andynl Opublikowano 18 Grudnia 2014 Opublikowano 18 Grudnia 2014 (edytowane) cena w niemczech 39,87 za sztukę + koszta przesyłki i wyjdzie prawie 100 za komplet więc wcale przesady tu nie widze Edytowane 18 Grudnia 2014 przez andynl
Wafel1 Opublikowano 13 Stycznia 2015 Opublikowano 13 Stycznia 2015 Bardzo fajny wywiad się ukazał, coś nowego http://autospotter.pl/index.php/wywiady/event/AUDI_A4_B8_BAGGED_ON_VOSSEN_CVT_20
pocas Opublikowano 20 Stycznia 2015 Opublikowano 20 Stycznia 2015 Tylko że te klamki nie pasują do A4/A5 sportback. Prawda?
Rumun89 Opublikowano 23 Stycznia 2015 Opublikowano 23 Stycznia 2015 wojtsen Kiedy jakiś aktual ze zdjęciami ??
wojtsen Opublikowano 23 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 23 Stycznia 2015 Tylko że te klamki nie pasują do A4/A5 sportback. Prawda? no właśnie nie wiem. Wpadaj zbadamy albo Ci wyślę na próbę. Jak dla mnie to jedno i to samo. Nie ma co na razie wstawiać fotek plan jest prosty, jeśli będzie tak jak poniżej to będę szczęśliwy Co do kół dzisiaj składam zamówienie na kucizny ADV.1 ADV5 Track Function 20x12 et15 Lip : Hi luster gold center : matt black bęben czarny lub surowy exposed hardware coś takiego tylko z 2x większym ranciwem w złocie na razie auto stoi w szpachli, jak już będą jakieś kształty to dam znać
peter22 Opublikowano 23 Stycznia 2015 Opublikowano 23 Stycznia 2015 Bedziesz robił takie poszerzenia jak na wyżej załączonym obrazku ? Nowa felga prezentuje sie zacnie
slepy Opublikowano 23 Stycznia 2015 Opublikowano 23 Stycznia 2015 Bedziesz robił takie poszerzenia jak na wyżej załączonym obrazku ? Nowa felga prezentuje sie zacnie Już się robią
Wandej Opublikowano 23 Stycznia 2015 Opublikowano 23 Stycznia 2015 Tylko że te klamki nie pasują do A4/A5 sportback. Prawda? no właśnie nie wiem. Wpadaj zbadamy albo Ci wyślę na próbę. Jak dla mnie to jedno i to samo. Nie ma co na razie wstawiać fotek plan jest prosty, jeśli będzie tak jak poniżej to będę szczęśliwy Co do kół dzisiaj składam zamówienie na kucizny ADV.1 ADV5 Track Function 20x12 et15 Lip : Hi luster gold center : matt black bęben czarny lub surowy exposed hardware coś takiego tylko z 2x większym ranciwem w złocie na razie auto stoi w szpachli, jak już będą jakieś kształty to dam znać IMO paskudnie te poszerzenia wyglądaja
H4mm3R Opublikowano 23 Stycznia 2015 Opublikowano 23 Stycznia 2015 Felga konkret, a do poszerzen brakuje lotka na klapie i będzie wersja DTM
Wandej Opublikowano 23 Stycznia 2015 Opublikowano 23 Stycznia 2015 Felga konkret, a do poszerzen brakuje lotka na klapie i będzie wersja DTM O tym samym pomyślałem I jeszcze wydech w drzwiach
akjam Opublikowano 23 Stycznia 2015 Opublikowano 23 Stycznia 2015 Wide Body będzie urywać tyłek... 3mam kciuki za to aby się wszystko udało a wiem, że już działasz!
Rumun89 Opublikowano 23 Stycznia 2015 Opublikowano 23 Stycznia 2015 Eeee nie ma co krytykować ... Zobaczymy co wyjdzie, moim zdaniem będzie petarda
black4 Opublikowano 23 Stycznia 2015 Opublikowano 23 Stycznia 2015 Eeee nie ma co krytykować ... Zobaczymy co wyjdzie, moim zdaniem będzie petarda Witajcie, Projekt nietuzinkowy bez dwóch zdań Gratki Wojtsen za chęci przecierania szlaków w odważniejszych modach. Nie wiem czy mieliście okazję zobaczyć co amerykańce z accuair na seme 2012 wyszykowali: http://fourtitude.com/news/video/widebody-air4-avant-feature-from-egarage-and-accuair/ Powodzenia i wytwałości w projekcie widebody! Pozdrawiam!
Gibons Opublikowano 23 Stycznia 2015 Opublikowano 23 Stycznia 2015 Jak już koniecznie miały iść spawy i szpachla to lepie było zrobić RSa to moim zdaniem za szeroko, ale to tylko moje zdanie chyba że zamierzasz brać udział w NASCAR hehe
akjam Opublikowano 23 Stycznia 2015 Opublikowano 23 Stycznia 2015 No WB ma to do siebie, że jest szeroko. Do tego mega szeroka rolka z rantem i będzie KOZAK!
Rumun89 Opublikowano 23 Stycznia 2015 Opublikowano 23 Stycznia 2015 Wojtsen Biore twoją fure na wesele jak będe miał
exportsubripp Opublikowano 25 Stycznia 2015 Opublikowano 25 Stycznia 2015 Wojtek kiedy bedziesz w jelonce? Wpadne na bank , podejrzewam ze nie sam ........ a że twoje korzenie to dla mnie rzut beretem to tylko lepiej
wojtsen Opublikowano 26 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 26 Stycznia 2015 hehe już tłumaczę to dopiero początkowe foto, niedługo zacznie to wyglądać tak Body mierzone jest pod felgi aby nic nie wystawało ... oraz mam wszystkie wymiary z LB Performance z którymi współpracuję. BMW M3 e93 - takie wymiaryNa tą chwilę jest popaplane włókninami aireks, włóknem szklanym i szpachlą.Z tej kombinacji szejpuje się kształty, mierzone co do mm. To trwa ok miesiąca czasu, do uzyskania pełnego kształtu finalnego łącznie z fazami na śruby i rancikami nadkoli. Potem się podkładuje idealnie zrobione kształty i odbija gotowe formy z włókna szklanego i ściąga szejp z karoserii powracając do seriiPotem z formy powstaje gotowy produkt z włókna węglowego lub fiberglassu do malowania. W międzyczasie wytnę uszczelki i dobiorę śruby. Jeśli wszystko spasuje tak jak sobie tego życzę to przykręcam na auto i wycinam wnętrze nadkoli. To tak w wielkim skrócie Na moim aucie nie będzie grama szpachli i spawów. Jeśli nie wyjdzie to wracam do tego jak było Tylny spoiler będzie z włókna węglowego typu ducktail Nie obchodzi mnie totalnie opinia kogokolwiek Komu się wydaje że to wygląda paskudnie - OK dla niego wygląda paskudnie, dla mnie nie. Ile ludzi tyle opinii. Wiem że nie każdy to złapie. Robię po swojemu i nie patrzę na innych bo już dawno ( nawet przed robieniem czegokolwiek ) bym jeździł serią OEM+ nie dla mnie Także spokojnie panowie bez spinek, pytajcie co jak się robi i po co. Bez zbędnych hejtów z przyjemnością odpowiem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się