Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Naprawa tylniej wycieraczki avant


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

ja tez zrobilem swego czasu z anteny. podzialalo 4 m-ce. ale trzymam kciuki :gwizdanie:

Opublikowano

hehe mam jeszcze kilka sztuk:D co 4 miechy rezanko..:D to neibedzie tak zle:D ahah :kox:

Opublikowano

Witam, co też ta wycieraczka...kupiłem autko i już nie działała, tzn. poruszy się po uruchomieniu o jakieś dwa ząbki (2-3 mm) i zero,nul...:/ zauważyłem że potem sobie chodzi jak chce, tzn. podczas jazdy zmienia ona położenie, patrze raz podniosła się, patrze drugi za pare minut czy godzin...znowu w innym miejscu rozebrałem ją...wnętrze czyściutkie i pachnące (smarem :)), rozbieram dalej i faktycznie jak u większości rurka do wymiany, zardzewiała cała :confused4:.

Tylko jak ją wyciągnąć, moge ją jakoś wybić zamiast rozwiercać, czy jak ona tam jest przymocowana w środku? co może być nie tak z pracą samej wycieraczki, wydaje mi się że szczotki do wymiany, mogą one powodować taki efekt?? Weźcie mi pomóżcie i nakierujcie na prawidłowe tory... :) z góry dzięki Pany :hi:

Opublikowano

Nie wiem jak nowy, ale u mnie wydaje mi się, że ten silnik jest dość słaby a i przekładnia nie za duża i niewielki opór ze strony wycieraczki powoduje jej dziwne zachowanie, więc prawdopodobne, że naprawa rurki pomoże. Wybić to tego nie wybijesz, od razu proponuje wiertarkę, ona w środku nie jest przymocowana tylko zebrało się tyle syfu, że nie chce wyjść :) Jednym słowem trzeba to wszystko doprowadzić do takiego stanu aby lekko chodziło.

Opublikowano

rurkę musisz rozwiercić, problemem w tych silniczkach jest to że właśnie rurka spryskiwacza zapieka się w obudowie i przez zwiększone opory lub całkowite zablokowanie przepala się elektronika w silniku

Opublikowano

właśnie dołaczyłem i ja do naprawy silniczka ;-)

Opublikowano

a ja wlaczylem przymarznieta wycieraczke :kox: teraz jest nienaturalnie wyzej i nie porusza sie. psikacz dziala. pytanie brzmi czy to silnik czy moze inna pier**la? bezpiecznik patrzylem-dobry

Opublikowano

szukałem dzisiaj wkładu typu zenit ale nigdzie go nie ma :/ w Castoramie też nic nie znalazłem aby się tam zmieściło :/[br]Dopisany: 01 Luty 2011, 15:14_________________________________________________haha, znalazłem stary w domu ;-) będę z tym działał ;-)

Opublikowano

No i zawiozłem silniczek ostatecznie do elektryka...no i przy odbiorze powiedział że szczotki wymienił i mechanizm był...jak on to powiedział :mysli: coś w stylu zapieczony, no w sensie że go oczyścił i podłączył do prądu i mu działał...więc pełen nadziei podłączyłem go do autka i...nic :disgust: :disgust:, znowu poruszył się parę milimetrów i nic... ;(pewnie jednak prąd u mnie we wtyczce jest nie halo. Mam pytanie...jako mogę go podłączyć do aku by sprawdzić czy silniczek faktycznie jest sprawny, podłączyć prąd do tych zewnętrznych pinów :embarrassed:?? :mysli:

Opublikowano

objawy wskazują na uszkodzoną elektronikę w silniczku :mysli:

Opublikowano

a ja dalej walczę z tym silnikiem, narazie ledwo udało mi się przewiercić 5-tką przez ten otwór aby go oczyścić.

Mam wkład długopisu ale mam obawy aby to dobrze działało.

Opublikowano

Kolego jedyne co tracisz to czas, powinno się udac. Ja dwa razy rozbierałem - okazało się, że jeszcze szczotki padły - teraz działa.

Opublikowano

a ja dalej walczę z tym silnikiem, narazie ledwo udało mi się przewiercić 5-tką przez ten otwór aby go oczyścić.

Mam wkład długopisu ale mam obawy aby to dobrze działało.

U mnie kolego w na wkładzie z tworzywa chodzi już dłuższy czas, tylko musi być tak dopasowany, żeby dysza spryskiwacza nie miała możliwości przestawienia się tj. obkręcenia wokół osi, bo jeśli będzie zbyt luźno to będzie tak się działo.

Opublikowano

Ostatnio naprawiałem sobie spryskiwacz tylnej szyby, tak toto było zapieczone, że przy rozwiercaniu ośki złamałem dwa porządne wiertła :confused4: do naprawy użyłem kawałka rurki PP i patyczka od chupa chupsa :kox: ma akurat odpowiedną długość i średnicę, a że jest z plastiku to się nie zapiecze.

Opublikowano

Ja właśnie po naprawie :), wybrałem opcję 0zł -wład od długopisu żelowego :decayed: Wszystko chodzi prawidłowo tylko płyn mi do silniczka nie dochodzi, psikałem dość długo, słychać w komorze silnika że pompa pracuje ale płyn nie dochodzi, oczywiście manetke od wycieraczek popycham od siebie, może coś podpowiecie panowie? :gwizdanie:

Opublikowano

Zapytam jeszcze raz...moze ktos nie doczytal mojej prosby :gwizdanie: Jak podlączyć silniczek do prostownika w celu jego sprawdzenia?? da rade, jezeli tak to jak?? :naughty:

Opublikowano

Jest gdzieś wcześniej w tym wątku nieudolny schemat silniczka wycieraczki. Powinno wystarczyć. Ale "na krótko" będzie Ci działał na 100% - prąd "ginie" w scalaku, który jest schowany w tym czarnym plastiku. Pozostaje albo nowy silniczek wycieraczki albo używany (ryzyko, bo miałem u siebie trzy "idealne, 100% sprawne, gwarancja rozruchowa..." i żadna nie działała). Ja zamiast elektroniki wsadziłem przekaźnik i jestem bardzo zadowolony. Opis jest przy tym schemacie, o którym wcześniej wspominałem.[br]Dopisany: 17 Luty 2011, 01:09_________________________________________________do numerosiem: post z 12 Listopad 2009, autor wysha czyli ja :- )

Opublikowano

mnie tez czeka taka regeneracja, od 3 lat jezdzilem bez spryskow na tyl bo dysza sie "tj zaspawała" ze nawet szpilka nie wchodzi a sama wycieraczka leci na raty by zrobic pełny cykl obrotu (pewnie duzy ma wplyw tez ze na sucho bo niema sprysku), ale postanowilem po waszych postach sie wreszscie za to wziasc bo jednak mozna samemu cos zrobic za psie pieniadze niz komus przeplacac za uzywke czy nowke w ASO:)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...