Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana ori żarnikow D1S na 6000K


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

no właśnie z tą stacją diagnostyczną to jest dziwnie, bo jak tam mi ustawią światła to świecą może na jakieś 15m w dal maks. W żadnym innym aucie na ksenonie które miałem światła nie świeciły tak nisko ani w żadnym innym aucie które mijałem tak nie jest . . . po za tym wygląda jakby za blisko siebie świeciły, szczególnie prawy ledwo co oświetla pobocze . . . jakieś jaja mam z tym xenonem. jest fabryczny :) żadna samoróbka, auto nie bite bo od nowości jest . . .

Opublikowano

no właśnie z tą stacją diagnostyczną to jest dziwnie, bo jak tam mi ustawią światła to świecą może na jakieś 15m w dal maks. W żadnym innym aucie na ksenonie które miałem światła nie świeciły tak nisko ani w żadnym innym aucie które mijałem tak nie jest . . . po za tym wygląda jakby za blisko siebie świeciły, szczególnie prawy ledwo co oświetla pobocze . . . jakieś jaja mam z tym xenonem. jest fabryczny :) żadna samoróbka, auto nie bite bo od nowości jest . . .

Ori ksenony mają autoregulację, dlatego nie wystarczy sama regulacja za pomocą śrub przy lampie.

1. Podłączamy VAGa, włączamy zapłon, moduł 55 i łączymy się.

2. Po połączeniu, wybieramy "Meas. Blocks", Grupa 001 i "Go!"

3. Następnie "Switch To Basic Settings" - Na pierwszej pozycji pojawi się "Wait". Czekamy kilkanaście sekund aż pierwsza pozycja pokaże nam "Learning" czy coś takiego (silnicznki lamp lekko drgną ).

4. Dopiero teraz włączamy światła.

5. Podnosimy maskę i za pomocą imbusa 5.5 czy jaki tam komu pasuje, regulujemy śrubami przy lampach do pożądanego poziomu (jedna śruba poziom, druga pion).

6. Po zakończeniu, wracamy do komputera. Teraz w celu zapamiętania bieżących ustawień, jako ustawień wyjściowych po uruchomieniu świateł, przyciskiem "Up" zmieniamy grupę na 002. Wychodzimy "Done, Go Back". :)

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

O widzisz, o tym nie wiedziałem :wallbash: wielkie dzięk :notworthy: i ! :) Dostęp do vaga mam więc teraz tylko znaleźć chwilkę wolnego czasu :) i później regulacja w stacji kontroli pojazdów.

Ten imbusik lub śrubokręt krzyżak z tego co widziałem, to od regulacji góra/dół śruby wiem gdzie są, a w którym miejscu od lewo/prawo??

Opublikowano

Odświeżę trochę temat :decayed: ale nie chcę zakładać nie potrzebnie nowego :)

Pytanko do was, czy ktoś używa D1S Osram Cool Blue Intense ?? Widziałem je w sklepie, nie ma żadnych filtrów na bańce etc. ale przed wydaniem ponad 300zł za sztukę wolę się zapytać czy ktoś z was ich czasami już nie używa ??

Z tego co wiem to zarniki sa warte swojej ceny. Chlopaki z niemieckiego forum na nich smigaja i bardzo sa zadowoleni. Barwa swiatla jest idealnie biala, lekko wpadajaca w blekitny ale to tylko odrobine. Widocznosc jest duzo lepsza niz na ktorychkolwiek przez nich testowanych zarnikach. Tez sobie je kupie jak moje Ultra Blue Philipsa sie skoncza.

Maly Update:

Nowe reflektory a w nich palniki Osram Cool Blue Intense D1S.

Co tu duzo mowic, palniki warte swojej ceny. Gdy sie dopala (20-40 godz.) uzyskaja swoja wlasciwa jasnosc i barwe swiatla.

Jak do tej pory sa to najlepsze jakie mialem.

Opublikowano

Odświeżę trochę temat :decayed: ale nie chcę zakładać nie potrzebnie nowego :)

Pytanko do was, czy ktoś używa D1S Osram Cool Blue Intense ?? Widziałem je w sklepie, nie ma żadnych filtrów na bańce etc. ale przed wydaniem ponad 300zł za sztukę wolę się zapytać czy ktoś z was ich czasami już nie używa ??

Z tego co wiem to zarniki sa warte swojej ceny. Chlopaki z niemieckiego forum na nich smigaja i bardzo sa zadowoleni. Barwa swiatla jest idealnie biala, lekko wpadajaca w blekitny ale to tylko odrobine. Widocznosc jest duzo lepsza niz na ktorychkolwiek przez nich testowanych zarnikach. Tez sobie je kupie jak moje Ultra Blue Philipsa sie skoncza.

Maly Update:

Nowe reflektory a w nich palniki Osram Cool Blue Intense D1S.

Co tu duzo mowic, palniki warte swojej ceny. Gdy sie dopala (20-40 godz.) uzyskaja swoja wlasciwa jasnosc i barwe swiatla.

Jak do tej pory sa to najlepsze jakie mialem.

Muskel , jedno pytanko , te osramy mają w końcu ile Kelwinów ?

Opublikowano

Tak kupywalem przez Amazon.de (mieszkam w DE).

Palniki byly nowe (pudelka byly tylko ortwierane) Dalem w sumie 100 €.

W PL sa nie wiem czemu duzo drozsze.

Opublikowano
Tak kupywalem przez Amazon.de (mieszkam w DE).

Palniki byly nowe (pudelka byly tylko ortwierane) Dalem w sumie 100 €.

W PL sa nie wiem czemu duzo drozsze.

ostatnio byłem w DE po auto z kumplem i przejeżdzałem koło magazynu amazona - jakie to kur... jest olbrzymie :facepalm:

Opublikowano

dzięki bardzo :hi:

a kupowałeś z tej właśnie aukcji , czy gdzieś w polsce ?

Polecam od usera z alle amt24_eu, sprawdzony nie podróbki :wink:

BMW 7 E65 E66 Zarowka Bi-Xenon D1S Osram Blue +20% (3602127167) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.

u mnie wygląda to tak(foto robione paletką, soczewki jeszcze ori):

49f5c424dfae7c08med.jpg4e3692c3cf46763bmed.jpg

Opublikowano

Świeci pięknie :naughty:

Opublikowano

Panowie, jakiś wiarygodny sprzedawca tych Osram Cool Blue Intense D1S?

Musze kupić komplet a nie chce sie wpakować w podróbki...

Opublikowano

Witam,

a jakiej firmy polecacie żarniki... bo będę musiała zakupić;/

Witaj,

zarówno Osram jak i Philips to dobre żarniki- pod warunkiem, że są oryginalne a nie chińskie podróbki.

Opublikowano

Witam,Zanim zaczniecie cokolwiek majstrowac przy xenonach, nalezy dla wlasnego bezpieczenstwa odlaczyc akumulator. Przy zapalaniu zarnikow napiecie siega nawet 25.000 Volt.Dzieki poradom kolegow ono oraz Pepin udalo mi sie wymienic ori zarniki D1S na 6000k :hi: :good:Zarniki te posiadaja homologacje ale niestety firma nie jest mi zana. Wazne, ze mam na nie gwarancje. Sprzedajacy zapewnial mnie, ze firma produkuje na rynek w USA.Koszt 110Euro a tak wygladaja:opak1zv5.th.jpgopak2hb4.th.jpgkomplqj9.th.jpghomologaf3.th.jpgPoswiecilem na to ok. 2,5 godz. i 80 Euro w kieszeni. :naughty:Zaczalem od strony pasazera bo prosciej :wink4:Nalezy odkrecic dolot powietrza (2 srubki), dolotqf7.th.jpgdolot.JPGnastepnie 2 srubki obubowy filtra powietrza laczyce przeplywomierz.Obudowe wyciagamy do gory i mamy dobry dostep do tylu lampy.obudfilea3.th.jpgobudfil.JPGDwie srubki torx i sciagamy dekielek,odhaczamy sprezynki i wymieniamy zarnik.pasdeklvp6.th.jpgpasdekl.JPGTak wyglada jedna strona ori druga 6000K:4v63jf0.th.jpg4v6-3.JPGStrona kierowcy juz troche bardziej skomplikowana, i tu bawilem sie najdluzej, bo jest dosc ciasno a raczki niestety jak u chlopa z kopalni, nie nadaja sie do prac wymagajacych raczek panienki :polew:W pierwszej kolejnosci odkrecamy zbiorniczek Servo (dwie srubki) i jedna srubke ze zbiorniczka na plyn do chlodnicy.servozr2.th.jpgservo.JPGZbiorniczek mozemy spokojnie odciagnac lekko do gory i w bok bez odpinania wezow.Nastepna czynnosc, dekielek i ukaze nam sie zarnik czekajacy na wymiane :naughty:zarkierda2.th.jpgzarkier.JPGTutaj kilka zdjec po wymianie obu zarnikow:obie1.JPGobie3.JPGobie4.JPGZycze milego rezania :wink4:

W B7 tez tak się wymienia?

Opublikowano (edytowane)

To jesz B7 (na zdjęciach)

Edytowane przez Muskel1
Opublikowano

Ja też polecam użytkownika atm24_eu kupiłem od niego Osram CBI i są oryginalne. Jest strona w internecie do sprawdzenia autentyczności.

Wymieniłem dopiero jedną stronę od filtra powietrza. Z drugiej strony chyba będę musiał odpinać węże od zbiorniczka od wspomagania bo strasznie ciasno.

Opublikowano

1.8 T ciasno? oj kolego nie no, bez przesady ;-)

Nie odpinaj bo nie trzeba. Zbiornik z weżami lekko podnosisz, przekręcasz i na bok idchylasz. Jak na zdjęciach.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...