Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[All B8] A4 AirRide by wojtsen


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Kurde oj drogie te klamki z DE :)

Opublikowano (edytowane)

cena w niemczech 39,87 za sztukę + koszta przesyłki i wyjdzie prawie 100 za komplet więc wcale przesady tu nie widze :wink:

Edytowane przez andynl
Opublikowano

:thumbup1:

Opublikowano

Tylko że te klamki nie pasują do A4/A5 sportback. Prawda?

Opublikowano

wojtsen Kiedy jakiś aktual ze zdjęciami ??

Opublikowano

Tylko że te klamki nie pasują do A4/A5 sportback. Prawda?

no właśnie nie wiem. Wpadaj zbadamy albo Ci wyślę na próbę. Jak dla mnie to jedno i to samo.

Nie ma co na razie wstawiać fotek plan jest prosty, jeśli będzie tak jak poniżej to będę szczęśliwy ;)

2li8ryo.jpg

Co do kół dzisiaj składam zamówienie na kucizny ADV.1

ADV5 Track Function

20x12 et15

Lip : Hi luster gold

center : matt black

bęben czarny lub surowy

exposed hardware

coś takiego tylko z 2x większym ranciwem w złocie

14ecohz.jpg

na razie auto stoi w szpachli, jak już będą jakieś kształty to dam znać

Opublikowano

Bedziesz robił takie poszerzenia jak na wyżej załączonym obrazku ?

Nowa felga prezentuje sie zacnie

Opublikowano

Bedziesz robił takie poszerzenia jak na wyżej załączonym obrazku ?

Nowa felga prezentuje sie zacnie

Już się robią :kox:
Opublikowano

Tylko że te klamki nie pasują do A4/A5 sportback. Prawda?

no właśnie nie wiem. Wpadaj zbadamy albo Ci wyślę na próbę. Jak dla mnie to jedno i to samo.

Nie ma co na razie wstawiać fotek plan jest prosty, jeśli będzie tak jak poniżej to będę szczęśliwy ;)

2li8ryo.jpg

Co do kół dzisiaj składam zamówienie na kucizny ADV.1

ADV5 Track Function

20x12 et15

Lip : Hi luster gold

center : matt black

bęben czarny lub surowy

exposed hardware

coś takiego tylko z 2x większym ranciwem w złocie

14ecohz.jpg

na razie auto stoi w szpachli, jak już będą jakieś kształty to dam znać

IMO paskudnie te poszerzenia wyglądaja :kwasny:

Opublikowano

Felga konkret, a do poszerzen brakuje lotka na klapie i będzie wersja DTM :decayed:

Opublikowano

Felga konkret, a do poszerzen brakuje lotka na klapie i będzie wersja DTM :decayed:

O tym samym pomyślałem :decayed: I jeszcze wydech w drzwiach :wink:

Opublikowano

Wide Body będzie urywać tyłek... :kox:

3mam kciuki za to aby się wszystko udało a wiem, że już działasz! :good:

Opublikowano

Eeee nie ma co krytykować ... Zobaczymy co wyjdzie, moim zdaniem będzie petarda :decayed:

Opublikowano

Eeee nie ma co krytykować ... Zobaczymy co wyjdzie, moim zdaniem będzie petarda :decayed:

Witajcie,

Projekt nietuzinkowy bez dwóch zdań :D

Gratki Wojtsen za chęci przecierania szlaków w odważniejszych modach.

Nie wiem czy mieliście okazję zobaczyć co amerykańce z accuair na seme 2012 wyszykowali:

http://fourtitude.com/news/video/widebody-air4-avant-feature-from-egarage-and-accuair/

Powodzenia i wytwałości w projekcie widebody!

Pozdrawiam!

Opublikowano

Jak już koniecznie miały iść spawy i szpachla to lepie było zrobić RSa to moim zdaniem za szeroko, ale to tylko moje zdanie :) chyba że zamierzasz brać udział w NASCAR hehe

Opublikowano

No WB ma to do siebie, że jest szeroko. :wink4: Do tego mega szeroka rolka z rantem i będzie KOZAK! :kox:

Opublikowano

Wojtsen Biore twoją fure na wesele jak będe miał :kox:

Opublikowano

Wojtek kiedy bedziesz w jelonce? Wpadne na bank , podejrzewam ze nie sam ........ a że twoje korzenie to dla mnie rzut beretem to tylko lepiej :)

Opublikowano

hehe już tłumaczę ;)

neum2w.jpg
to dopiero początkowe foto, niedługo zacznie to wyglądać tak

1413100286.jpg

Body mierzone jest pod felgi aby nic nie wystawało ... oraz mam wszystkie wymiary z LB Performance z którymi współpracuję. BMW M3 e93 - takie wymiary

Na tą chwilę jest popaplane włókninami aireks, włóknem szklanym i szpachlą.
Z tej kombinacji szejpuje się kształty, mierzone co do mm. To trwa ok miesiąca czasu, do uzyskania pełnego kształtu finalnego łącznie z fazami na śruby i rancikami nadkoli. Potem się podkładuje idealnie zrobione kształty i odbija gotowe formy z włókna szklanego i ściąga szejp z karoserii powracając do serii

Potem z formy powstaje gotowy produkt z włókna węglowego lub fiberglassu do malowania. W międzyczasie wytnę uszczelki i dobiorę śruby. Jeśli wszystko spasuje tak jak sobie tego życzę to przykręcam na auto i wycinam wnętrze nadkoli. To tak w wielkim skrócie

Na moim aucie nie będzie grama szpachli i spawów. Jeśli nie wyjdzie to wracam do tego jak było

Tylny spoiler będzie z włókna węglowego typu ducktail

a0z3vr.jpg

Nie obchodzi mnie totalnie opinia kogokolwiek :) Komu się wydaje że to wygląda paskudnie - OK dla niego wygląda paskudnie, dla mnie nie. Ile ludzi tyle opinii.

Wiem że nie każdy to złapie. Robię po swojemu i nie patrzę na innych bo już dawno ( nawet przed robieniem czegokolwiek ) bym jeździł serią :)

OEM+ nie dla mnie :D

Także spokojnie panowie bez spinek, pytajcie co jak się robi i po co. Bez zbędnych hejtów z przyjemnością odpowiem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...