lenovo Opublikowano 11 Listopada 2020 Opublikowano 11 Listopada 2020 (edytowane) Witam .Chciałem się zabrać za wymianę imbusa w pompie lecz okazuje się że u mnie inna średnica jest na pompie a inna na wałkach i nie da się go wysunąć .Czy to oznacza że pompa ma już grubszy imbus ? Edytowane 11 Listopada 2020 przez lenovo
pitasss10 Opublikowano 14 Listopada 2020 Opublikowano 14 Listopada 2020 W dniu 11.11.2020 o 14:00, lenovo napisał: Witam .Chciałem się zabrać za wymianę imbusa w pompie lecz okazuje się że u mnie inna średnica jest na pompie a inna na wałkach i nie da się go wysunąć .Czy to oznacza że pompa ma już grubszy imbus ? Masz już zregenerowane gniazdo. Składaj i użytkuj
toomi123 Opublikowano 29 Marca 2021 Opublikowano 29 Marca 2021 (edytowane) U mnie ktoś chyba przede mną coś kombinował bo stało się to Nie wiem co mogło się stać oprócz tych kół zębatych. Sytuacja wyglądała tak. Na początku było jakieś głuche stukanie. Dzwiek się nasilał przez pare km nagle usłyszałem jakiś zgrzyt i wyłączyłem silnik i na hol. Po rozebraniu oczom ukazał się taki widok jak poniżej. Chciałbym się dowiedzieć co trzeba sprawdzić przed ponownym włączeniem silnika. Z góry dziękuje za wszelkie informacje. ps. Nie wiem jak wyglada imbus bo został wysłany do Futurum. Przebieg to 372 tyś. Edytowane 29 Marca 2021 przez toomi123
mandi__ Opublikowano 27 Kwietnia 2021 Opublikowano 27 Kwietnia 2021 (edytowane) Pacjent bmn, na łańcuszku. Na blacie jakieś 230k. Historia nie do końca znana. Napinacz cały, łańcuch prawidłowo napięty, nie jest jakiś wyciągnięty. Czy w tych napędach na łańcuszku jest coś jeszcze co może się nagle skończyć alladynem? Edytowane 27 Kwietnia 2021 przez mandi__
Biniu6 Opublikowano 28 Czerwca 2021 Opublikowano 28 Czerwca 2021 Witam właśnie stałem się posiadaczem Audi A6 C7 2.0tdi CGL Będę się brał za wymianę rozrzadu przy okazji chce wymienić zabierak pompy oleju auto ma 190tys.km Co sądzicie o wymianie zabieraka??
Dev Opublikowano 28 Czerwca 2021 Opublikowano 28 Czerwca 2021 23 minuty temu, Biniu6 napisał: Witam właśnie stałem się posiadaczem Audi A6 C7 2.0tdi CGL Będę się brał za wymianę rozrzadu przy okazji chce wymienić zabierak pompy oleju auto ma 190tys.km Co sądzicie o wymianie zabieraka?? Rob od razu cały moduł
Biniu6 Opublikowano 29 Czerwca 2021 Opublikowano 29 Czerwca 2021 Cały moduł czyli co wymiana na zwykłą pompę jak w 1.9 tylko ta na pasku ?
bouzuki Opublikowano 29 Czerwca 2021 Opublikowano 29 Czerwca 2021 Koledze chyba chodziło o wymianę wałka wraz z zabierakiem.
FUTURUM Opublikowano 8 Grudnia 2021 Autor Opublikowano 8 Grudnia 2021 Nie oddawać swoich samochodów do mechaników, którzy nie mają pojęcia o grupie VAG. Jeśli mechanik nie czuje się na "siłach" i nie wie jaką śrubę odkręcić, od tego jest telefon- udzielamy wszystkich rad związanych z pompami olejowymi do 2.0 tdi ...
krzychuG Opublikowano 11 Stycznia 2022 Opublikowano 11 Stycznia 2022 W dniu 18.02.2020 o 17:07, bouzuki napisał: Witam, VW Passat,kod silnika CFFB.Rok produkcji 2012.Czy silnik ten też objęty jest ryzykiem wycierającego się imbusa? W dniu 20.02.2020 o 08:51, FUTURUM napisał: jeździć do 450-500 tyś później kontrola... A passat z CBA z końca 2009 ? Zabierak jest już 100mm.
RALF76 Opublikowano 2 Maja Opublikowano 2 Maja W dniu 29.06.2020 o 16:00, FUTURUM napisał(a): Przed kupnem sprawdzić ciśnienie na rozgrzanym oleju!!! Zaczynają wycierać sie wałki balansowe razem z panewkami-nie zabierak(imbus) trochę czasu minęło i kilometrów przybyło, czy w poliftach 2012-2016 występują problemy z pompą olejową? jakiekolwiek ołówek czy panewki??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się