Kowi87 Opublikowano 14 Grudnia 2013 Opublikowano 14 Grudnia 2013 Nie no pieknie to wyglada,w fotel musi ladnie wciskac . Jak dla mnie jest to wlasnie "szkola" ktorej powinno sie trzymac. Nie robienie tego czego robi wiekszosc pseudotuneruff(nie majac tutaj nikogo konkretnego na mysli!), czyli jak najwieksze pompki, jak najwiekszy booost wyje*any FMIC, itd...Tylko dopracowac to co sie wsadzi do auto badz tak jak tutaj co jest, juz seryjnie w samochodzie do mozliwie perfekcji by uzyskac jak najlepsze wyniki Swoja droga ja mialem AFN w ktorym wiekszosc uwaza osiagniecie 150KM na serii nie mozliwe, ja u dobrego Tunera wycislem na 147KM i 330NM 100%seria :wink:Takze miejmy nadzieje ze kolega Daron7 bedzie ciagle podnosil poprzeczke sobie jak i innym Duze gratulacje :-) ja na tej hamowni miałbym 17X tam gdzie sie hamowałes zapewne:wink: nie ma cudów
MAGIC87 Opublikowano 14 Grudnia 2013 Opublikowano 14 Grudnia 2013 Nie no pieknie to wyglada,w fotel musi ladnie wciskac . Jak dla mnie jest to wlasnie "szkola" ktorej powinno sie trzymac. Nie robienie tego czego robi wiekszosc pseudotuneruff(nie majac tutaj nikogo konkretnego na mysli!), czyli jak najwieksze pompki, jak najwiekszy booost wyje*any FMIC, itd...Tylko dopracowac to co sie wsadzi do auto badz tak jak tutaj co jest, juz seryjnie w samochodzie do mozliwie perfekcji by uzyskac jak najlepsze wyniki Swoja droga ja mialem AFN w ktorym wiekszosc uwaza osiagniecie 150KM na serii nie mozliwe, ja u dobrego Tunera wycislem na 147KM i 330NM 100%seria :wink:Takze miejmy nadzieje ze kolega Daron7 bedzie ciagle podnosil poprzeczke sobie jak i innym Duze gratulacje :-) ja na tej hamowni miałbym 17X tam gdzie sie hamowałes zapewne:wink: nie ma cudów juz nie raz pisałem, u nas w czewie jest tuner który z AVB robi 165 KM i 400 Nm, a AWX 180 i 430 i co lepsze on w te wyniki wierzy w 100% , sroka za OT
Sebacyc Opublikowano 14 Grudnia 2013 Opublikowano 14 Grudnia 2013 SORRY w samochodzie bylo turbo hybryda ARL i to wszystko, pomiar byl wykonywany na dynomecie( View image: audi a4 vb ). ale to jest OT wiec nie dyskutujmy nad tym Ale zgodzicie sie z tym ze poprawidlowo zdbudowany wydech, dolot, itd. to jest klucz do sukcesu a wielu tunerow nie przyklada sie do tego tak jak sie powinno :-) Jak dla mnie gratki sie naleza za te wyniki i niepotrzebne sa te wszystkie docinki, ludzie
Kowi87 Opublikowano 14 Grudnia 2013 Opublikowano 14 Grudnia 2013 SORRY w samochodzie bylo turbo hybryda ARL i to wszystko, pomiar byl wykonywany na dynomecie( View image: audi a4 vb ). ale to jest OT wiec nie dyskutujmy nad tym Ale zgodzicie sie z tym ze poprawidlowo zdbudowany wydech, dolot, itd. to jest klucz do sukcesu a wielu tunerow nie przyklada sie do tego tak jak sie powinno :-) Jak dla mnie gratki sie naleza za te wyniki i niepotrzebne sa te wszystkie docinki, ludzie no to z turbinką wyszło Ci normalnie ja kwszystkim wychodzi:hi:
Sebacyc Opublikowano 14 Grudnia 2013 Opublikowano 14 Grudnia 2013 A takie pytanie co do tej tarczy sprzeglowej, ona jest zakuta na nowo kevlarem ? Czy jak to wyglada, i o ile wiecej Nm taka tarcza wytrzymuje w przyblizeniu ?
adrian998998 Opublikowano 14 Grudnia 2013 Opublikowano 14 Grudnia 2013 Kewlar bardziej odporny jest na temperatury. U mnie trzymala 463nm:)
wampir Opublikowano 14 Grudnia 2013 Opublikowano 14 Grudnia 2013 Czy zimą sprzeglo powinno lepiej kleic czy wlasnie na odwrot?
Sebacyc Opublikowano 15 Grudnia 2013 Opublikowano 15 Grudnia 2013 Wydaje mi sie ze lepiej w zime ze wzgledu na temperature, ale jezeli sprzeglo zaczyna slizgac to i tak momentalnie tak sie rozgrzewa ze nawet zewnetrzna temperatura dochodzaca do powiedzmy -20C nie zdziala cudow ;-p Ale na pewno poslizg powinien byc mniejszy czy krotszy....
adrian998998 Opublikowano 15 Grudnia 2013 Opublikowano 15 Grudnia 2013 Jesli chodzi kewlar to slyszalem ze jak zimny to potrafil sie lekko uslizgnac to od kolegow hondziarzy slyszalem ale potem juz kleil. Podstawa jest miec mocny docisk a tarcza wiele zniesie. Zima rowniez niuton idzie w gore wiec tez masz znaczenie. ---------- Post dopisany at 01:58 ---------- Poprzedni post napisany at 01:52 ---------- Mialem kewlar i zlego slowa nie powiem o nim bo bardzo dobrze przenosil niutona. Teraz jak bede przerabial tez aplikuje kewlar ewentualnie jak ma byc grubo to spieka a ceny sa smieszne
Łaszczu Opublikowano 25 Grudnia 2013 Opublikowano 25 Grudnia 2013 Bardzo ładny wynik na tych BA. Widzę że masz ogranicznik na vnt. Czemu ramienia nie przerabiałeś(skracałeś)? U mnie na skróconym ramieniu i prawie bez dymu jest 1bar przy 2 tys. Zastanawiam się, czy da się jeszcze szybciej obudzić te turbo bez kupy dymu.
juby_p Opublikowano 25 Grudnia 2013 Opublikowano 25 Grudnia 2013 Bardzo ładny wynik na tych BA. Widzę że masz ogranicznik na vnt. Czemu ramienia nie przerabiałeś(skracałeś)? U mnie na skróconym ramieniu i prawie bez dymu jest 1bar przy 2 tys. Zastanawiam się, czy da się jeszcze szybciej obudzić te turbo bez kupy dymu. Oczywiście ze się da lepiej obudzić Darek ma ramie odpowiedniej długości....
Patrox Opublikowano 25 Grudnia 2013 Opublikowano 25 Grudnia 2013 Gratulacje wyniku . Prawda jest taka, że większość tych "dobrych" tunerów ma wyjebane na 1.9 TDI i nie chce im się za dużo kombinować żeby dobrze wystroić auto. Jak ktoś przyjeżdża nowszym wozidłem i wykłada 3k zł za softa to dopiero są łaskawi się przyłożyć (nie mam na myśli Roberta). To nie jest prawda co piszesz. Kazdy porządny tuner w swoim czasie przeszedł na własnych błedach przez silnik 1,9 TDi. My robilismy juz takie modyfikacj w 2005 roku startujac w mistrzostwach polski SSS na 1/4 mili. Setup obecnie przedstawiony przez kolege nie jest absolutnie setupem który nadaje sie do jazdy na co dzien z duzymi przebiegami. Przy tak przesunietym limiterze obrotów jest tylko kwestia czasu kiedy beda usterki nie mówiac o tym ze szklankom to długiego żywota nie wróże. Każdy tuner nie może pozwolic sobie na tak wysilone wyniki dla klientów bo bedzie miał potem problemy. Po wykresie obciązeniowym widac tez róznice miedzy pompkami BA a Al. Wtryski BA nie maja swojej wydajności powyzej 4000 obr gdzie Al sprawne kreci sie sporo wyżej . I nikt mi nie powie że auto na tym setupie nie bedzie miało EGT w lecie mniejsze niz 1000 st.. W każdym razie dobrze że kolega uczy sie!!! Im wiecej zdrowej konkurencji tym lepiej.
Daron7 Opublikowano 14 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 14 Stycznia 2014 Bardzo ładny wynik na tych BA. Widzę że masz ogranicznik na vnt. Czemu ramienia nie przerabiałeś(skracałeś)? U mnie na skróconym ramieniu i prawie bez dymu jest 1bar przy 2 tys. Zastanawiam się, czy da się jeszcze szybciej obudzić te turbo bez kupy dymu. Ramie jest przerobione. Na 4ce 2bary przy 2tyś bez problemu, a co do dymu to tyle co widać na filmie z hamowania. Setup obecnie przedstawiony przez kolege nie jest absolutnie setupem który nadaje sie do jazdy na co dzien z duzymi przebiegami. Przy tak przesunietym limiterze obrotów jest tylko kwestia czasu kiedy beda usterki nie mówiac o tym ze szklankom to długiego żywota nie wróże. Każdy tuner nie może pozwolic sobie na tak wysilone wyniki dla klientów bo bedzie miał potem problemy. Po wykresie obciązeniowym widac tez róznice miedzy pompkami BA a Al. Wtryski BA nie maja swojej wydajności powyzej 4000 obr gdzie Al sprawne kreci sie sporo wyżej . I nikt mi nie powie że auto na tym setupie nie bedzie miało EGT w lecie mniejsze niz 1000 st.. W każdym razie dobrze że kolega uczy sie!!! Im wiecej zdrowej konkurencji tym lepiej. Auto jeździ na co dzień (rocznie ~20tyś km), jeżeli chodzi o silnik i osprzęt to aktualnie jego serwis polega na wymianie oleju i filtrów co 8tyś km. Co do limitera obrotów jest on fabryczny dla silnika AVF i wynosi 5200obr. Odnośnie wydajności powyżej 4000-4200obr to tak jest napisany soft, bo pompki są za małe żeby móc ugrać coś jeszcze w wyższym zakresie obrotów. AL ma wydajność dokładnie 3.7735% wyższą od BA więc czy na nich sporo wyżej i mocniej zakręci się motor ? Tutaj jest seryjna głowica, seryjny wałek, popychacze ...a te modyfikacje są potrzebne jeśli chce się mieć moc blisko 5000obr. Co do EGT trzeba poczekać do lata bo wróżką nikt nie jest. A na zamontowanie czeka : Wzmocniony docisk zdolny przenieść ~600NM + nowy kevlar. Pozdr
konrad8831 Opublikowano 18 Stycznia 2014 Opublikowano 18 Stycznia 2014 Darek tak trzymaj !! wynik super !! Moje 1.8t b5 , ma się super i przyjedzie na wiosnę z większymi wtryskami na małą korektę -
MrTea Opublikowano 19 Stycznia 2014 Opublikowano 19 Stycznia 2014 ta 1.8T co filmik jest na profilu Daron7? Ładnie zapiernicza .. fakt
konrad8831 Opublikowano 23 Stycznia 2014 Opublikowano 23 Stycznia 2014 ta 1.8T co filmik jest na profilu Daron7? Ładnie zapiernicza .. fakt dokładnie , jakby nie wtryski i sprzęgło to efekt by był jeszcze lepszy
strus90 Opublikowano 6 Lutego 2014 Opublikowano 6 Lutego 2014 Darek co to za docisk i gdzie byl wzmacniany?
Daron7 Opublikowano 6 Lutego 2014 Autor Opublikowano 6 Lutego 2014 Zbyszek, docisk jest na podwójnym słoneczku z tym że chwilowo temat został odłożony ze względów braku dopasowania. Wysyłam cały komplet tzn. dwumas (stary, bo auto użytkuje codziennie) + sprzęgło + ten docisk do poprawki żeby to dobrze spasowali, bo po montażu nie było biegów. W między czasie zastępczo sam przerobiłem inny docisk (na jednym słoneczku) + nowy kevlar i trzyma bez problemu okolice 480nm, ale obawiam się że jak dojdzie jakiś bonus w lecie to nie ogarnie tematu.
peter22 Opublikowano 6 Lutego 2014 Opublikowano 6 Lutego 2014 na tym podwójnym słoneczku może cię boleć noga od wciskania sprzęgła
Daron7 Opublikowano 6 Lutego 2014 Autor Opublikowano 6 Lutego 2014 Piotrek to fakt - pedał beton. Natomiast po mojej przeróbce sprzęgło miękkie jak seria, zobaczymy czy poradzi sobie z większym nm.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się