siemens Opublikowano 25 Grudnia 2014 Opublikowano 25 Grudnia 2014 Okej dzięki a możesz napisać jaki najlepiej wziąść (firma) i czy jak nie będzie to, to są obawy że silnik jest do d..y ? Czy raczej nie ma obaw co do silnika
robitl Opublikowano 25 Grudnia 2014 Opublikowano 25 Grudnia 2014 silnik jest ok:). jakby były szybkie wahania temperatury to pewnie czujnik byłby do wymiany. a jeśli się nie dogrzewa to wina tego że termostat jest w pozycji prawie całkiem otwartej i daje na duzy obieg wody. termostat najlepiej wahlera. koszt na allegro to 65zł z przesyłka a w lublinie w sklepie to mi 96powiedzieli;d
siemens Opublikowano 25 Grudnia 2014 Opublikowano 25 Grudnia 2014 Dobrze wiedzieć że nie będzie dużych kosztów dzięki wielkie za pomoc bo w tych sprawach jestem nowicjusz
majuDJ Opublikowano 27 Grudnia 2014 Opublikowano 27 Grudnia 2014 Mam problem z swoim 1.9TDI VP.Po wymianie wszystkich opasek i sprawdzeniu węży (problem opisany w temacie http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=35&t=565402)silnik się bardzo nagrzewa. Mianowicie wczoraj przy temperaturze około 1 stopnia dopiero po 25km osiągnął temperaturę około 75stopni, a po około 60km osiągnął około 90stopni, z tym że przy włączeniu ogrzewania na maxa temperatura zaczęła drastycznie spadać. Tylko przy ustawionym climatronicu na 19 stopni utrzymywało się 90 stopni. Dziś przy jeździe około 9km w mieście na 1 i 2 biegów osiągnął ledwo 60 stopni.Przy tym zaznaczam, że ogrzewanie działa normalnie i już po kilku minutach dmucha ciepłem, Termostat był wymieniony 5 tys km na wahlera. Płyn jest w normie. Natomiast węże które rozkręcałem są miękkie oraz ich temperatura nie jest za wysoka, można je śmiało złapać po nawet 9km w mieście.Co to może być? Czy układ się zapowietrzył? Czy może w tych rurkach i tym plastikowym kolanku jest jakiś czujnik i ja go uszkodziłem? Bo jeszcze nigdy tak długo silnik się nie nagrzewał. Dawniej po 6-8km osiągał temperaturę roboczą.
stasiu1971 Opublikowano 28 Grudnia 2014 Opublikowano 28 Grudnia 2014 (edytowane) u mnie jest to samo 1,8 125 km z LPG wymieniłem już 3 termostat i przyznam że na drugim chodził najlepiej (najtańszy z HARTA) i dalej nie wiem co jest na dodatek im zimniej tym gorzej pali , zapali od strzała ale po 3 sek chodzi tak koślawo i strzela jak by stary fiat pracujący na dwa gary nie wiem czy kupować 4 termostat i czyścić przepustnicę i przepływomierz czy co robić , na VAG-u błędów nie było , po przełączeniu na LPG chodzi idealnie , jak jest powyżej +15*C pali normalnie jedynie nie można go przegazować po odpaleniu bo go zadławi i strzela. Edytowane 28 Grudnia 2014 przez stasiu1971
Szpadyzor'Cru Opublikowano 10 Stycznia 2015 Opublikowano 10 Stycznia 2015 (edytowane) termostaty, termostaty... ehhh :/ również mam problem z osiągnięciem temp. 90 st. max jaka osiagnie to 75-80 st. dodam jeszcze ze termostat 3 razy zmienialem na kazdym pisze tem otwarcia to 87st. a ostatnio zauwazylem ze wiatrak zaczyna smigac od 75 st. co robić?? chciałbym dodać jeszcze ze jak ogrzewanie podkrece na maxa to nie idzie wysiedziec,a po odpaleniu auta czekam max 4min w lecie a w zimie max 7min i auto po przekoczeniu 1200obr przezuca na gas. Edytowane 11 Stycznia 2015 przez Szpadyzor'Cru
rhinbac Opublikowano 11 Stycznia 2015 Opublikowano 11 Stycznia 2015 Czujnik temp do wymiany koszt nie duzy, a spr. ktos temp. na klimatroniku ? i poruwnywał z zegarami ?
rysiu2006 Opublikowano 11 Lutego 2015 Opublikowano 11 Lutego 2015 Koledzy moj tatusiek ma 1.9TDI AJM i temperatura na wskaźnikach pokazuje 60 niecałe 70 potrafi przejechać ok 100km i dalej nic podłączyłem kompa czujnik do wymiany ale dalej nie pomogło wymiana termostatu pomoże doda ze na climatroniku kanał 49 temperatura waha się od 60 do 67 to samo na vagu a na kanale 51 jest 90
Darcsamael27 Opublikowano 19 Marca 2015 Opublikowano 19 Marca 2015 Witam. Dolacze sie do tematu. Ja mam podobny problem. A mianowicie. Silnik temperature lapie mi idealnie szybciutko bez problemow 89 stopni idealnie gdyby nie jeden problem. Gdy jezdze trzymajac sie ponizej 3500 obrotow , to silnik chodzi perfekcyjnie . Gdy przekrocze 3500 obrotow to po 2 min jazdy temp. Zaczyna spadac. Dolna jej wartosc zalezna jest od predkosci np jadac 150-160 km/h temperatura spadnie nawet do 60 stopni. Gdy zjade z autostrady i wjade w miasto trzymajac sie np. 80 km/h to po 2-3 min temp wroci do 89 stopni . CZyli jezdzac dzien w dzien trzymajac sie ponizej 3500 obrotow nigdy temp mi nie spadnie , zas jadac szybciej to temp silnika swiruje. Termostaty 2 rozne wkladalem nowe, plyn nowy, uklad prZeczyszczony i odpowietrzony , nowet sprzeglo wiskotyczne mam nowe, jutro wymieniam cZujnik. Od momentu wlacZenia silnika wentylator na starym i nowym wisko lazi jak opetany. Jak zakrylem workiem chlodnice to problemow z temp powyzej danej predkosci nie wystapil. Wynika ze obieg wody jest caly czas na duzym i bed powietrza i wentylator tak mocno chlodza. Ale wisko nowe 2 nowe termostaty sprawdzane itp. NajbardZiej mnie zastanawia ta granica 3500 obrotow ponizej ktorej jest super a powyzej nie
stasiu1971 Opublikowano 25 Marca 2015 Opublikowano 25 Marca 2015 Założyłem dzisiaj czwarty termostat , auto stało i doszło do 85*C i nic więcej po lekkim dodaniu gazu tak na 2 tyś obr od razu spadła temp do 75*C , czujnik wymieniłem we wrześniu wraz z drugim termostatem , jakieś pomysły ???? No i problem rozwiązany , zamontowany 2 czujnik temp , i ten działa prawidłowo , wskazówką jak wryta na 90*C .
Ketro1989 Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Opublikowano 23 Kwietnia 2015 witam, dziś mi wymienili chłodnice w autku w lali plyn itp i tu jest moj problem bo wskaznik temp wcale sie nie podnosi do 90c na klimatroniku sprawdzalem to niby trzyma 90c i co to jest za przyczyna ? przed wymiana chlodnicy wskaznik dzialal poprawnie
robitl Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Opublikowano 23 Kwietnia 2015 nie wiem co jest przyczyną ale ewidentnie nawalił czujnik temperatury g62. z tyłu silnika od strony grodzi, wymiana 30sekund. kup lepiej w aso.
iglako Opublikowano 5 Maja 2015 Opublikowano 5 Maja 2015 U mnie wystepuje bardzo dziwny problem . Kiedy zamontuje orginalny(nowy) czujnik temp.z ASO pomiar temp.podczas jazdy pokazuje temp. max.80 stopni miasto-70 trasa.Dodam ze jest nowy termostat. Natomiast gdy zamontuje zamiennik pomiar temp.podczas jazdy to 90 stopni czyli prawidlowy i jest staly. Tylko problem polega na tym ze na zamienniku auto jest zamulone i wystepuje problem z odpaleniem goracego silnika (trzeba chwile odczekac okolo 5 minut zeby odpalil ) . Panowie jakies sugestie...
foris Opublikowano 3 Listopada 2016 Opublikowano 3 Listopada 2016 Witam, szukałem i nie mogłem znaleźć odpowiedzi na mój problem. Sprawa wygląda następująco. W korku temperatura dochodzi do 90 stopni. Podczas jazdy po mieście temperatura czasami dojdzie do 90 stopni. W trasie zawsze jest wskazówka na 60 stopniach. Czujnik temperatury wymieniony. Jest to wina termostatu ?
Pałkasz Opublikowano 26 Listopada 2016 Opublikowano 26 Listopada 2016 Witam serdecznie. Mam ostatnio następujący problem z moim autem: Wymieniałem niedawno płyn chłodniczy (poprzedni właściciel zalał go czymś co po 15 minutach w zamrażarce zamarzło^^), odpowietrzyłem układ i wydawało się, że wszystko jest okej. Auto szybko łapie temperaturę 90 stopni, trzyma ją. Jednak po przejechaniu około 40-50km na trasie (LPG) auto gwałtownie traci temperaturę, spada do 61-62 stopni. Pomaga dopiero dłuższe przytrzymanie na około 5.5-6 tysiącach obrotów. Wtedy temperatura gwałtownie wzrasta do 90 stopni i taką już silnik trzyma.
Pałkasz Opublikowano 26 Listopada 2016 Opublikowano 26 Listopada 2016 Wymieniałem termostat miesiąc temu, możliwe, że już padł?
karaluch8 Opublikowano 26 Listopada 2016 Opublikowano 26 Listopada 2016 Lub czujnik. Spada gwałtownie czy powoli?
Pałkasz Opublikowano 26 Listopada 2016 Opublikowano 26 Listopada 2016 Lub czujnik. Spada gwałtownie czy powoli? Spada o 1 stopień co 2-3 sekundy (wg odczytów z klimatronika). Poza tym jeżeli miałby to być czujnik, to czy zawsze by odstawiał takie akcje po przejechaniu podobnych odległości i wracał do normy po przytrzymaniu silnika na wysokich obrotach?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się