adamsud Opublikowano 1 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2013 ... Czyli by wychodzilo jakies 0.33l na 1000 km . Mniej więcej mam takie same zużycie oleju. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klmn Opublikowano 2 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2013 Ja też mam duże. Nawet większe przy pałowaniu. W moim samochodzie jest tak od nowości. Teraz ma prawie 200 kkm. I poza tym, że trzeba raz na miesiąc dolać to nie powoduje to innych dolegliwości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gmroz Opublikowano 15 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2013 Według fis-a pali średnio 13 - 14 litrów miasto, a wcale go nie cisnę, wydaje mi się, że trochę za dużo patrząc na wasze wartości. Z rana jak odpalę to przez jakiś czas pokazuje nawet do 40l, ale to chyba normalne póki się nie nagrzeje ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hołowczyc20 Opublikowano 15 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2013 Fis to kłamca i nie wierzył bym mu tak do końca:decayed: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gmroz Opublikowano 16 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2013 Niby tak, ale niektóre wartości w wątku również pochodzą tylko z fis-a, więc porównałem. Stojąc w korku chwilowe to 15 - 18l, średnie wskazuje wtedy około 35l. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Redjasper Opublikowano 25 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2013 Nie patrz na chwilowe w korku bo to przecież wartość chwilowa... Dzisiaj zamęczyłem się na śmierć i zanudziłem, ale... na odcinku 140 km nie przekraczając 90 km/h - od Połańca do Tarnowa różnie w zależności od miejscowości, ale nie przekraczając 90 km/h i od Tarnowa ciągle na tempomacie 90 km/h. Wynik? przejechane dokładnie 139,6 km; spalone 9,69 l benzyny 98 spalanie na 100 = (100x9,69)/139,6 = 6,94l/100km - jestem w lekkim szoku w mieście różnie; w cieplejsze dni 12,5 - teraz około 13,5 przy spokojnej jeździe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafand76 Opublikowano 27 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2013 Napisalem już co prawda w innym wątku, ale tu tez wrzuce. Tak się sklada, ze jezdze już drugim B7 2.0 TFSI (wczesniej kombi, teraz sedan) i cos mogę dorzucić do tematu. Ani jeden ani drugi (podprzedni 65 tys przebiegu, obecny 95 tys.) nie pali oleju. Wg mnie osoby które tak twierdza mieli wycieki albo cos innego było nie tak. Co do spalania. Obcenie staram się jezdzic dosyć spokojnie i udało mi się zejść do 10.4 po mieście. Uwazam ze jest to wynik rewelacyjny. Do co FISa. Uwazam ze pokazuje dosyć precyzyjnie, bo kilka razy zweryfikowałem spalanie i wychodzilo bardzo podobnie. Pamietajcie ze FIS pokazuje średnie spalanie dzienne od uruchomienia (nr 1 na FIS) i ogólny (nr 2 na FIS). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros Opublikowano 27 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2013 rafand zaloze sie ze jakbys ktos dynamiczniejszy dorwal twoje TFSI to zaraz ubytek by byl zauwazalny, to jest urok silnikow turbo szczegolnie tych nowszych ja z tego co zauwazylem, najwieksze zuzycie jest przy wysokich i dlugotrwalych obrotach, np w czasie robienia szybkiej ale dlugiej trasy, odwrotna sytuacja jest kiedy ktos jezdzi dosyc oszczednie i glownie po miescie, wtedy ubytek oleju moze byc na prawde sporo nizszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafand76 Opublikowano 27 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2013 A myślisz ze ja nie jezdze dynamicznie? W kombi miałem spalanie 13-14 litrów po mieście, bo darlem mocno, ale nie dolewalem oleju mieszy wymianami. Wiem co mowie, jezdze TFSI od 5 lat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros Opublikowano 27 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2013 wciaz nie wierze ze przez 10tys nie bylo widac zadnego ubytku na miarce a 13 L to nie duzo, ja mam takie jak jezdze w 80% spokojnie hehe ale dobra nie bede sie sprzeczal bez obrazy 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafand76 Opublikowano 27 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2013 Nie twierdze ze nie ma zadnego ubytku. Ale na pewno nie na tyle żeby dolewać, Toc jest czujnik poziomu oleju i nigdy mi się nie właczyl, a zużycie oleju rzedu 1 litr na 3000 tys albo dolewanie raz w miesiącu to juz dla mnie jakas fantazja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majkel_83 Opublikowano 3 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2014 Temat widzę się rozwinął w temacie spalania, a jak wiadomo w silnikach turbo spalanie różni się dość znacznie, bo każdy ma inną nogę i nawyki jazdy. Dlatego ponownie zapytam, bo mocno zastanawiam się czy nie sprowadzić dla siebie z USA 2.0 TFSI Q po przejrzeniu naszego "bogatego" rynku.... Czy coś różni same silniki i części (poza zderzakami, licznikami w milach etc.) z wersji amerykańskiej i europejskiej? np. w stanach mają inne paliwo, możliwe że pompa, program będzie wymagał zmian? jakieś doświadczenia, sugestie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Redjasper Opublikowano 3 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2014 Ja mam b7 ze stanów i różni się oznaczenie, ale z tego co widzę to części takie same jak do BWE, czyli europy... Dzisiaj wymieniłem zawór regulacji ciśnienia i jeden wężyk od niego odchodzący - to te zawory podobno odpowiedzialne są za nadmierne spalanie oleju - w tej chwili numer tej części to 06F129101P - poprzednie wersje to końcówki E, F gołym okiem na zewnątrz widać niewielkie różnice, a pewnie w tym grzybku są jeszcze większe... nawet ta rurka się różni bo ta część bardziej z prawej strony wewnątrz ma ściankę z mniejszą średnicą, zapewne by mniejsze ilości oleju wpadały do... a więcej cofało się i trafiało do miski olejowej - to moje gdybanie. natomiast oznaczenia na samym regulatorze starym to 0,7 więc sądzę, że to ciśnienie, a w nowym to 1,3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klmn Opublikowano 3 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2014 Ja mam b7 ze stanów i różni się oznaczenie, ale z tego co widzę to części takie same jak do BWE, czyli europy...Dzisiaj wymieniłem zawór regulacji ciśnienia i jeden wężyk od niego odchodzący - to te zawory podobno odpowiedzialne są za nadmierne spalanie oleju - w tej chwili numer tej części to 06F129101P - poprzednie wersje to końcówki E, F gołym okiem na zewnątrz widać niewielkie różnice, a pewnie w tym grzybku są jeszcze większe... nawet ta rurka się różni bo ta część bardziej z prawej strony wewnątrz ma ściankę z mniejszą średnicą, zapewne by mniejsze ilości oleju wpadały do... a więcej cofało się i trafiało do miski olejowej - to moje gdybanie. natomiast oznaczenia na samym regulatorze starym to 0,7 więc sądzę, że to ciśnienie, a w nowym to 1,3 To jak już trochę pojeździsz to napisz tu czy pomogło na spalanie oleju. Napisz też ile palił Ci przed. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtcem Opublikowano 6 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2014 ja mam ze stanów - jeżdżę ponad rok i na razie (na szczęście ) musiałem wymienić tylko odmę - nie było żadnego problemu z dostępnością w serwisie więc chyba jest taka sama. Przejechałem 14 tyś km i musiałem dolać jakieś 1,5L oleju. Przebieg 105 tyś km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bubu05 Opublikowano 6 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2014 Bardzo fajny i cichy silnik, lepiej dolać olej niż wymienić wtrysk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hc_mlody Opublikowano 14 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2014 panowie faktycznie z tym ubytkiem oleju jest aż tak źle??bo rozważam zakup auta z tym motorem i sam nie wiem co mam myśleć czytając np. poprzednie wpisy ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafand76 Opublikowano 14 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2014 panowie faktycznie z tym ubytkiem oleju jest aż tak źle??bo rozważam zakup auta z tym motorem i sam nie wiem co mam myśleć czytając np. poprzednie wpisy ;/ Nie jest, ja się upieram przy swoim. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hc_mlody Opublikowano 14 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2014 a jaki masz przebieg u siebie??ile łyka?kompletnie nic? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafand76 Opublikowano 14 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2014 a jaki masz przebieg u siebie??ile łyka?kompletnie nic? 97 tys. Miedzy wymianami nie dolewam kompletnie nic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się