spid1261 Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Witam, mam pewną zagadkę dziś godzina 21 temperatura na dworze +12 do +14 trasa długości 34km nikogo na drodze tylko ja no i niepokojąca temperatura silnika, wiem że mam silnik na visco ale czy taką temperaturę powinien utrzymywać jak jakieś 80* ?? poniżej zamieszczam foto. Dodam, że gdy jest cieplej ok np +20/+30* to temp w trasie wychodzi ok 90 w mieście normalnie non stop 90 czy to siada już termostat czy 80 stopni to taka optymalna temperatura dla visco w trasie (w nocy) ??
darko Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Opublikowano 27 Sierpnia 2013 czy ciepło czy zimno temp.powinna się utrzymywać w okolicy 90*C,zobacz co pokazuje klimatronic,jak masz VAG to też zobacz,możliwe że coś z termostatem lub czujnikiem
spid1261 Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 27 Sierpnia 2013 klimatronika nie mam, a moze to czujnik cieczy ?? bo moze to miec powiazanie z porannym odpalaniem ze ciezko chodzi i po dodaniu gazu, gasnie ?? a jak sie troszke zagrzeje ( sonda zaczyna chodzic) o jest normalnie. czy to jest mozliwe ??
ja74687 Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Opublikowano 28 Sierpnia 2013 możliwe jak czujnik temp. padł to są problemy przy odpalaniu, sprawdź termostat czyli daj mu się troszkę rozgrzać i pogazuj go tylko bez przesady z umiarem i zobacz czy chłodnica jest ciepła jeżeli tak to znaczy że termostat padł jeżeli nie to będziesz musiał sprawdzić VAG-iem co się dzieje
Grabek94 Opublikowano 1 Września 2013 Opublikowano 1 Września 2013 A może visco działa cały czas i nie pozwala się rozgrzać silnikowi ? Zwłaszcza, że przy wyższych temperaturach otoczenia kolega pisze, że jest ok.
Śliwek Opublikowano 1 Września 2013 Opublikowano 1 Września 2013 A może visco działa cały czas i nie pozwala się rozgrzać silnikowi ? Zwłaszcza, że przy wyższych temperaturach otoczenia kolega pisze, że jest ok. kolego jeśli termostat sprawny to i 5 visco może być a temperatura ma wynosić 90 st.
POWER-KRIS Opublikowano 1 Września 2013 Opublikowano 1 Września 2013 Dokładnie bo niedogrzany termostatem odcina chłodnice i biega na malym obiegu wiec wentylator może sobie chłodzić obudowe chlodnicy ale nie silnik. Sony Xperia Tapatalk 4
darkb Opublikowano 2 Września 2013 Opublikowano 2 Września 2013 a vagiem można sprawdzić czy termostat jest sprawny , czy istnieje taka mozżliwość
POWER-KRIS Opublikowano 2 Września 2013 Opublikowano 2 Września 2013 Inaczej zapalasz rano auto i jak zaczyna rosnac wskazowka sprawdzasz rury od chlodnicy tak okolo 70 stopni jak cieple to kicha jak zimne ok. Termostat powinien podac na chlodnice dopiero jak 87 stopni ma silnik. Sony Xperia Tapatalk 4
ja74687 Opublikowano 2 Września 2013 Opublikowano 2 Września 2013 nie koniecznie tak jak kolega napisał zobaczysz bo jak termostat jest delikatnie uszkodzony to sposób kolegi nie pokaże Zrób tak odpal samochód jak wskazówka się delikatnie ruszy w górę to pogazuj samochód tylko z umiarem i wtedy dotknij chłodnicy jak będzie ciepła to termostat do wymiany jak nie to znaczy że jest sprawny
jacek70 Opublikowano 2 Września 2013 Opublikowano 2 Września 2013 Pewnie termostat a temperaturę 90 łapie pewnie bo jest niski stan płynu.
Śliwek Opublikowano 4 Września 2013 Opublikowano 4 Września 2013 90 łapie bo jest cieplej - chłodnica nie jest tak wychładzana jak w nocy czy przy szybszej jezdzie.
spawacz1 Opublikowano 5 Września 2013 Opublikowano 5 Września 2013 koledzy termostat najpierw sprawdzić, potem czujnik temperatury już tylko do wymiany:naughty:
darkb Opublikowano 15 Września 2013 Opublikowano 15 Września 2013 koledzy a w mojej audi visco cały czas się kręci po odpaleniu auta od razu, i nigdy nie zatrzymuje się czy to oznacza że może być uszkodzone
POWER-KRIS Opublikowano 15 Września 2013 Opublikowano 15 Września 2013 Zakręć nim na zimnym zgaszonym silniku. Jak się kręci to dobre prawdopodobnie. Sony Xperia Tapatalk 4.
darkb Opublikowano 16 Września 2013 Opublikowano 16 Września 2013 ale złapać ją podczas kiedy silnik normalnie pracuje kiedy jest zimny czy kiedy jest ciepły, koledzy złapać kiedy jest silnik rozgrzany czy kiedy silnik jest powiedzmy przy 50 stoppniach celsjusza ---------- Post dopisany 16-09-2013 at 23:35 ---------- Poprzedni post napisany 15-09-2013 at 23:28 ---------- ale złapać ją podczas kiedy silnik normalnie pracuje kiedy jest zimny czy kiedy jest ciepły, koledzy złapać kiedy jest silnik rozgrzany czy kiedy silnik jest powiedzmy przy 50 stoppniach celsjusza
POWER-KRIS Opublikowano 16 Września 2013 Opublikowano 16 Września 2013 Kręci się wałek to i visco jak ono to i wentylator ale na zimnym silniku zatrzymasz je ręką. Jeżeli nie to znaczy ze visco diabli wzięli. Ono powinno zacisnąć wentylator dopiero przy 100 i okolicach a tak to tylko się kręci bo się os kręci. Sony Xperia Tapatalk 4. ---------- Post dopisany at 00:09 ---------- Poprzedni post napisany at 00:07 ---------- Ależ ja potrafię zamotać sam nie kapuje co napisałem. Sony Xperia Tapatalk 4.
Sidney Opublikowano 16 Września 2013 Opublikowano 16 Września 2013 Weź nie żartuj tak bo chłopak faktycznie łapę wsadzi na zapuszczonym silniku i mu przetrąci jak będzie wisko uszkodzone Przy zgaszonym zimnym silniku wiatrak powinien dać się poruszyć a jak zgasisz rozgrzany to otwórz maskę i powinien wykazywać opór częściowy lub całkowity nie pamiętam dokładnie
POWER-KRIS Opublikowano 16 Września 2013 Opublikowano 16 Września 2013 Całkowity to na przegrzaniu. Sorry masz rację różne są typy. Tak czy owak jak na zgaszonym zimnym silniku w miarę luźno się obraca to wszystko prawdopodobnie OK. Natomiast pytanie czy zacisnie na 100*C. Sony Xperia Tapatalk 4.
Labiel Opublikowano 18 Września 2013 Opublikowano 18 Września 2013 Termostat. Częsty problem, nie ma co się za dużo rozwodzić.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się