Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

Wyważone koło, dobrze??


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam

Czy tak wyważone koła ja na zdjęciu są zgodne ze sztuką wyważania czy jak to nazwać??

Same felgi z oka proste i na wyważarce pokazywały 5-20g ciężarki.

Opony po jednym sezonie, praktycznie nie zużyte i ładnie się kręcą bez zeburzeń koła.

20131031197.jpg

Opublikowano

O ku... ale ktoś nawalił tam tego ołowiu :shock3:

Opublikowano

ja bym podjechał do innego wulkanizatora aby to sprawdzić - troszkę za dużo tych ciężarków - no chyba, że felga jest tak dziwnie zwichrowana :kwasny:

Opublikowano

Przyklejane ciezarki powinny byc jak najblizej krawedzi felgi,a tu są prawie na środku i ich ilosć z jaką sie niespotkałem.

Opublikowano

jest ich tyle, bo sa klejone na srodku, nie wiem jak komus chcialo sie z tym bawic i marnowac ciezarki, w koncu mniej naklei, wiecej zostanie w jego kieszeni:facepalm:

mozesz spokojnie jezdzic, w nastepnym roku zmien zaklad

Opublikowano

Zrzuciłbym tą oponę,zdarł odważniki i sprawdził samą felgę.

Jak to mówią "na oko chłop w szpitalu umarł".

Na 99% krzywa felga.

Nie dziwię się że kowal tyle ciężarków przykleił :grin:

Ja bym mu za to połamał ręce.

Pierwszy raz widzę piętrowe przyklejanie :facepalm:

I tyś mu za to zapłacił ?

Bał bym się na tym jechać daleko w trasę.

Opublikowano

:facepalm:

---------- Post dopisany at 18:02 ---------- Poprzedni post napisany at 17:50 ----------

Zrzuciłbym tą oponę,zdarł odważniki i sprawdził samą felgę.

Jak to mówią "na oko chłop w szpitalu umarł".

Na 99% krzywa felga.

Nie dziwię się że kowal tyle ciężarków przykleił :grin:

Ja bym mu za to połamał ręce.

Pierwszy raz widzę piętrowe przyklejanie :facepalm:

I tyś mu za to zapłacił ?

Bał bym się na tym jechać daleko w trasę.

Na 99% to te felgi się nie krzywią,to nie 18,podjedź do innego wulkanizatora niech przekręca oponą,to raczej jej wina.

Opublikowano

Po mojemu spartolona robota. Podbija do innego wulkanizatora.

Opublikowano
Na 99% to te felgi się nie krzywią,to nie 18,podjedź do innego wulkanizatora niech przekręca oponą,to raczej jej wina.

Bzdury,wszystkie się krzywią i na pewno nie same z siebie.

1% wina opony albo odwrotnie.

1% krzywa felga

99% wadliwa opona.

ewentualnie po 50%

Nie zobaczy jak nie zrzuci gumy.

Opublikowano

w firmowce mam tyle ołowiu ale felga jest krzywa i to dlatego

Opublikowano
w firmowce mam tyle ołowiu ale felga jest krzywa i to dlatego

To samo, nawalił mnie tyle kiedyś ciężaru na krzywą felgę, żeby jakoś przejeździć do końca sezonu.

Opublikowano
Na 99% to te felgi się nie krzywią,to nie 18,podjedź do innego wulkanizatora niech przekręca oponą,to raczej jej wina.

Bzdury,wszystkie się krzywią i na pewno nie same z siebie.

1% wina opony albo odwrotnie.

1% krzywa felga

99% wadliwa opona.

ewentualnie po 50%

Nie zobaczy jak nie zrzuci gumy.

na wszystkich 4 mam podobnie,

felgi najpierw były sprawdzane i wychodziły ze są w miare proste, ciężarki 0-20g na koło.

A opony kupowałem w zeszłym sezonie nowe i praktycznie brak zużycia na nich.

Opublikowano

Jeśli na wszystkich 4 sztukach masz podobną ilość ołowiu piętrowo przyklejonego to coś jest nie tak z

1.Oponami

2.Specem i jego maszyną do wyważania.

Proponuję.

1.Kupić nowe opony

2.Zmienić zakład w którym ci wyważali.

Dla mnie tyle ołowiu jest nie do przyjęcia,bo świadczy o jakimś defekcie.

Opublikowano

skoro piszesz że na pozostałych felgach jest tak samo, to pewnie wyważarka zawodzi

Opublikowano

A ją myślałem że u mnie duzo ciezarkow było hahaha . Podjedz do innego wulkanizatora i sprawdź bo sam ciekawy jestem dlaczego aż tyle jest. Ja stawiam na opony .

Opublikowano

żal patrzeć:wink: do poprawki-na pewno.....no chyba ze opona ma bicie i czujniki w maszynie lapia,wtedy takie cyrki wychodzą...

Opublikowano

pracuje w wulkanizacji wiec sie wypowiem:

ilość ciezarkow mnie nie zaskakuje ponieważ czesto wychodzi ok 50-60 gr,

ale co do naklejania to prawidłowo umiejscowione ciezarki powinny byc po jednej i drugiej krawedzi felgi, przyklejanie na srodek to wywazanie statyczne ktorego nie powienno sie stosowac w autach, pietrowe klejenie to tez cudo, nabijane na rant to tez jakies cudo ze tyle ich kolo siebie

Opublikowano

Jeśli pracujesz w takim zakładzie i widząc piętrowe przyklejenie takowych odważników to grom z nieba powinien się posypać.

Z twoich ust jedynie skromna mżawka przeleciała.

Opublikowano

Koledzy, wulkanizator chciał po prostu zaprezentować Koledze swoją kolekcję odważników, hehe...... ja obstawiam brak doświadczenia majstra, prosto mówiąc lokalny gamoń kupił wyważarkę przywiezioną z wystawek i nie wie jak się nią obsłużyć nie mówiąc o skalibrowaniu. Miałem już styczność z takimi więc radzę zmienić warsztat.

Opublikowano
Na 99% to te felgi się nie krzywią,to nie 18,podjedź do innego wulkanizatora niech przekręca oponą,to raczej jej wina.

Bzdury,wszystkie się krzywią i na pewno nie same z siebie.

1% wina opony albo odwrotnie.

1% krzywa felga

99% wadliwa opona.

ewentualnie po 50%

Nie zobaczy jak nie zrzuci gumy.

na wszystkich 4 mam podobnie,

felgi najpierw były sprawdzane i wychodziły ze są w miare proste, ciężarki 0-20g na koło.

A opony kupowałem w zeszłym sezonie nowe i praktycznie brak zużycia na nich.

skoro na wszystkich 4 masz tyle olowiu to jak dla mnie powodem jest miejsce, czyli srodek zamiast krawedzi. Skoro bylo 20g i po zalozeniu jest tyle, to strach myslec co by bylo przy 50g :wink:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...