krzsfs Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Witam, dziś rano jak zwykle jechałem swoim audi a4 1.9tdi 90km z 97r. do pracy, aż tu nagle poczułem szarpniecie przy predkości 80lm/h na 5biegu, coś wstylu jakby brakło paliwa na sekundę. Następne szarpniecie było po 5 minutach przy 110km/h/5 bieg. Gdzie szukać przyczyny? stawiam na układ paliwowy, ale elektronika też może wchodzić w grę. Ponadto żadna kontrolka się nie zaświeciła. Stawiacie któryś wtrysk? a może pompa? czy istnieje możliwość, że filtr paliwa może być już zapchany? Znajomy wspomniał,że może to być nastawnik? w każdym razie proszę o pomoc i eliminację możliwych awarii. Pozdrawiam.
burus2 Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Opublikowano 31 Sierpnia 2013 miałem tak jak padał wtrysk sterujący, póżniej dwa tygodnie nic i znowu pare razy prychnął, ja tak 3 miechy jeżdziłem sporadycznie sie to działo. Podepnij waga i sprawdz błędy
krzsfs Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 31 Sierpnia 2013 tak własnie zrobie, pierw Wag w poniedziałek, pozniej dalej bede gdybal..
miron123 Opublikowano 26 Września 2013 Opublikowano 26 Września 2013 witam umnie podobne byly obiawy padla przeplywka
Prezes:D Opublikowano 20 Października 2013 Opublikowano 20 Października 2013 Mam podobny problem co to moze być ?
trepek Opublikowano 20 Października 2013 Opublikowano 20 Października 2013 Problemów szarpnięć jest co nie miara. Zróbcie logi i wstawcie to będzie można coś więcej powiedzieć.
The a4 Opublikowano 20 Października 2013 Opublikowano 20 Października 2013 Problemów szarpnięć jest co nie miara. Zróbcie logi i wstawcie to będzie można coś więcej powiedzieć. OOOO Madrego az milo sie czyta Pozdro
Bartollo Opublikowano 20 Października 2013 Opublikowano 20 Października 2013 Poruszane na forum już kilkanaście razy : zasyfiały nastawnik, padający wtrysk sterujący itp itd Była też opcja ze po odcięciu przewodu który idzie (nie pamiętam koloru) od impulsatora do licznika szarpanie ustawało zresztą po więcej info odsyłam do
Piasek94 Opublikowano 6 Listopada 2013 Opublikowano 6 Listopada 2013 sprawdz rezystancje na wtyczce od sterujacego na zimnym od 90 do 120 ma miec i zdejmij klapke czy sterownik pompy nie jest brudny ( ta plytka od nastawnika)
trepek Opublikowano 8 Listopada 2013 Opublikowano 8 Listopada 2013 zdejmij klapke czy sterownik pompy nie jest brudny ( ta plytka od nastawnika) Nie zawsze widac zabrudzenia po zdjeciu dekla. Moge zrobic zdjecia nastawnika, ktory z gory jest czysty a srodek zasyfiony.
wesz82 Opublikowano 8 Listopada 2013 Opublikowano 8 Listopada 2013 Nastawnik można wykluczyć odczepiając kostkę od skrzyni,jak przestało szarpać to znaczy ze nastawnik do czyszczenia.
krzsfs Opublikowano 3 Lutego 2014 Autor Opublikowano 3 Lutego 2014 Witam, dalem auto do pompiarza wykluczyl awarie pompy czy wtrysku..mowi, ze problem siedzi w elektrye, ale wag nie pokazuje bledow;/
vp-tdi Opublikowano 4 Lutego 2014 Opublikowano 4 Lutego 2014 Nastawnik można wykluczyć odczepiając kostkę od skrzyni,jak przestało szarpać to znaczy ze nastawnik do czyszczenia. czasami to nie pomaga
Frimuś Opublikowano 4 Lutego 2014 Opublikowano 4 Lutego 2014 zdejmij klapke czy sterownik pompy nie jest brudny ( ta plytka od nastawnika) Nie zawsze widac zabrudzenia po zdjeciu dekla. Moge zrobic zdjecia nastawnika, ktory z gory jest czysty a srodek zasyfiony. Grzegorz PW
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się