widziała
pioteros Opublikowano 16 Grudnia 2013 Opublikowano 16 Grudnia 2013 niewspolmierny wydatek do efektu zapewne... taki solidny neuspeed na seryjnych lacznikach pewnie by byl wystarczajacy ja dodatkowo mam zolte poliuretany na tyle na stabilizatorze
MaxsteRR Opublikowano 16 Grudnia 2013 Opublikowano 16 Grudnia 2013 Dev, gdzieś posiałem Twojego maila... Pomierzyłem tarcze i tył ma 21 i 21,1mm a drugi komplet, tylko na aucie ma 21,5/21,6mm:wink: Przody mam 31,7mm ---------- Post dopisany at 18:26 ---------- Poprzedni post napisany at 18:22 ---------- i jeszcze jeden OT... Kod tego zielonego co mam na zaciskach z przodu to 6018
pioteros Opublikowano 16 Grudnia 2013 Opublikowano 16 Grudnia 2013 tarcze od rsy przednie sa mega... ciezkie i drogie swoja droga rok temu sprzedalem caly zestaw przod z nowkami tarczami za 1200
Arturoo Opublikowano 16 Grudnia 2013 Opublikowano 16 Grudnia 2013 niewspolmierny wydatek do efektu zapewne... taki solidny neuspeed na seryjnych lacznikach pewnie by byl wystarczajacyja dodatkowo mam zolte poliuretany na tyle na stabilizatorze nie był bym taki pewien.......przy 2mm zauważyłem znaczną różnicę w łukach....przy takim jak na fotce od Kowiego to ani nie chcę myśleć .....:slina::slina:
pioteros Opublikowano 16 Grudnia 2013 Opublikowano 16 Grudnia 2013 nie mozna w nieskonczonsc czegos poprawiac, a stabilizator nie jest glownym elementem zawieszenia
Arturoo Opublikowano 16 Grudnia 2013 Opublikowano 16 Grudnia 2013 nie wiem ,czy gwint do mocniejszych stabilizatorów można przyrównywać?? ....swego czasu eibach wypuszczał....ale w cholerę drogie ---------- Post dopisany at 18:43 ---------- Poprzedni post napisany at 18:37 ---------- nie mozna w nieskonczonsc czegos poprawiac, a stabilizator nie jest glownym elementem zawieszenia ale robi bardzo dużą robotę....niesamowicie wpływa na lepsze/bezpieczniejsze/ i wbrew pozorom komfortowe prowadzenie auta
ruks Opublikowano 16 Grudnia 2013 Opublikowano 16 Grudnia 2013 skądś powstała teza ze A4 Quattro nie skręca:whistling: Z braku umiejętności, jak się wciska gaz w podłogę w geometrycznym środku zakrętu albo jeszcze wcześniej to żadne auto nie skręci - ot fizyka i matematyka. Dla Torsena T1 i T2 niestety ten efekt mocno widoczny ale jak się auto umie ustawić do zakrętu to tych problemów nie ma
Kowi87 Opublikowano 16 Grudnia 2013 Opublikowano 16 Grudnia 2013 nie z braku umiejętności, tylko z tego powodu o którym wczesniej tutaj pisaliscie:wink:
pioteros Opublikowano 16 Grudnia 2013 Opublikowano 16 Grudnia 2013 widac szczegolnie na umieszczaym wczesniej filmiku z avantem 2.5tdi w a6 i to jeszcze w automacie, czyli chyba najciezszej konfiguracji w tej budzie nie liczac a8 i s6
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się