Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 3.0 ASN] auto szarpie podczas jazdy i hamowania


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam problem. auto szaarpie mi podczas jazdy przy prędkościach tak od 70-130 lub przy hamowaniu to tak jaby miało sie zaraz rozpaść:(. Jest to zjawisko które występuje co jakiś czas, nie jest ciągłe. Szlifowałem tarcze, nowe klocki ale niestety nic sie nie zmieniło.

Czy ktoś wie co dolega? czy to może być listwa kierownicza?

Opublikowano

no ale koła masz na pewno wyważone i fele proste, no nie?

Opublikowano

a nie wleciales z rozgrzanymi tarczami w wode? bo wtedy tylko wymiana tarcz moze Ci pomoc,ale nie wiem z jakiej racji trzesie przy jezdzie bez hamowania (70-130)...

Opublikowano

też tak myslałem, żę tarcze miałem krzywe wiec dałem je do przeszlifowania! ale to samo! a czy to może być związane z maglownicą?

Opublikowano

wiesz co... ja miałem kiedyś podobny efekt (w innym aucie) i to był jednak problem źle wyważonych kółek....

Opublikowano

kurcze też to robiłem i ciągle jest tak samo a może coś może być z zawieszeniem? bo jak hamuje to strasznie buczy czasmi i trzęsie ale efekt nie jest ciągły?

Opublikowano

tak jak pisze pre_pl, proponowałbym dobrze sprawdzić koła

sam nie raz miałem sytuacje że dopiero za trzecim razem "fachowcom" udało się wyważyć

jak masz jakiś inny komplet kół to załóż i wtedy będziesz miła pewność :621:

Opublikowano
też tak myslałem, żę tarcze miałem krzywe wiec dałem je do przeszlifowania!

Nie pisz takich rzeczy nawet człowieku,bo przy takich samochodach takich pseudonapraw sie nie robi.wymien sobie tarcze bo jak byly krzywe to pewnie nadal są,takie przeszlifowanie nic nie da jak byly mocno pokrzywione.masz silnik 3.0 pare mocnych hamowań z wiekszych predkosci i zle to sie moze skonczyc.zasuwaj do warsztatu.

Opublikowano

ale to nie są tarcze bo jak już pisałem dzieje sie to nie tylko przy hamowaniu wiec to nie ma z tym nic wspolnego

Opublikowano

No ale przybliż, którą oś opisujesz?

Opublikowano

Może zacisk ci trzyma - trzeba rozebrać i przeczyścić

Opublikowano

Unieś lewarkiem lewą stronę auta, aby koło straciło kontakt z podłożem i nim zakręć. Jeśli blokuje w jednym miejscu to masz krzywą tarczę (rozwarstwioną) kwalifikującą się do wymiany. Oczywiście musisz wymienić obie wraz z klockami hamulcowymi. Jeśli kręci się z oporem na całym obwodzie to może być tak jak napisał adadur - zacisk. Nie dam głowy, ale może to być również problem z łożyskiem.

Opublikowano
Jeśli blokuje w jednym miejscu to masz krzywą tarczę (rozwarstwioną) kwalifikującą się do wymiany.

skoro szarpie a nie sciaga to stawiam na krzywa tarcze w jednym miejscu, bo tak to prawdopodobnie by Ci strasznie sciagalo przy oporze na jednym kole chyba ze quattro wyrownuje sile na kole,ale to bys caly czas mrygajacy esp pewnie mial :027: wyprobuj metody lukantosa, a noz widelec sie uda odnalezc przyczyne, bo co do szlifowanych tarcz to z mojego dośw(wprawdzie niewielkiego),scinaja Ci tylko kanty( u mnie scinali zeby tarcze nie piszczaly przy hamowaniu ale nic to nie dalo), a powierzchni ciernej z reguly sie nie rusza,bo to dziwne rzeczy moglyby wyjsc. pzdr

Opublikowano

że co niby jak masz krzywe tarcze to je szlifujesz? Jak ostro hamowałeś i właśnie jak ktoś pisał wczesniej wjechałeś w wode to szlifowaniem tego nie zrobisz i coś Ci ociera. Najlepiej właśnie na lewarek i posprawdzać każde koło, jak to nie to to będziemy myśleć dalej :!:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...